Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

360 nigdy nie miala napedu na przod, ten most podobny jest do tych z MF, Fendt czy Renault

widac nawet, ze dzwignia od wlaczania napedu uspawana z jakichs drutow :D

bardziej ciekawi mnie co to za 2 przewody ida z przodu az pod pulpit

Opublikowano

A ja czytałem gdzieś w gazecie i internecie że kilka sztuk C-360 4x4 jako prototypy poszły do Włoch to bodajże do Watykanu.... Jak znajdę artykuł to zamieszczę...

Opublikowano

Chcieć nie znaczy kupić. I o to chodzi. Teraz wielu chciałoby wymienić zwykłą 60-tkę na taką z napędem, ale żeby nie musieć dopłacać. Druga rzecz to to, że ta 60-tka jest dość oryginalna.

Opublikowano

jezeli ktos chce wymienic traktor 2x4 na 4x4 i nic nie dokladac to jest chyba z innej planety albo z glowa cos nie tak,przeciez 4x4 jest drozsze i jak sie kupuje nowe i jak urzywane ,kazdy traktor 4x4 jest drozszy to normalne .rownie dobrze moge chciez zamienic bizona na new holanda bez doplaty,no wez!!! gdzie tu sens?

Opublikowano

to sobie kup co za problem przeciez to nie john serji 8000 co kosztuje majatek.nie rozumiem czemu niektorzy tak sie jaraja taki ciagnikami,przeciez i to stare i dziadowskie i ani komfortu ani nic.porownac cos z tych samych lat z zachodu do 60-tki to tak jak poloneza do bmw

widzisz ja posiadam gospodarstwo 9 ha ale ornych tylko 7 a na dodatek klasa ziemi 6 więc plony marne.

Nie jest to źródło utrzymania a raczej hobby do którego się dokłada więc po co mi taki skoro mam c 360 i to samo robi

a co do zachodnich to się z tobą nie zgodzę mam styczność z jd 2120 z 1981 roku to wole 60 w jd hałas w kabinie nie wygodne siedzenie ale co trzeba mu oddać to moc

Opublikowano
http://olx.pl/oferta/zetor-7245-traktor-ciagnik-rolniczy-CID757-ID5EAH3.html#2537854df4 ciągnik nie wart tych pieniędzy, przednie opony do wymiany, tylne też żadna rewelacja. Przednia oś ma duży luz chodzi przód tył, krzyżaki i końcówki drążków chyba też do wymiany, nawiewy nie sprawne, w środku mech, podsufitka obskórna, tylne ramie podnośnika ma luz być może to tylko śruba się odkręciła. Pokrywa rozrządu prawdopodobnie była zdejmowana a sprzedający zapewnia, że nic nie rozbierane wszystko oryginał i ciągnik bez wkładu finansowego. Wiem, że to nie nowy ciągnik ale za taką cenę czegoś się wymaga od. Cena do oddania 40tys nie polecam.
Opublikowano

http://olx.pl/oferta...html#2537854df4 ciągnik nie wart tych pieniędzy, przednie opony do wymiany, tylne też żadna rewelacja. Przednia oś ma duży luz chodzi przód tył, krzyżaki i końcówki drążków chyba też do wymiany, nawiewy nie sprawne, w środku mech, podsufitka obskórna, tylne ramie podnośnika ma luz być może to tylko śruba się odkręciła. Pokrywa rozrządu prawdopodobnie była zdejmowana a sprzedający zapewnia, że nic nie rozbierane wszystko oryginał i ciągnik bez wkładu finansowego. Wiem, że to nie nowy ciągnik ale za taką cenę czegoś się wymaga od. Cena do oddania 40tys nie polecam.

 

 

 

Nie lepiej poszukac jakiegoś MFa 30xx ? W tych pieniądzach z pewnością coś znajdziesz a praca MFem w porównaniu do Zetora jest według mnie dużo przyjemniejsza. ;)

Opublikowano

Ten zetor nie może być z 95r w początku 93 zakończyli produkcję tych modeli

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v