Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W tym czymś można tylko szybciej ogłuchnąć. Dopasować to do 330 to jakaś masakra. Potem wszystko się tłucze i piszczy jedyny plus to to że w deszcz tak mocno na głowę nie kapie.

Opublikowano

 

Na 80% NIE ! kto kupuje taki duży ciągnik po to żeby stał? przez tyle lat....

Ciekawe który rok ma oponki, to jest istotne, siedzonko ładne, nie wytarte.. ale siedzenie to i 10000 moze wytrzymać. więc różnie

 

Nie patrz za bardzo na przebieg-tylko na stan mechaniczny silnik, skrzynia, czy wszstko działa. jak się ciągnik zachowuje.

 

pozdrawiam

Opublikowano

Na 80% NIE ! kto kupuje taki duży ciągnik po to żeby stał? przez tyle lat....

Ciekawe który rok ma oponki, to jest istotne, siedzonko ładne, nie wytarte.. ale siedzenie to i 10000 moze wytrzymać. więc różnie

 

Nie patrz za bardzo na przebieg-tylko na stan mechaniczny silnik, skrzynia, czy wszstko działa. jak się ciągnik zachowuje.

 

pozdrawiam

 

Ja w moim masseyu mam na grammerze koc położony i siedzenie pewnie za 10 lat dalej będzie wyglądać jak nowe.

Co do przebiegu ciężko powiedzieć, ja MF 5430 robię ok. 350 rbh rocznie do pomocy mam zetora 7211 więc wszystkiego MF nie robie, czyli za 11 lat 3850rbh. Mało realne by ta renówka miała tyle co piszą albo faktycznie ciągała maszyny po fabrykach ale czy są na to jakieś dowody...

 

Opublikowano

http://olx.pl/oferta/siewnik-nodet-pneumasem-ii-z-podsiewem-mikroelementow-CID757-ID85IdT.html#9945a6840b

 

Witam.chciałem się dowiedzieć coś o takim siewniku,czy tak jak tam pisze,że nadaje sie do siewu buraków cukrowych i fasoli,i czy ta cena jest względna?na co zwrócić uwagę  przy zakupie takiego siewnika?

 

A w życiu taki złom..

Tylko KLEINE. każdy kto w temacie to wie że to najlepsza marka a potem monosem. KLEINE to jest ,,Mercedes" wśród siewników do kukurydzy. W Niemczech co drugie podwórko to KLEINE sieje.

Opublikowano (edytowane)

 

napewno nie. taki ciągnik miał zarobic na siebie i był na 100% wołem roboczym w gospodarstwie (z przewracałką napewno nie latał)  poza tym przednia oś cieknie jak stara dzi....ka z dobrym przebiegiem tu jest podobnie. spójrz na przednie felgi od środka są zaskakująco czyste i nie poobijane a co z tego wynika zalane olejem i oklejone ziemią przez co doskonale zakonserwowane oś i tuz już tak ładnie nie wyglądają takie moje zdanie. por,ównaj z tylnymi felgami a przedni tuz to pewnie od wysokiej trawy poocierany od dołu oś także troche zapuszczony ten plac w fabryce kuhn mają . nie słuchaj tego handlarza kłamcy zreszta sam po obserwacji ciągnika mogłbyś na to wpasc. podejrzewam że stan tego ciagnika jest tuż przed powazna awarią i kosztowną i dlatego poszedł w ludzi a przebieg to 10tyś jak nic

Edytowane przez BENNY82
Opublikowano

napewno nie. taki ciągnik miał zarobic na siebie i był na 100% wołem roboczym w gospodarstwie (z przewracałką napewno nie latał)  poza tym przednia oś cieknie jak stara dzi....ka z dobrym przebiegiem tu jest podobnie. spójrz na przednie felgi od środka są zaskakująco czyste i nie poobijane a co z tego wynika zalane olejem i oklejone ziemią przez co doskonale zakonserwowane oś i tuz już tak ładnie nie wyglądają takie moje zdanie. por,ównaj z tylnymi felgami a przedni tuz to pewnie od wysokiej trawy poocierany od dołu oś także troche zapuszczony ten plac w fabryce kuhn mają . nie słuchaj tego handlarza kłamcy zreszta sam po obserwacji ciągnika mogłbyś na to wpasc. podejrzewam że stan tego ciagnika jest tuż przed powazna awarią i kosztowną i dlatego poszedł w ludzi a przebieg to 10tyś jak nic

 

Przewaznie ciagniki z tego roku maja po 7-8 tyś, pojade jeszcze dokładniej go pooglądać, własnie najbardziej mnie zdarcie lakieru z tuza denerwuje i utwierdza że pracował na gospodarstwie, jest jeszcze opcja że tuz został dołożony bo kolor się nie zgadza, co do felg to akurat się nie zgodzę bo w moim deutzie malowane kilka lat temu do dziś wyglądają jak nowe, a po czym stwierdziłeś że oś cieknie?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v