Skocz do zawartości

DEUTZ MK3 135 - sprzęgło problem


PAT1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam proszę o pomoc

Jestem posiadaczem DEUTZ FAHR MK3 135 z 2003 roku  ,skrzynia 6-ka ręczna   z 4-rema półbiegami , rewers tylko   przód - tył bez Neutralnej  pozycji .

Mam problem z  sprzęgłem , gdyż często ciężko włączyć ręcznie lewarkiem bieg  nie wysprzęgla ,

po wciśnięciu  powyżej  3/4  pedału na  słupku pojawia   się symbol  klucza i litery EA ,

a dalej gdy się    uda włączyć bieg to na pełnym    wciśniętym  pedale dalej ciągnie  jazda .

Wydaje mi się  iż jest gorzej gdy się nagrzeje  .

Natomiast gdy wejdzie  w  miarę gładko to zaczyna ruszać  przy 3/4 sprzęgła czyli ok.

Odpowietrzałem siłownik od strony pompki - hydrolu było  dobrze , od  strony oleju  z skrzyni  co chwile bije powietrzem - czy tak powinno być ?

Co  może być  przyczyną ? ,

siłownik , tarczki sprzęgła zasadniczego - starte  ,przeciek nieszczelność ( które to  wyjście na deklu )  , 

co trzeba rozebrać , może namiary na mechanika  jestem z Świętokrzyskiego .

       

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Problem u zakupionego ciągnika naprawiony .

Trzeba było rozpołowić skrzynię na pół by się dostać do głównego sprzęgła ,tarczki ,przekładki i sprężyny  do  wymiany  koszt  części 1400 zł  .

Po założeniu wszystkiego nowego ,trzeba było odpowietrzyć sprzęgło  i  wyregulować  pedał i do pracy .

A przyczyną były duże ogólne wycieki i brak oleju , brakowało 30 l co doprowadziło do zniszczenia  . 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.03.2020 o 12:47, PAT1 napisał(a):

Witam proszę o pomoc

Jestem posiadaczem DEUTZ FAHR MK3 135 z 2003 roku  ,skrzynia 6-ka ręczna   z 4-rema półbiegami , rewers tylko   przód - tył bez Neutralnej  pozycji .

Mam problem z  sprzęgłem , gdyż często ciężko włączyć ręcznie lewarkiem bieg  nie wysprzęgla ,

po wciśnięciu  powyżej  3/4  pedału na  słupku pojawia   się symbol  klucza i litery EA ,

a dalej gdy się    uda włączyć bieg to na pełnym    wciśniętym  pedale dalej ciągnie  jazda .

Wydaje mi się  iż jest gorzej gdy się nagrzeje  .

Natomiast gdy wejdzie  w  miarę gładko to zaczyna ruszać  przy 3/4 sprzęgła czyli ok.

Odpowietrzałem siłownik od strony pompki - hydrolu było  dobrze , od  strony oleju  z skrzyni  co chwile bije powietrzem - czy tak powinno być ?

Co  może być  przyczyną ? ,

siłownik , tarczki sprzęgła zasadniczego - starte  ,przeciek nieszczelność ( które to  wyjście na deklu )  , 

co trzeba rozebrać , może namiary na mechanika  jestem z Świętokrzyskiego .

       

 

Witam

Problem też już rozwiązany . 

Trzeba było rozjechać skrzynią na pół ,dość prosto , tarczek jazdy na sprzęgle jazdy nie było a tylko blachy.

Koszt niewielki poniżej diagnostyki Serwisu  .  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Grab12
      Witam pacjent to deutz 7807c silnik f4l913 przy pierwszym odpaleniu nie może wejść na obroty naciskam gaz do oporu i nie reaguje odpala i chodzi na strzała tylko na wolnych obrotach potem już normalnie jak pochodzi trochę ale mnie to wkurza paliwo z baku leci swobodnie grawitacyjnie bak jest wyżej jak pompa wtryskowa i zasilająca filtr zmieniony to samo pominąłem go całkowicie to samo sprawdziłem sitko pompy zasilającej czyste pompa membranowa zasysa jak pompuje ręcznie słychać jak zawór przelewowy w pompie skrzypi jedyne co mi przychodzi do głowy to że ma zamałą wydajność. Myślałem że to przez filtr bo w 60 czy 30 paliwo jest tłoczone na filtry a tu było zasysane przez filter i z pompki zasilającej bezpośrednio do pompy wtryskowej podawane.tłoczkowe pompy pompują jak szalone a te membranowe jak bym chciał ręcznie odpowietrzyć to chyba pół dnia bym pompował.macie jakieś pomysły? pompa smarowana pod ciśnieniem z silnika.
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez john56l
      Witam mam pytanie kupiłem agrotrona 150 MK2 i na 2 i 4 półbiegu przy jeździe do tyłu szarpie tak jak by zapinał dwa półbiegi na raz, dodam że przy jeździe do przodu tego problemu nie ma jeździ normalnie, żadnego błędu nie pokazuje wszystko chodzi oprócz tej jednej przypadłości, pytanie co może być? Łupać go na pół czy najpierw kalibracja i sprawdzenie wyspy zaworowej? Z góry dzięki 
    • Przez john56l
      Witam mam pytanie kupiłem agrotrona 150 MK2 i na 2 i 4 półbiegu przy jeździe do tyłu szarpie tak jak by zapinał dwa półbiegi na raz, dodam że przy jeździe do przodu tego problemu nie ma jeździ normalnie, żadnego błędu nie pokazuje wszystko chodzi oprócz tej jednej przypadłości, pytanie co może być? Łupać go na pół czy najpierw kalibracja i sprawdzenie wyspy zaworowej? Z góry dzięki 
    • Przez hubertg7
      Witam! Mam problem z WOM  w Deutzu Agrotron 150, mianowicie kiedy kupowałem go używanego wałek działał, mam już go 3 rok i nigdy mi wałek nie był potrzebny, ostatnio tez sprawdzałem z ciekawości i działał, wczoraj podpiąłem rozrzutnik i jak na złość wałek nie działa.
      Co sprawdziłem: znalazłem cewkę która załącza hydraulicznie wom, gdy ją wcisnę ręcznie wałek się kręci, więc problem raczej z elektryką.
      odkręciłem włącznik są 3 kable w jednym jest prąd, sprawdziłem miernikiem po wciśnięciu włącznika jest przejście z pinu gdzie jest prąd do drugiego pinu.
      Czy ktoś miał taki problem i mógłby coś poradzić, czy pozostało mi wzywanie serwisu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v