Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie.

Mam jeszcze jedno pytanie:

Jeżeli skręce rozdzielacz i on mimo to bedzie ciekł to znaczy że nadaje się tylko na złom??? Bo on jest podobno spasowany metel metal i nie ma tam zadnych oringów no znalazłem tylko dwa ale z boku rozdzielacza.

Bo jezeli bedzie ciekł to nic juz sie z nim nie zrobi?? A moz e cos można poradzić ??

kolego

po pierwsze nie pisz posta pod postem, bo zaraz dostaniesz procenty, to taka kara za przewinienia

po drugie to oringi mogą być w rozdzielaczu ale jak kolega pisał na uszczelnieniu suwaka przy wyjściu na zewnątrz oraz jak rozdzielacz składa się z wielu sekcji to między sekcjami

Opublikowano

Kolego nic nie wypatrzyłem w katalogu od DT po prostu jest za słabo rozrysowany ten rozdzielacz. Wydaje się jednak że gdyby tam były jakieś oringi to może by gdzieś jakiś pozostał-jednak nie jestem tego pewien. A wizualnie po rozmontowaniu nie widać miejsc w których mogły by być??

Opublikowano

Miejsc tam żadnych nie znalazłem, nawet jak się ten cały srodek wyjmie to trudno go spowrotem włożyć wiec jest tak jak pisałeś spasowany metal-metal.Dzięki za dobre chęci Leszku. Narazie nie mogę skończyć skręcania rozdzielacza bo mi się ferie skończyły niestety :( ;[

Opublikowano (edytowane)

Zapewne chodzi koledze o tą gajgę jak to kolega nazwał. Tym przełącznikiem zmienia się regulacje podnośnika w zależności od potrzeb z siłowej na pozycyjną i pływającą (przydatne podczas orki) w niektórych podnośnikach występują tylko 2 z tych opcji a w niektórych 3. mam nadzieję że kolega coś z tego zrozumiał.

Edytowane przez rufik2
Opublikowano

Witam, mam pytanie odnośnie rozdzielacza hydrauliki do C-4011 / C-360.

1. Na czym polega jego regeneracja ? czy jedynie na wymianie uszczelnień (widziałem kiedyś na allegro - cena 20zł/komplet)

2. Czy da radę zrobić to samemu mając podstawowe narzedzia warsztatowe (nigdy nie rozbierałem rozdzielacza ale potrafię dużo rzeczy naprawić samemu) jak myślicie ?

Pozdrawiam

Opublikowano

W rozdzielaczu głównymi elementami roboczymi są dwa tłoczki współpracujące z tulejami w których są odpowiednio nacięte kanały olejowe. Jedna sekcja jest od podnośnika, druga od hydrauliki zew. Tłoczki z tulejami są spasowane bez żadnych uszczelnień tj;pierścieni oringów itp, jeżeli zrobi się zbyt duży luz olej zacznie przeciekać.Naprawa polega na niewielkim "rozwierceniu" tuleji i wstawieniu nowego większego tłoczka, zrobić to można jedynie mając specjalny sprzęt czyli w zakładzie hydraulicznym. Polecam HYDROTOR Tuchola, robią naprawde dobrze i uważam że w dobrej cenie, można kurierem.

Opublikowano

Ja również polecam oddać rozdzielacz do regeneracji. Ja w swoim c-360 oddałem cały podnośnik tzn. pokrywe razem z rozdzielaczem, tłokiem. Polecam oddać to w całości ;) Cena to chyba ok 800 zł

Opublikowano

Ja kupiłem parę lat temu kupiłem podnośnik po regeneracji do 60.Stamtąd gdzie regenerują.To tak zregenerowali że teraz jedna sekcja w rozdzielaczu jak się kipruje to nie można puścić wajchy bo opuszcza przyczepę.A podnośnik na zgaszonym tak opuszcza że masakra...

 

Tak samo było w 904,rok czasu i opuszcza,jak opuści to nie podniesie.Dwa lata temu zrobiliśmy sami i chodzi do tej pory.A maszyn tez nie wiadomo jakich nie podnosi bo tylko pług czteroskibowy i ewentualnie agregat 3m.

 

Jak ktoś ma sprawdzonych ludzi co regenerują to podnośnik będzie dobry.

Opublikowano

Koledzy chciałbym zwrócić uwagę że @szubinskiej chodzi o rozdzielacz a nie podnośnik, co do podnośnika a konkretnie tłoczyska to jak najbardziej można naprawić go samodzielnie a części można dostać prawie w każdym sklepie rolniczym.

Opublikowano

Do rozdzielacza można kupiś spasowana tuleję suwaka i sam suwak elegancko spasowany do podnośnika i do hydr. zew. , parę oringów i zrobisz samemu to co robi warsztat za pare stówek. Tam nie ma żadnej filozofi trzeba tylko pomyśleć.

Opublikowano

Dokładnie cierpliwość, mało kto ma rozwiertaki, a jeszcze mniej osób umie "nimi się obsługiwać"... jak sa rysy lub luziki delikatne to głupiego robota, nowe jest nowe, pochodzi 5 lat, ale lepszego niestety niema...

Jak nie ma rys, zatarć, luzów to uszczelki za 20 zł co 2 lata wystarczą.

Opublikowano

20zł. za uszczelki to nie dużo i warto samemu je wymienić. Ja u siebie wymieniałem 2lata temu i do dzisiaj chodzi elegancko. Jeśli to nie pomoże to niestety zaboli po portfelu... Jeśli dobrze pamiętam 2 lata temu facet za regenerację rodzielacza chciał 600zł a za cały podnośnik 800zł....

Opublikowano

Zimą 2011r za regenerację rozdzielacza do U-912 płaciłem 460zł tzn;stary oddałem a dostałem drugi po naprawie z roczną gwarancją w HYDROTORZE Tuchola, myślę że do C-360 jest taniej.@seweryn20 nie wiem gdzie można kupić tuleje z tłoczkiem bo w moim terenie w sklepach z częściami do ciągników takiego szegoś niema, a do wymiany potrzebna będzie prasa hydrauliczna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v