Skocz do zawartości

nowe ciągniki sdf seria TTV


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
To pewnie ma być coś podobnego jak Vario w Fendt-ach.

raczej jak przekladnie w cvx, cvt i dawnym tvt (nie wiem jakie teraz maja oznaczenia nh). dealer lambo mowil mi juz na poczatku wakacji ze beda pokazane jako nowosc na agro show, co ciekawe tylko na niemieckiej stronie sdf jest ukazany ten model, z ciekawosci dzisiaj patrzylem na UK i nie ma tak samo jak na polskiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej jak przekladnie w cvx, cvt i dawnym tvt (nie wiem jakie teraz maja oznaczenia nh). dealer lambo mowil mi juz na poczatku wakacji ze beda pokazane jako nowosc na agro show, co ciekawe tylko na niemieckiej stronie sdf jest ukazany ten model, z ciekawosci dzisiaj patrzylem na UK i nie ma tak samo jak na polskiej

 

 

obaj sie mylicie:)

 

W TTV jest to skrzynia "Eccom" czyli skrzynia montowana w JD serii 6020 i 6030, 7030 premium pod nazwą AutoPowr

"S-matic" w CVX,TVT,CVT różni sie sposobem automatycznej zmiany przełożeń..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki ttv do skrzyni wchodzi ok 105l oleju takiego jak do tradycyjnej skrzyni ZF. teoretycznie interwał jest taki sam 1000godzin ciekawe ile kosztuja filtry bo do zwykłego skrzyna lekko ponad 200zł a hydraulika 145zł netto. i tu chyba konczy sie róznica w kosztach eksploatacji takiego ciagnika troszke innaczej ma sie z cena choc nie wiem ile jest droższy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiecie moze czy duze straty mocy są na tej skrzynu, bo autopower to pod tym względem wielki bubel

 

klocek nie autopower tylko autopowr jak cos.Ja w 7920 mam takie cudo i nie narzekam na spadki mocy w transporci ma ok.243km wiadomo jak się ciągnie 40 ton w górę i rączka na max do przodu to musi zwolnić , wtedy odrazu pojawia się komunikat na słupku o przeciążeniu skrzyni i lekko do tyłu i idzie albo rolką zmniejszyć prędkość zadana i idzie jak burza a spalanie chwilowe nie mniejsze jak 40l :P PS.po sesji ,w lipcu na początku wrzuce foty moich sprzętów nareszcie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Bomba41
      Witam, mam problem z ww. ciągnikiem. Maszyna jest z 1994r. kupiłem go niedawno, na pozór zapowiadało się całkiem nieźle, natomiast okazało się, że ciągnik był "naprawiany" prowizorycznie, przez kogoś, kto nie ma zielonego pojęcia o tym co robi, ale do rzeczy. Ciągnik odpalał, silnik pracował dosyć dobrze, natomiast miał bardzo duże wycieki oleju z pokryw zaworów/okolic. Zdjąłem wszystkie głowice, powymienialem wszystkie uszczelki (głowic, popychaczy zaworów, pokryw, kolektorów itd), wycieki ustąpiły, natomiast jak zacząłem nim pracować, jest bardzo dziwny objaw, a konkretnie stukanie/klepanie w silniku, które pojawia się po jego rozgrzaniu (na zimnym jest ok). Uszczelki zastosowałem 1,4mm (tłoki nie wystawały ponad tuleje w ogóle). Silnik odpala normalnie, pracuje dobrze, jedyne, co można mu zarzucić, to, że dymi na czarno pod obciążeniem dosyć mocno, no i to klepanie... 
      Klepanie nasila się ze wzrostem obrotów, na wolnych praktycznie tego nie słychać. Dźwięk przypomina stukającą panewkę, natomiast z takim objawem przepracowałem już ponad 50 godzin i nic sie nie dzieje, w oleju ani filtrach nie ma opiłków, trzyma ciśnienie bardzo dobrze, ale stuka, ewidentnie coś stuka... ma ktoś jakiś pomysł? miał ktoś podobne objawy? silnik to wolnossąca 6 SDF 916.6 chłodzony cieczą. 
    • Przez PAT1
      Witam proszę o pomoc
      Jestem posiadaczem DEUTZ FAHR MK3 135 z 2003 roku  ,skrzynia 6-ka ręczna   z 4-rema półbiegami , rewers tylko   przód - tył bez Neutralnej  pozycji .
      Mam problem z  sprzęgłem , gdyż często ciężko włączyć ręcznie lewarkiem bieg  nie wysprzęgla ,
      po wciśnięciu  powyżej  3/4  pedału na  słupku pojawia   się symbol  klucza i litery EA ,
      a dalej gdy się    uda włączyć bieg to na pełnym    wciśniętym  pedale dalej ciągnie  jazda .
      Wydaje mi się  iż jest gorzej gdy się nagrzeje  .
      Natomiast gdy wejdzie  w  miarę gładko to zaczyna ruszać  przy 3/4 sprzęgła czyli ok.
      Odpowietrzałem siłownik od strony pompki - hydrolu było  dobrze , od  strony oleju  z skrzyni  co chwile bije powietrzem - czy tak powinno być ?
      Co  może być  przyczyną ? ,
      siłownik , tarczki sprzęgła zasadniczego - starte  ,przeciek nieszczelność ( które to  wyjście na deklu )  , 
      co trzeba rozebrać , może namiary na mechanika  jestem z Świętokrzyskiego .
             
       
    • Przez yanek_113
      Witam, planuje zakup agregatu agromasz sn301 +ant30 waga zestawu w wyposażeniu które planuję wybrać to ok 2t 
      odległość od punktu zaczepienia do końca wału agregatu to 180cm skrzynia nadbudowana centralnie nad wałem. 
      moje pytanie brzmi czy Agrotron 110 sobie z tym poradzi? 
    • Przez DawidWsik
      Zakupiłem deutz fahr agrotron 106mk3 i ma troszke mało płynu hamulcowego i ciągle mryga kontrolka od poziomu płynu hamulcowego. Nie wiem dokładnie jaki jest wlany płyn hamulcowy. Czy są jakieś płyny mieszalne ze wszystkimi czy raczej spuścić stary i nalać nowego czy należy wypłukać instalację 
    • Przez Ceemacki
      Koledzy ma problem z wom w moim df. Naciskam przycisk ENA razem z przyciskiem od womm tył , wałek startuje , pojawia się prędkość na wyświetlaczu.  Jednak  gdy próbuję  go wyłączyć  naciskając przycisk ENA i przycisk wałek tył to wałek się nie wyłącza. Słychać tylko klikanie gdzieś z tyłu przy próbie wyłączania wałka.  Dziwne jest też że mogę włączyć i wyłączyć wom  z błotnika. Wie ktoś może o co chodzi?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...