Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kemotke

Serwomechanizm MTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Serwomechanizm
kemotke    1

Co zrobić żeby MTZ na serwomechaniźmie dawal sie uprowadzić? Bo stalem sie waścielem mtz-ta 82 z 1990r i wozi nim po calej dostpnej drodze :blink:

Edytowano przez kemotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

chciałem się wczytać choćby niewiem jak bym sie skupial to i tak tego nie przeczytam :) JUZ ROZSZYFROWALEM :) Cytuję

Czy robiac MTZ-tem na serwomechanizmie daje się go prowadzić?? bo stałem się właścicielem mtz 82 z 1990 roku i jeździ sie nim po całej drodze ;)

Trudne tobyło ale chyba dałem radę ;)

Edytowano przez Mucha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

S-Piotr    48

Dobry jest @kemotek zamotek :lol: Proponuje ten tekst posłać do profesora Miodka,on na pewno poradzi :blink: Po rozłożeniu tego posta na części i zbadaniu go przez znajomych kryptologów,powinno być tak cytuję;

Co zrobić w MTZ-cie na serwomechaniźmię,aby dało go się prowadzić.Bo stałem się właścicielem mtz-a82 z 1990r i miota nim po całej drodze.

Edytowano przez S-Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

Tekst przeze mnie pisany był ok ale jak go wstawiłem to się pochrzanił. nie wiem czemu. Sorki

Koleg tu dobrze to rozszyfrował. Chodzi mi o to co zrobić żeby dało sie to uprowadzić bo w tym mechaniźmie jest spory luz jak go zredukować?

 

Sorki. Już to poprawiłem. Dzięki za czujność

Edytowano przez kemotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

No trochę lepiej. Najpierw sprawdź czy rzeczywiście jest luz na serwo. Może na drążkach albo zwrotnicach, może tez być na dźwigni z frezami co wychodzi dołem z serwa,i popycha drążki kierownicze.

Edytowano przez gelo707

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

na gorze tego serwa masz śrubkę (na klucz ok 19) i zakontrowaną nakrętką wkręć ją do oporu i cofnij o ok 1,6 obr i pod spodem serwa sprawdź wąs co wychodzi z niego i trzyma drążki u mnie cały czas nakrętka się popuszcza :(

Bo koncówki to masz bez luzu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

sprawdzałem na serwie. :unsure: poza tym nie jest nic wyrobione końcówki, zwrotnice są ok. ciągnik ma 2tys mth. Przebieg sądzę orginalny, jeżeli nawet cofnięty to przebieg nie jest duży.

 

Dzięki bardzo spróbuję to zrobić.

 

Mam zamiar jeszcze przedłużyć dźwignię zmiany biegów bo wogóle nie wygodnie się nią operuje

Edytowano przez kemotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    175

@kemotke PORAŻKA!!! Najpierw spróbuj lekko dokręcić śrubę znajdującą się na pokrywie serwo, to ta z przeciwnakrętką. Jeżeli nie pomoże, sprawdź czy są plastikowe wkładki na przegubach drążków kierowniczych i czy nie mają zbytnich luzów. Ostatnie co musisz sprawdzić to ramię dźwigni serwa, mogło się odkręcić, albo ma luz na frezach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Może być jeszcze luz na przegubach na odcinku kierownica- serwo, albo przy samej tulei co leci od kierownicy i wchodzi na wałek od serwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

Acha. z tego co patrzyłem te przeguby są dobre. a tuleję zobaczę. dzieki wielkie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpsowa692    1

serwo mtz

Poluzuj śrubę oznaczoną czarną strzałką i obróć nieco obudowę zgodnie ze wskazówkami zegara w ten sposób kasujesz luz na łożyskach ślimaka tylko jak za mocno skręcisz to może przestać wspomagać .

Na pewno sobie poradzisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

Sprawdź drążki z przodu niekiedy wystarczy trochę do ciągnąć i będzie bobrze ja u staruszka tak robie i jest dobrze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stanis80    1

Lepiej raczej będzie jak zainwestujesz jeszcze trochę i przerobisz na orbitrol.

Ja miałem podobny problem co Ty, po założeniu orbitrola jest o niebo lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

mam taki zamiar, ale to w najbliższym czasie. Mi teraz jest potrzebne w miarę dobre sterowanie. to serwo w moich warunkach jest nie do zaakceptowania na dłuższą metę

Edytowano przez kemotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    57

jest kilka tematów o serwomechaniźmie ale nigdzie nie znalazłem jaki tam sie leje olej

mam trochę mało i nie wiem jaki dolać a poprzedni właściciel mówi że nigdy tam nie zaglądał i też nie wie co tam wlane

najlepiej będzie jak zmienię całość tylko co wlać?

i gdzie się spuszcza olej? Nie widzę korka więc planuję tą rurkę odkręcić od dołu bo i tak chcę ją wyjąc żeby węża gumowego zmienić na niej - licho wygląda <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hopper5    19

jest kilka tematów o serwomechaniźmie ale nigdzie nie znalazłem jaki tam sie leje olej

mam trochę mało i nie wiem jaki dolać a poprzedni właściciel mówi że nigdy tam nie zaglądał i też nie wie co tam wlane

najlepiej będzie jak zmienię całość tylko co wlać?

i gdzie się spuszcza olej? Nie widzę korka więc planuję tą rurkę odkręcić od dołu bo i tak chcę ją wyjąc żeby węża gumowego zmienić na niej - licho wygląda <_<

U mnie jest zalany superolem ponieważ pompa od wspomagania jest napędzana z rozrządu i aby uniknąć pomieszania oleju z silnika z olejem hydraulicznym w razie awarii uszczelniacza zalano go takim samym jak w silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×