Skocz do zawartości
DawidWsik

Deutz Fahr Agrotron 106mk3 Płyn Hamulcowy

Polecane posty

DawidWsik    2

Zakupiłem deutz fahr agrotron 106mk3 i ma troszke mało płynu hamulcowego i ciągle mryga kontrolka od poziomu płynu hamulcowego. Nie wiem dokładnie jaki jest wlany płyn hamulcowy. Czy są jakieś płyny mieszalne ze wszystkimi czy raczej spuścić stary i nalać nowego czy należy wypłukać instalację 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dextron d2 lub jak kto woli dextron 2 jeszcze inaczej od zawieszeń w citroenie jest identyczny :)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    93

dextron d2 lub jak kto woli dextron 2 jeszcze inaczej od zawieszeń w citroenie jest identyczny :)

 

 

 

Jak już to klasyfikacja dla Automatic Transmission Fluid wprowadzona przez GM Dexron  II i Dexron  II D następnie Dexron  II E ....... w 2005 wprowadzono Dexron VI. Ole jest stosowany w automatycznych przekładniach, układach wspomagania. Może być Hipol ATF Mobil czy Motul......

Klasyfikacja jest kompatybilna w dół zamiast Dexron  II D można Dexron  III wyższe lepiej zachowują się w skrajnych temperaturach i lepiej radzą sobie z wilgocią korozją.

Edytowano przez ansu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lukas1320
      Witam mam problem z wariatorem w kombajnie Deutz fahr 1320 (prawdopodobnie jest taki sam jak w 2xxx). W ubiegłym roku pod koniec żniw nagle po wyjechaniu z pola nie chce się rozpędzić do 24 km/h tylko wyciąga max 18 km/h jak widać na jednym ze zdjęć zardzewiała obwódkę (jakieś 6mm)
      do tamtąd powinien wyjść pas lecz wychodzi tylko tyle ile widać na ostatnim zdjęciu. Wyeliminowaliśmy luz wzdłużny na siłowniku oraz próbowaliśmy przesuwać wariator na tych wzdłużnych otworach które widać na 2 zdjęciu lecz nie przyniosło to żadnego efektu. Pas ma wymiary identyczne jak nowy. Koła są lekko podtarte ale wydaje mi się że gdyby była to wina kół to robiłoby się to stopniowo a nie z dnia na dzień prędkość zaginęła. Co robić? Może ktoś spotkał się z czymś podobnym?



    • Przez lukas1320
      Witam mam problem z wariatorem w kombajnie Deutz fahr 1320 (prawdopodobnie jest taki sam jak w 2xxx). W ubiegłym roku pod koniec żniw nagle po wyjechaniu z pola nie chce się rozpędzić do 24 km/h tylko wyciąga max 18 km/h jak widać na jednym ze zdjęć zardzewiała obwódkę (jakieś 6mm)
      do tamtąd powinien wyjść pas lecz wychodzi tylko tyle ile widać na ostatnim zdjęciu. Wyeliminowaliśmy luz wzdłużny na siłowniku oraz próbowaliśmy przesuwać wariator na tych wzdłużnych otworach które widać na 2 zdjęciu lecz nie przyniosło to żadnego efektu. Pas ma wymiary identyczne jak nowy. Koła są lekko podtarte ale wydaje mi się że gdyby była to wina kół to robiłoby się to stopniowo a nie z dnia na dzień prędkość zaginęła. Co robić? Może ktoś spotkał się z czymś podobnym?



    • Przez ursus1997
      Witam, mam problem mianowicie gdy prasuje i na sterowniku pokazuje mi ze zawsze jest za duzo np siana z prawej strony na a problem wystepuje nawet jak nawet nic nie ma w prasie! Czego to moze byc wina, sterownika, czujników...? Moze ktos wie o co moze chodzic, moze ktos mial podobny problem. Na obrazku pokazałem jak to mniej wiecej wyglada. Pozdrawiam

    • Przez piotrek202127
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy DF lub zetora
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest lepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy, to byłbym wdzięczny. Ciągnik pracowałby jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp. Możecie podawać inne propozycje o podobnej mocy  i cenie
      Pozdrawiam 
    • Przez Bartekh
      Mam problem z rozrusznikiem w m1080, a mianowicie bendix nie zawsze chce wskoczyć w wieniec, który jest na kole zamachowym, tzn. dochodzi do wieńca i się opiera o zęby. Przy przekręceniu kluczyka słychać takie stuknięcie kiedy właśnie bendix uderza w zęby wieńca. Czasami silnik uda się uruchomić po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka, wtedy rozrusznik się zazębi, a czasami nie, wtedy musze przekręcić wał silnika żeby zęby zmieniły położenie. Co może byc przyczyną? Silnik w m1080 to pięciocylindrowy deutz.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.