Skocz do zawartości

coiramc355

Members
  • Zawartość

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O coiramc355

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Remont C-360

    To kolega miał szczęście, mój przez te 90 mth wziął pewnie ze 3-4 l albo lepiej, juz przestałem liczyć tylko dolewam tak po setce, dwóch co kilka mth. Zestawy to Ursus Chełmno po 180 zł plus zmienione pierścienie na nowe Primy.
  2. Kopcenie C360

    No i od tej strony miałem próg na starych tulejach a od strony wydechu gładkie. Tylko dlaczego tak się dzieje i czy to normalne? Co do plucia olejem z poszczególnych cylindrów to moze dlatego ze ostatni cylinder jest najdalej od pompy wody i moze szybciej się dotarł ale czy to możliwe?
  3. Kopcenie C360

    Aha a jak rozbieraliście te silniki to jak wyglądały tuleje, miały próg na całym obwodzie czy tylko na części?
  4. Kopcenie C360

    No u mnie ogólnie dziwna sytuacja była, silnik był kilkukrotnie przegrzany i brał olej, po rozebraniu próg był lekki i to tylko na jednej stronie tulei, druga była gładka, wszystkie cztery były w taki sam sposób zużyte, gdy rozbierałem ponownie aby sprawdzić pierścienie to nowe tuleje tez miały takie same oznaki pracy, jakby po jednej stronie tłok dotykał tulei a po drugiej była spora przerwa. I teraz nie wiem czy to wina korbowodów czy tak być powinno. Ogólnie wygląda to tak jakby większy nacisk był od strony zaworów i wtrysku. Co do zaolejenia to wygląda tak jakby pierwszy walił najbardziej, później drugi i trzeci.
  5. Kopcenie C360

    No ale to z trzech daje olej, więc wątpię czy to wina głowic, zauważyłem ze gdy robiłem na obrotach to oleju mi mniej brało niż tak jak sobie jeżdżę lub coś lekkiego robię. A jest możliwość skrzywienia korbowodów w taki sam sposób i to 4? Oczywiście bez żadnego walenia tłoków w zawory.
  6. Kopcenie C360

    Robiłem, luzu nie ma na prowadnicach. Jeszcze jedna rzecz, z odmy jak się przyłoży rękę to czuć pulsacje powietrza a jak dam gazu to w ogóle nie dmucha, tylko na wolnych obrotach.
  7. Kopcenie C360

    Witam po dłuższej przerwie, ciągnik zrobił 35 mth po wymianie pierścieni a 90 po wymianie tłoków i tulei, i jak narazie problem nie ustąpił, olej dalej bierze, kopci tak samo, jedynie jak się pracuje np na obrotach powyżej 1600 to dymu nie widać żadnego, jak się zatrzymam i postoi z 5 min, to juz wali niebieskim, jade dalej i dym znika, ponownie odkręciłem kolektor i z tych samych 3 cylindrów rzuca olejem. Ile mogą się te pierścienie docierać?
  8. Pompa olejowa Ursus C-360

    W instrukcji poszukaj bo nie pamiętam dokładnie, wiem jedynie ze przed wymianą miałem cisnienie na ciepłym było ok 1 bar przy 800 obr i świeciła kontrolka, po zmianie cisnienie przy tych obr. 3.6 bar. Tylko tą śrubę zmienilem, nic wiecej. Za zabezpieczenie odpowiada zawór bezpieczeństwa.
  9. Pompa olejowa Ursus C-360

    Sprawdz przy wymianie czy śruba która łączy pompę z rurką od filtra nie ma otworu w łbie. Ja miałem podobnie, po zmianie tej śruby cisnienie na zimnym 4.5 na ciepłym 3.6 i to bez ruszania wału i pompy.
  10. Kopcenie C360

    Drożny, umyty i przedmuchany. 
  11. Kopcenie C360

    Jak rozgrzany to na 600 obr 3,6 bar, maks 4,5 bar na ciepłym i zimnym. Z odmy dmucha powietrzem, nie jakoś mocno ale czuć jak się rękę przyłoży, dymu nie widać, olejem nie rzuca z odmy.
  12. Kopcenie C360

    Wiem że 800 obr to nie docieranie ale akurat mam robotę na łuparkę a tam nie mogę dać więcej dlatego na 800-900 obr chodzi ale to nie cały czas. Staram się jeździć jak najwięcej mogę. Zacznie się robota w polu to dostanie większego obciążenia.
  13. Kopcenie C360

    Pierścienie założyłem nowe, zawory nie mają luzu na prowadnicach więc narazie docieram pierścienie. Jak postoi na 800 obr, to po pewnym czasie daje olejem w kolektor ale jak się jeździ to jest dobrze. Nie mam narazie nic do roboty tym ciągnikiem więc się jeździ, przy łuparce trochę ale tu na tych 800-900 obrotach, tak więc jak dostanie cięższej roboty i nic się nie poprawi to będę się martwił a narazie nic więcej nie dotykam. Te tłoki tylko mnie zastanawiają dlaczego tak były okopcone i to wszystkie jednakowo?
  14. Kopcenie C360

    Korbowody dobrze są założone, końcówki też są ustawione kreska w kreskę. To napewno nie problem z układem wtryskowym ponieważ czuć olej w spalinach.
×