Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Za te 1224 to trzeba idjote poszukać żeby kupił.80 tyś za 86 rok.Za te pieniądze kupuję się coś porządnego z 2000 roku z porządna skrzynią.A do sprężarki to się zakłada rurkę a nie węża.Pewnie remont wyniósł go 80 tyś i chce te pieniądze odzyskać.

Co do remontu to fakt pełny profesjonalizm.

Opublikowano

Jeśli ktoś uwierzy że faktycznie tyle części jest nowych przecież to jest handlarz on tego dla siebie do pracy nie robił tylko aby za bramę wyjechało i wyglądało. Jak dla mnie w ogłoszeniu powinno byc napisane szukam jelenia.

Opublikowano

moim zdaniem on włożył to co napisał.. i nie uważam sie za jelenia ;) przynajmniej optycznie wygląda to na profesjonalną robote i nie wierze że w środku :pokleił coś" handlarz pasjonat może.. :o

Opublikowano

Faktury to można załatwić, papier wszystko wytrzyma jak ktoś chce to niech wierzy. Za tą kase jak juz ktos napisał można kupić o wiele młodszy i lepszy zachodni. Nie wiem czy ciągniki 25 letnie to też zabytki jak samochody, jeśli tak to gość po nowym roku mógł by go sprzedać do skansenu wsi polskiej w ciechanowcu to niedaleko łomży. Nie wiem jednak czy tam też by go za tyle kupili heheh.

Opublikowano

Faktury to można załatwić, papier wszystko wytrzyma jak ktoś chce to niech wierzy. Za tą kase jak juz ktos napisał można kupić o wiele młodszy i lepszy zachodni. Nie wiem czy ciągniki 25 letnie to też zabytki jak samochody, jeśli tak to gość po nowym roku mógł by go sprzedać do skansenu wsi polskiej w ciechanowcu to niedaleko łomży. Nie wiem jednak czy tam też by go za tyle kupili heheh.

Tylko jak by nie unijne pieniążki to jeszcze byście pocinali na tych starych 25 letnich ciągnikach i sie cieszyli.I nie uważam zeby stary ursus był wiele gorszy od jakiegoś zachodniego(no chyba że pod względem komfortu pracy).Fakt 80tys to dużo ale 50-60tys jest wart.

Opublikowano

no paczcie śmieją sie z poczciwego 1224 a jeszcze pare lat temu to był "rarytas" a o jelonkach nikt nie słyszał jak zobaczyli w telewizji to tato patrz jaki śmieszny zielony ciągnik))) :lol: a teraz wielce sie zachwycają zachodem ;) dokładnie jak kolega wyżej żeby nie unijne pieniążki to byście robili remonty w swoich 80 i 60 i jeżdzili dalej//

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v