Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po dłuższej przerwie, ciągnik zrobił 35 mth po wymianie pierścieni a 90 po wymianie tłoków i tulei, i jak narazie problem nie ustąpił, olej dalej bierze, kopci tak samo, jedynie jak się pracuje np na obrotach powyżej 1600 to dymu nie widać żadnego, jak się zatrzymam i postoi z 5 min, to juz wali niebieskim, jade dalej i dym znika, ponownie odkręciłem kolektor i z tych samych 3 cylindrów rzuca olejem. Ile mogą się te pierścienie docierać?

Opublikowano

Robiłem, luzu nie ma na prowadnicach. Jeszcze jedna rzecz, z odmy jak się przyłoży rękę to czuć pulsacje powietrza a jak dam gazu to w ogóle nie dmucha, tylko na wolnych obrotach.

Opublikowano

Wygląda jak by były źle zrobione głowice.odkręć kolektor ssący i będziesz widział czy jest sucho w otworach dolotowych.Jak mokro to źle zrobione głowice i olej idzie między zaworem a prowadnicą.

Opublikowano

No ale to z trzech daje olej, więc wątpię czy to wina głowic, zauważyłem ze gdy robiłem na obrotach to oleju mi mniej brało niż tak jak sobie jeżdżę lub coś lekkiego robię. A jest możliwość skrzywienia korbowodów w taki sam sposób i to 4? Oczywiście bez żadnego walenia tłoków w zawory.

Opublikowano

To że przy ciężkiej robocie nie bierze oleju to normalne przy tych silnikach, u mnie też tak było tylko że tuleje były zużyte i pierścienie popękane z racji dużego przebiegu.

Opublikowano

Przy mniej obciążonym silniku zawsze pomiędzy tłokiem a tuleja przedostanie się na górę więcej oleju. Na obciążonym większe ciśnienie nad tłokiem spycha olej w dół.  I to świadczy o tym że to nie głowice a pierścionki.

Albo dać mu jeszcze czas albo sprawdzić chociaż na najbardziej zaolejonym cylindrze.

Opublikowano (edytowane)

No u mnie ogólnie dziwna sytuacja była, silnik był kilkukrotnie przegrzany i brał olej, po rozebraniu próg był lekki i to tylko na jednej stronie tulei, druga była gładka, wszystkie cztery były w taki sam sposób zużyte, gdy rozbierałem ponownie aby sprawdzić pierścienie to nowe tuleje tez miały takie same oznaki pracy, jakby po jednej stronie tłok dotykał tulei a po drugiej była spora przerwa. I teraz nie wiem czy to wina korbowodów czy tak być powinno. Ogólnie wygląda to tak jakby większy nacisk był od strony zaworów i wtrysku.
Co do zaolejenia to wygląda tak jakby pierwszy walił najbardziej, później drugi i trzeci.

Edytowane przez coiramc355
Opublikowano

Na żadnym tłoku nie ma ciśnienia smarowania. Smarowany jest rozbryzgowo każdy tak samo.

Próg na cylindrze wyrabiają pierścienie nie tłok. Nawiasem mówiąc ciekawe. Najbardziej na ścianki opiera się część tłoka od strony wałka rozrządu.

Opublikowano

No i od tej strony miałem próg na starych tulejach a od strony wydechu gładkie. Tylko dlaczego tak się dzieje i czy to normalne? Co do plucia olejem z poszczególnych cylindrów to moze dlatego ze ostatni cylinder jest najdalej od pompy wody i moze szybciej się dotarł ale czy to możliwe?

Opublikowano

Masz termostat to przykryj połowę chłodnicy żeby brał większą temperaturę niech wchodzi na zielone pole.Ja docieram tak na średnich obrotach z 2 godziny na przykrytej chłodnicy a dobra dniówka 1800 i też zakryta lepiej jak pół chłodnica na zielonym polu temperatura i wypad do chłopa w lżejszą robotę to znaczy może nawet orać ale na 1 biegu dniówkę potem 2 bieg i żadna nie łapie i olejem nie pluje. :(

Opublikowano

Witam
Mam problem z moim ursusem C4011 ciągnik strasznie ciężko odpala a jak zapali kopci na biało niebiesko.Jak dodam mu gazu powyżej 2 tys obrotów to strasznie strzela z wydechu.Nie wiem czym to może być spowodowane i proszę was o porade.Dodam że założone są nowe końcówki wtryskiwaczy stare wszystkie lały.Z góry dziekuje za pomoc 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v