Skocz do zawartości
S-Piotr

tak dociążyłem przód w 820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
przód
S-Piotr    48

Aby nie wieszać całego dodatkowego obciążenia (220kg) tylko na fabrycznym mocowaniu co ponoć może spowodować pękanie ramy zrobiłem to tak 151165c149a3252am.jpg 48940b35bdfffb19m.jpg9265c4ef1e7c8397m.jpg

Jeszcze założyłem takie fartuchy aby błoto nie waliło na zbiorniki i siłownik.

70b4df70df2299fcm.jpg 7c9ae78306d3f818m.jpg66ce9f32fca3ccbcm.jpg

Te fartuchy to gumy z przenośników taśmowych. Jak wam się to widzi ??.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

całkiem ładnie....te obciązniki dodatkowe to co to jest? te fartuchy bardzo fajna sprawa opłukasz spokojnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

S-Piotr    48
całkiem ładnie....te obciązniki dodatkowe to co to jest? te fartuchy bardzo fajna sprawa opłukasz spokojnie...

Obciążniki to żelazo był to jeden kawałek przepaliłem go na cztery powierciłem otwory a mój ojciec to pomalował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    48

Nie patrzyłem na zegarek bo jeśli ma to wyglądać i dobrze służyć to czas nie ma znaczenia a ja oprócz gospodarstwa pracuje zawodowo . :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    48

To może pomóc wam i ułatwić prace .Dość oszustwa przez wskaźnik paliwa 16262dfd8e7ee0fdm.jpg jeszcze nie urwałeś drzwi a klima słabo daje??17406e7e52265f64m.jpg ca3129a6dbd5622fm.jpge2f005942b4dc6d7m.jpg 269b15736d36b1c2m.jpg jeśli macie podobny pomysły to proszę o fotki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    48
S-Piotr z czym połączyłeś dolną część rurki tego wskaźnika paliwa

Kupiłem w sklepie ogrodniczym 4d06584807b2d83am.jpg Przerobiłem też korek wlewu bardzo wychlapywał paliwo gdy malałem na full to pod opaską obok tablicy to taki odpowietrznik z siatką ,a korek teraz dokręcasz na maxa i nic nie wyleci.1be08bc80392812bm.jpg :) :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

tez miałem taka blokade dzwi tylko moja była z srubki i ze szporosów na szczyty w szklarniach ukrainskich i mojego nie trzeba było przykrecac ale przy podorywce gdzies mi to sie podorało i nie mam ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    48

Z usprawnień które jeszcze wprowadziłem to założyłem czujnik temperatury oleju hydraulicznego. A następnym krokiem będzie chłodnica oleju hydraulicznego to w znaczny sposób przedłuży żywotność podzespołów i poprawi działanie układu. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
Z usprawnień które jeszcze wprowadziłem to założyłem czujnik temperatury oleju hydraulicznego. A następnym krokiem będzie chłodnica oleju hydraulicznego to w znaczny sposób przedłuży żywotność podzespołów i poprawi działanie układu. ;)

no ladnie -widać ze masz chęci do tego ;)

a nie wiesz moze gdzie podlacza sie amperomierz w traktorze tej marki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MaxiKing    0

Jezeli chodzi o dociazenia to zapraszam do mojej miejscowosci jest rolnik co ma mtz 82 tego z mała kabina (starego) nic w tym dziwnego hehe tylko ze zdecydował sie kupic zestaw upr-siewny bierny famarolu taki jak mój i po podczepieniu okazało sie ze nie daje rade podniesc i załozył dodatkowe obciazniki i tez nic i bierze 3 worki z piaskiem i kładzie na przód no komedia normalnie ;) i mówi ze idzie dobrze a jak na dziure najedzie to przód w powietrzu . Nawet nie wiecie jak to komicznie wyglada :) ma jeszcze 360 i 330 i podobno 80 ha ale on lubi mnożyc ;) heheh a moim zdaniem kupiłby uprawowy 3,6m i siewnik famarolu i 60 z siewnikiem i MTZ z agregatem bez problemu by dawał rade :)

Edytowano przez tommy66692
duzo literówek i błedy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLNIK7    16

A możesz mi wytłumaczyć co zrobiłeś, z tym korkiem wlewu, aby to paliwo się nie wylewało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    48
A możesz mi wytłumaczyć co zrobiłeś, z tym korkiem wlewu, aby to paliwo nie się nie wylewało?

Wywaliłem ten środek i dałem pełną uszczelkę i dokręcam na szczelno . ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zubiel    0

Wytłumacz mi jaśnie na czy polega te naprawienie wskażnika paliwa?? Jedna eurka tyle dała?? Proszę wyjaśnij dokładnie na czym to polega bo chcę też u siebie to zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    48
Wytłumacz mi jaśnie na czy polega te naprawienie wskażnika paliwa?? Jedna eurka tyle dała?? Proszę wyjaśnij dokładnie na czym to polega bo chcę też u siebie to zrobić

Ja nie naprawiałem wskaźnika tylko miałem już dość fałszywych wskazań tego elektrycznego i zastosowałem wskaźnik wizualny w postaci przeźroczystej rurki połączonej jak na powyższych fotkach .Po powiększeniu zdjęć wszystko widać .A ten elektryczny dalej coś tam pokazuje .

ps. jak by co to pytaj

Pozdrawiam Piotr z Legnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

działa na zasadzie naczyń połączonych od dołu zbiornika rurka jest połączona z górą

S-Piotrze ta rama od obciążników nie bardzo o tą z zaczepem bym się nie martwił pęka przeważnie ta rama (co przyczepiony jest most) przykręcona do ceowników silnika i wielu ludzi gdy ona pęknie daję taki płaskownik łączący tę ramę z półramą (no te ceowniki) http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/12005...9_70_292834.jpg i tak właśnie wyglądają wzmocnienia http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/11989...14_72_67703.jpg troche widac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    11

A ja mam pytanie o dociążenie tylnych kół przy Belarusie 820. Otóż ma kilka obciążników tylnych od C-360 i nie wiem czy bedą pasowały do 820. Ktoś z was coś z tym kobinował?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
×