Skocz do zawartości

Opinie na temat ciągników renault ares


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc. Sam szukam ARESA 710. Ludzie je chwala za komfort użytkowania 0 Dobry egzemplasz trudno w rozsadnej cenie. Jak myslicie jaki stan MOTOGODZIN mozna jeszcze brac pod uwage?

Opublikowano

panowie a czy wersje z mechanicznymi rewersami mają sprzęgło mokre ? bo w moim jest elektor-hydrauliczny i jest mokre sprzęgło włąśnie chcałbym taką renówke z turem (540, 550) bo temisy cergosy i celtisy ajkoś mi nie podpadają

Opublikowano

w aresach sprzęgło mają mokre załączane hydraulcznie lub el. hydr. Słabym punktem w Temisach jest silnik iveco, widziałem już cztery ok. 5000-7000 mtg z silnikiem do remontu. cergos tak jak ares ma silnik jd.

 

celtis to już chyba class. Były jeszcze ceres, te z x tj. 65-95X miały silniki MWM jedynie ceres 75X miał perkinsa, pozostałe modele 310-340 i 325-355 to jd.

Opublikowano

 

Wygląda dobrze, ciekawe ile ma mth.

 

Dzwoniłem do właściciela mówi że 6000 ale wg niego ma raczej więcej. Opony miał juz wymieniane na nowe jakis czas temu co najmniej 3 lata bo tyle ma go obecny właściciel. Obecny włąściciel wymieniał również jakiś moduł elektroniczny od podnośnika jak go kupił był z nim jakiś problem. Pojadę go obejrzeć jak by był cofnięty zegar z 1000 to pół biedy ale jak jest z 10000 to lipa. Da się to jakoś zweryfikować?

Opublikowano

ceres z X mialy juz silniki Johna, bez oznaczenia X byly na MWM http://www.tractorda...-85-engine.html

 

Mam Ceresa 95X i ma on silnik MWM-a.

Ceresy produkowane w latach 1993-1995 miały silnik MWM, jednocześnie produkowane w latach 1994-1998 miały silnik Johna.

Przypuszczam, że w ciągniku z oznaczeniem X półbieg zmienia się pod obciążeniem (elekrtohudraulicznie).

Opublikowano

 

Dzwoniłem do właściciela mówi że 6000 ale wg niego ma raczej więcej. Opony miał juz wymieniane na nowe jakis czas temu co najmniej 3 lata bo tyle ma go obecny właściciel. Obecny włąściciel wymieniał również jakiś moduł elektroniczny od podnośnika jak go kupił był z nim jakiś problem. Pojadę go obejrzeć jak by był cofnięty zegar z 1000 to pół biedy ale jak jest z 10000 to lipa. Da się to jakoś zweryfikować?

Szczegóły które zdradzają przebieg ( w tym przypadku nie zbyt duży) to; koła nie malowane, tylne nadstawki błotników,zaślepki żółte, czerwone na hydraulice, cała guma na lewarku biegów,gumowa osłona na panelu podnośnika. Nie widać siedzenia i pedału sprzęgła, gdy by siedzenie było fabryczne a pedał nie wiele zdarty to przebieg na pewno po niżej 10k.

Opublikowano

Szczegóły które zdradzają przebieg ( w tym przypadku nie zbyt duży) to; koła nie malowane, tylne nadstawki błotników,zaślepki żółte, czerwone na hydraulice, cała guma na lewarku biegów,gumowa osłona na panelu podnośnika. Nie widać siedzenia i pedału sprzęgła, gdy by siedzenie było fabryczne a pedał nie wiele zdarty to przebieg na pewno po niżej 10k.

 

Kolego masz może instrukcje obsługi do aresa 550? Wiedział bym co sprawdzic i jak przy oględzinach. Właściciel wyslał mi więcej zdj i wygląda ciągnik na naprawdę zadbany, nie ma jakiś dziur w tapicerce, wszędzie schludnie, nic nie porwane.

Opublikowano

Witam planuję kupić ciągnik Renault Ares 620 Rz z 2000 roku. Mam pytanie czy warto kupić czy szukać coś innego ? Jakie spalanie i awaryjność, interesuje mnie skrzynia i podnośnik.

Z góry dzięki ;)

Opublikowano

Ja posiadam aresa 640. Ma on taki silnik jak 620 tylko ma dołożoną turbinę i ma 130km a nie jak 620 110km. Spalanie w transporcie (ładunek 8t.) ok 50km ok 1,5 godz 16-17l, z agregatem biernym 3m. 2,3ha ok 13-14l. Za ciężko z nim nie miał ale latałem na wyższych biegach II-2 i II-3 a nawet czasami II-4 z prędkością 14-16km/h, jak jechałem szybciej to już proch za mną zostawał. Skrzynia jak narazie chodzi bardzo ładnie, szarpie mi jedynie sprzęgło przy cofaniu na tz. półsprzęgle. Bardzo wygodny i intuicyjny podnośnik

Opublikowano

Witam.

Szukam opinii na temat Aresa 610, 620 i 630, wiem ze silnik jest Johna, wiec z nim nie powinno byc problemu, chodzi mi glownie o skrzynie i hydraulike , ktora podobno jest zaadaptowana z MFa i takze o EHR, jak to sie sprawuje ? Sa wersje na rewersie mechanicznym i elektrohydraulicznym, co lepsze ? Szukam czegos ok. 110-120 koni do orki,agregatu i prasy rolki. Jak u nich jest z uciagiem, dostepem do czesci i czy warto isc w taki ciagnik ?

Opublikowano

Ja mam Aresa 550 (95KM), posiadam w nim rewers elektrohydrauliczny i z tym jest lepszy od mechanicznego że jest po prostu wygodniejszy, przy mniejszych prędkościach można kierunek jazdy zmieniać bez użycia sprzęgła. EHR też dobre rozwiązanie, bo wszystko jest pod ręką i podnosisz, opuszczasz narzędzia za pomocą przełącznika i możesz ustalać minimalną, max wysokość podnoszenia (opuszczania). Uciąg według mnie bardzo dobry, mam ziemię 3,4 klasy miejscami glina i w 4-skibowym obrotowym idzie bez problemu. Z częściami większego problemu nie ma, bo w internecie jest kilka stron, tylko że muszą najpierw daną część zamówić. Poza tym te ciągniki mają bardzo duży udźwig podnośnika, ponad 8 ton. Kabina jest dobrze wyciszona, przy orce usłyszysz jak telefon dzwoni :). Ogólnie polecam ci ten ciągnik, sam nie mam dużo hektarów, ale chciałem coś wygodniejszego od c-360 :D , a nowy kupować to trochę było bez sensu, więc ten to bardzo dobre rozwiązanie, tym bardziej że komfort jest praktycznie taki sam jak w jakimś New Hollandzie :)

Opublikowano

Rowniez mam 550 od niedawna, traktor bardzo komfortowy. Ja zawsze szukam maszyny z bogatym wyposarzeniem bo to mocno podnosi komfort pracy, a jak ma sie popsuc to i tak sie popsuje. Nie kupuj na hura, ja traktora szukalem rok czasu.

@michal7536 mam takie same ziemie ale plug 3 skiby 45cm i orze nim jedynka i 2 polbieg, na 3 juz sie dusi. Predkosc 7-8 km/h. Tez sie zastanawialem nad dolozeniem 4 skiby ale chyba nie ma sensu.

Opublikowano

To długo szukałeś :) Mi się udało od razu znaleźć i to niedaleko bo 30km od domu i jak na razie tylko pompa wody była wymieniana.

Co do pługa to ja mam 4 skibowy, ale 40cm i tak samo 3 półbieg to rzadko włączam bo ciężko ma.

Opublikowano

witam chciałbym zapytać czy ktoś posiada schemat lub lub opis elektroniki przy liczniku i sterowniku ehr

 


słuchajcie jeszcze jedno jak orałem na 4 połówce i na zającu dojechałem do końca i tak juz zostało nie moge przełączyc ani półbiegów ani z zająca na żółwia reno ares 630

 


i jak pószcze sprzęgło to giną cyferki na wyświtlaczu z półbiegami a przy wciśniętym pojawia sie stop kontrolka z akumulatorem z tym piorunkiem i pika czy to może cos elektroniką

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v