Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam planuję zakup miał być na początku df ale teraz sam już nie wiem. W wyposażenie ma wchodzić miękki przód, przedni wom i tuz, pneumatyczna kabina. Proszę o opinie i komentarze. Może ma ktoś jakiś porównania ciągników albo ktoś ma takie bądź sąsiedzi mają...

Z góry dziękuje

Opublikowano

Czyli DF jest wygodniejszy od Fendta?? Mi tam się obydwa ciągniki podobają, choć bardziej JD i to jeszcze wersja premium. A znasz ich ceny? Gdzie masz bliżej z serwisem? Czy masz już jakiś ciągnik jednej z tych wyżej wymienionych marek??

Opublikowano

Panowie,

Wszystko zależy od wyposażenia.

Weźmy JD Premium TLS, hydrauliczno-pneumatyczne zawieszona kabina i do tego dobry fotel (już seryjnie oferowany jest bardzo wygodny w możliwością regulacji w kilku płaszczyznach).

Jeśli stać Cię na to, to jeszcze przekładnia bezstopniowa Autopwr i odpowiednie do wykonywanych prac ogumienie i masz taki komfort, że piszę się jako traktorzysta u Ciebie:)

Miałem okazję pracować 6930Premium z TLS i AP (bez amortyzowanej kabiny i na standardowym siedzeniu) - bajka.

Myślę, że podobnie można wyposażyć DF i Fendta (ten zapewne będzie miał wszystko powyższe w standardzie).

Do tego dochodzi różna kultura pracy silnika (elastyczność, wibracje, hałas) i przekładni (szarpanie, płynność i zakres przełożeń, oraz ich ilość) i już do odpowiedzi na Twoje wątpliwości nie wystarczy napisać, że ktoś ma 3000ha i komfortowego DF'a, bo nie sądzę, żeby tym jednym DF'em wszystko obrabiał, zwłaszcza porównywalnym do 6630, o którego pytasz.

 

Sam jedź do dilera i wypróbuj ciągnik jaki Cię interesuje, najlepiej w polu podczas jakichś dni otwartych itp.

Pozdrawiam

F.

Opublikowano

A w jd w ogóle dostępna jest kabina na zawieszeniu pneumatycznym?

Imho w jd jest ciszej ale df ma wygodniejszą kabinę.

Podaj dokładną listę wyposażenia jednego i drugiego bo nie bardzo wierzę, że jd taniej wyjdzie.

Opublikowano

Witam ja też mam podobny problem z wyborem ciągnika wacham sie miedzy MF 5445 a CASE MAXXUM X 110.Podobna specyfikacja . Chodzi mi o spalanie i wytrzymałość .Potrzebuję go do pracy w tartak przy ładowaczu. Proszę o opinie o tych markach i z góry dziękuję

Opublikowano

witam w wyposażenie ciągników wchodzi to co jest w podstawie premium i profiline oraz gumy tył 600 przód 540 + miękka oś + pneumatyczna kabina + przedni wom i tuz + obciążnik na tuz

Jd 6630 premium ok 270-280 netto

DF M615 profiline ok 300

Opublikowano

sql mimo że oba wyprodukowane w niemczech ja wybralbym Jd, szczegolnie jesli wychodzi taniej, z osiagow i zwawosci silnika bedziesz duzo bardziej zadowolony w jd, spalanie pewnie bedzie troche wieksze ale napewno nie w ciezkiej pracy, a w lekkiej przy umiejetnej jezdzie tez nie bedzie zle. JD sprawia wrazenie maszyny duzo twardszej od DF. Lolek maxxum ma 110km a mf ma 95 takze troche roznicy w mocy jest. Jesli do pracy z turem to jaka kolwiek ladowarka byla by o niebo lepsza, jednak jesli koniecznie musi byc ciagnik to w ladowaczu lepiiej sprawdzi sie Mf, szczegolnie zamowiony ze scieta maska i dachem,

Opublikowano

Jeśli tak cenowo wychodzą to bierz JD. Sam mam i nie narzekam, jestem bardzo z niego zadowolony nie jest to może taki o jakim tu mowa bo to jest 6420 SE. Mnie właśnie nie podoba się wykonanie w DF jest tak że to mniej solidnie wygląda, słabiej. JD jest taki mocarny i no moim zdaniem jest wszystko lepiej spasowane.

Opublikowano

Dla mnie Jd i Deutz Fahr to jedna półka silniki są porównywalne, wyposażenie komfort, gabaryty ale jednak wolałbym Deutz-Fahra bo akurat m 615 ma dokładnie ten sam silnik co w fednty serii 700 vario co oznacza że nie będzie w żadnym stopniu ustępował Jd pod względem żwawości... a poza tym mam po prostu zaufanie i przekonanie do tej marki. A co do tego że nie wyglądają na masywniej zbudowane to nie znaczy że takie nie są, to tylko pozory bo tak naprawde znajdują się w tej klasie co Jd. A co do wyposażenia to ja bym wziął jeszcze przedni podnośnik ponieważ dodatkowo montowana jest solidna rama która wzmacnia ciągnik.

Opublikowano

Dla mnie Jd i Deutz Fahr to jedna półka silniki są porównywalne, wyposażenie komfort, gabaryty ale jednak wolałbym Deutz-Fahra bo akurat m 615 ma dokładnie ten sam silnik co w fednty serii 700 vario co oznacza że nie będzie w żadnym stopniu ustępował Jd pod względem żwawości... a poza tym mam po prostu zaufanie i przekonanie do tej marki. A co do tego że nie wyglądają na masywniej zbudowane to nie znaczy że takie nie są, to tylko pozory bo tak naprawde znajdują się w tej klasie co Jd. A co do wyposażenia to ja bym wziął jeszcze przedni podnośnik ponieważ dodatkowo montowana jest solidna rama która wzmacnia ciągnik.

JD ma ramę i bez przedniego TUZa.To że DF ma ten sam silnik co FENDT to o niczym nie świadczy,bo prawdopodobnie każdy ma własne sterowanie silnikiem(JD6xxxi CLAAS ARION6xx też mają ten sam silnik ale każdy ma swoje sterowanie).DF w tej samej klasie co JD?Bez przesady.

Opublikowano

witam w wyposażenie ciągników wchodzi to co jest w podstawie premium i profiline oraz gumy tył 600 przód 540 + miękka oś + pneumatyczna kabina + przedni wom i tuz + obciążnik na tuz

Jd 6630 premium ok 270-280 netto

DF M615 profiline ok 300

 

 

 

 

Coś tani ten John.Wg moich obliczeń bez tych dodatków kosztowałby 240-250 tys netto.Skąd masz tego dealera?

Opublikowano

JD ma ramę i bez przedniego TUZa.To że DF ma ten sam silnik co FENDT to o niczym nie świadczy,bo prawdopodobnie każdy ma własne sterowanie silnikiem(JD6xxxi CLAAS ARION6xx też mają ten sam silnik ale każdy ma swoje sterowanie).DF w tej samej klasie co JD?Bez przesady.

a właśnie że dużo o tym świadczy ponieważ nie dość że mają silniki tej samej firmy która znajduje się w czołówce firm które produkują silniki to jeszcze to samo rozwiązanie czyli pojemność, układ i ilość zaworów, wtrysk paliwa itp. czyli jeżeli w deutzach będą padać silniki to tak samo w fendtach a oprogramowanie dotyczy nie tylko silnika ale i całego ciągnika razem ze skrzyni oraz hydrauliką. A to że fendty są lepsze od Deutz fahr to przede wszystkim zasługa skrzyni i sterowania czyli varioterminalu. A JD jak dla mnie nie błyszczy niczym specjalnym oprócz loga na masce którym wszyscy są tak zachwyceni dla mnie to ta sama liga. KONIEC.

Opublikowano

uwaga decyzja podjęta

Zdecydowałem się na kupno Masseya Fergusona 7475

Jest to decyzja ostateczna i nieodwołalna

Dostałem bardzo konkretną cenę no i wyposażenie na wypasie

Opublikowano

ok 300 netto

 

CIĄGNIK MASSEY FERGUSON 7475 Dyna - VT

specyfikacja:

 

Wyposażenie standardowe:

- moc znamionowa 142 KM wg ISO,

- moc max. - 155 KM przy 2000 obr/min,

- silnik AGCO SISU POWER, 6-cyl., poj. 6.6 l,

- DTM - system zarządzania obrotami silnika,

- programowanie obrotów silnika,

- przednia oś amortyzowana - Quadlink,

- skrzynia Dyna-VT (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

- konsola GTA + kontrola poślizgu z radarem,

- wyświetlacz kontrolno-sterujący DOT MATRIX,

- regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny Super Deluxe,

- siodełko dla pasażera,

- klimatyzacja automatyczna,

- kabina amortyzowana pneumatycznie,

- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza,

- duże teleskopowe lusterka zewnętrzne z elektrycznym odmrażaniem i regulacją,

- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

- zaczep górny automatyczny, przestawiany wysokościowo,

- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych ( dolna belka ),

- zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych ( bolec ),

- ogumienie przód 480/65 R28,

- ogumienie tył 600/65 R38,

- przednie błotniki 470 mm - skrętne,

- tylny TUZ - udźwig 7 600 kg,

- EHR - sterowanie TUZ-em,

- kpl. przegubów kulowych do końcówek zaczepów ramion dolnych Walterscheid,

- tylny WOM - 540/750/1000 obr./min,

- 3 pary wyjść hydr. o wyd. ( 2 elek. zawr. + 1 para mech.) 110 l/min - LS,

- oświetlenie robocze przednie ( 4 szt. ) i tylne ( 2 szt.), montowane w dachu,

- oświetlenie robocze przednie na słupkach kabiny ( 1 para ),

- oświetlenie robocze na tylnych błotnikach ( 1 para ),

- oświetlenie robocze na stopniach do kabiny,

- światło ostrzegawcze - "kogut",

- pogrzewacz elektryczny silnika,

- instrukcja obsługi w języku polskim,

- obciążnik blokowy pod ramą 265 kg,

- kpl. narzędzi,

- wąż z końcówkami do pompowania kół,

- instalacja pneumatyczna do przyczep jedno- i dwuobwodowa,

- przedni tuz z wom

- obciążnik blokowy 900 kg ,

- radio CD.

 

napisz jeśli czegoś tu brakuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zadenrolnik
      Cześć, chcialbym sie przywitać i jednocześnie zadać pytanie. 
      Po pierwsze w ogole nie znam sie na ciągnikach ale musze kupić. 
      Potrzebuje sprzęt który bedzie miał tura o udzwigu 1600kg żeby czasem rozładować palety z tira oraz potrzebuje go do odśnieżania placu, podłączyć solarke, obowiązkowo 4x4. Musze podłączyć zamiatarke zeby umyć droge po budowie i może pociągnąć zwykłą przyczepę. 100% pracy na utwardzonym terenie. Nie bedzie w ogole wykorzystywany w polu. Chyba w okolicy 90-100KM 
      Powiedzcie co wybrać, czego szukać. Nie chcę wydawać ogromnych pieniedzy bo sprzet bedzie używany sporadycznie. Chcialem zeby mial klimę ale w sumie mozna dołożyć aftermarketową.
      Póki co patrze na MF 390, 3090, Deutz dx85, 6.31, case 5130, cs78, renault ergos 100km, pronar 85, 
      Nawet nie wiem czy dobrze patrze. Chcialbym prosty sprzet zeby jak najmniej sie mogło posypać. raczej wole coś do 5t wagi zeby nie trzeba bylo balastu jak bedzie rozładowywał ciężką palete.
      Budżet zakladalem 40000 ale juz jestem czy 70000. A wolałbym wybadać mniej bo ani to nie bedzie zarabiać ani nic. To tylko na własny użytek w kole komina. 
      Bede wdzieczny za wszystkie rady, sugestię itd 
      Pozdrawiam 
    • Przez zadenrolnik
      Cześć, chcialbym sie przywitać i jednocześnie zadać pytanie. 
      Po pierwsze w ogole nie znam sie na ciągnikach ale musze kupić. 
      Potrzebuje sprzęt który bedzie miał tura o udzwigu 1600kg żeby czasem rozładować palety z tira oraz potrzebuje go do odśnieżania placu, podłączyć solarke, obowiązkowo 4x4. Musze podłączyć zamiatarke zeby umyć droge po budowie i może pociągnąć zwykłą przyczepę. 100% pracy na utwardzonym terenie. Nie bedzie w ogole wykorzystywany w polu. Chyba w okolicy 90-100KM 
      Powiedzcie co wybrać, czego szukać. Nie chcę wydawać ogromnych pieniedzy bo sprzet bedzie używany sporadycznie. Chcialem zeby mial klimę ale w sumie mozna dołożyć aftermarketową.
      Póki co patrze na MF 390, 3090, Deutz dx85, 6.31, case 5130, cs78, renault ergos 100km, pronar 85, 
      Nawet nie wiem czy dobrze patrze. Chcialbym prosty sprzet zeby jak najmniej sie mogło posypać. raczej wole coś do 5t wagi zeby nie trzeba bylo balastu jak bedzie rozładowywał ciężką palete.
      Budżet zakladalem 40000 ale juz jestem czy 70000. A wolałbym wybadać mniej bo ani to nie bedzie zarabiać ani nic. To tylko na własny użytek w kole komina. 
      Bede wdzieczny za wszystkie rady, sugestię itd 
      Pozdrawiam 
    • Przez juras390
      John Deere 7600
      Czy ktoś jest posiadaczem bo ja jestem i będę potrzebował porady
      Proszę 
    • Przez raffik4
      Witam zwracam się z prosbą o doradzemie mi jaki mam wybrać ciagnik do 60km na co prawda małà działke 2h na ktorej uprawiam warzywa,jest sad ciagnik miałby słuzyc do ogolnych zastosowań ziemia jest ciezka duzo pracy nie bedzie orka,glebogryzarka,kultywator,czasem koszenie trawy,zalezy mi na prostocie ,trwałosci i dobrego dostepu do czesci dodam iz mam na mysli ciagnik uzywany.
    • Przez lukaszgg
      Witam. Stoję przed wyborem ciągnika na gospodarstwo, wolę kupić coś nowego. I tutaj moje pytanie skierowane do was, co aktualnie polecacie? Coś co by mnie interesowało to przedział w granicach 80 - 110 KM  cena 200 netto 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v