Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam.Chcę wymienić środkowe tuleje i czy koniecznie muszę odjechać przodem czy ten sworzeń może jakoś do przodu wyjdzie?Bo jak trzeba odjechać to muszę pół przodu chyba odkręcić tak dzisiaj patrzyłem czy jakoś inaczej to zrobić?Podpowiedźcie jak to zrobić.

Edytowane przez sybiuszek24
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie będzie pasowało, wspornik jest inny.

Opublikowano

witam,

posiadam okrągłą oś w moim C355, odkręciłem ją od bloku i widać tam sworznia który luźno lata we wsporniku, jest tam wybity taki jajowaty otwór, luz około 5-6 mm.

Czy można jakoś ten wspornik naprawić, czy taka naprawa jest opłacalna (ciągnik na drodze jakoś się jeszcze prowadzi, nie najgorzej), czy warto to naprawiać?

A może gdyby go tak nadspawać?

Opublikowano

Narzędziownia, frezarka, tulejowanie lub napawanie. Warto to naprawić bo będzie coraz gorsze. jak zrobisz to sworzeń osi zamocuj solidnie. Wyrabiają się otwory w wsporniku bo jest kiepsko zablokowany i zamiast w tulejkach w osi obraca się w wsporniku.

Opublikowano

Witam! Zauważyłem w moim ursusie c 355m ze przednie koła obcierają o zwrotnice gdy skrecam. Czego to wina? oś jest okrągła. Da sie to jakoś ustawic? Koła mam 16. Dodam ze czopy na zwrotnicach są opuszczone.

Opublikowano

Witam Panowie!

 

Nie chcąc zakładać nowego tematu postanowiłem opisać problem tutaj. Liczę na rzetelną pomoc z waszej strony. 

Otóż na Ursusie C360 posiadam  ładowacz TUR2. Dopóki podnosiła bele jedynie słomę, siano czasem obornik przód dawał radę. Odkąd poszła do cięższej roboty ( bele sianokiszonki, większa ilość obornika) nie wytrzymuje przód tzn. co sezon łożyska do wymiany, ogólne luzy w całej przedniej osi. I stąd pytanie jak ją przystosować do takiej pracy z ładowaczem i jakie modyfikacje wykonać w tym kierunku? Ogólnie słyszałem, że zmiana kół na szersze dużo pomaga. Ponadto znajomy mi podpowiadał, żeby wstawić oś przednią z zetora, ale czy to będzie pasować? Proszę o pomoc.

 

PS. Ponadto jaka pompę hydrauliczną polecacie?

 

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji! 

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za odpowiedź :). A czy dużo przeróbek należy wykonać do założenia kół balonowych? I jaki rozmiar opon najlepiej pasuje? A co w niej przejrzeć dokładniej? Może prościej wymienić całkowicie tylko jak wtedy wyglądają koszty?

Edytowane przez andrzeju207
Opublikowano

Wypadla mi tulejka z osi plaskiej c360 3p(ta od strony silnika) byla na maxa wyrobiona. Mam juz sworzen wybity i wspornik na warsztacie. Pewnie wymienie caly komplet czylo dwie tuleje i sworzen, ale mam problem bo nie wiem jak ja wybic i z ktorej stronu. Podpowiecie? I czy wybija sie tylko ta zlota tulejke czy cos wiecej. I przy wybijaniu sworznia wypadla duza podkladka z otworem na sworzen, w ktorym miejscu powinna byc?

Opublikowano

widzę ze każdy ma ten sam problem przy turze czyli rozlatujące się tulejki łożyska pękające zwrotnice (sztywna oś) a nie łatwiej założyć zwrotnice 4011 miękka ośka plus dystans zwiększający twardość sprężyn lub sprężyny od jakiegoś merca albo do tzw "płaskiej" założyć zwrotnice od seri ciezkiej 

 

 kola są prosto tylko ciągnik stoi na górce

 

 

ale wytłumaczcie mi po co odkręcać cały wspornik (oś płaska) jak wystarczy wkręcić śrubę (taka jak w ściągaczu sprężyn samochodowych)  w sworzeń jako dystans rura grubościenna podkładka nakrętka wyciągniecie sworznia zajmuje wtedy 15 max 30 min

Opublikowano

Może ktoś objaśnić, jak prawidłowo założyć łożysko na sworzniu zwrotnicy? Kupiłem całe zestawy naprawcze jednak z tego co widzę to łożysko z jednej strony ma mniejszą średnicę wewnętrzną a z drugiej większą. Jak to założyć?

Pytałem gościa w sklepie, jakiegoś znajomego, mechanika i każdy mówi co innego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v