Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
DK94

Orurowanie Kabiny URSUS C-4011 / C-355

Polecane posty

DK94    190

Witajcie kilka dni temu w końcu udało mi się kupić orurowanie na kabinę "orzech", http://www.agrofoto....599-orurowanie/ poszukuję wszelkich rysunków, planów i informacji na temat orurowania. Brakująca rurka z przodu już wspawana, całość jest za miniowana i czekam teraz na czerwony lakier.

 

100_1813els2r.jpg

 

100_18142vsb2.jpg

 

100_1815xjsx2.jpg

 

Co do tego mocowania to go jeszcze nie malowałem, bo trzeba go naprawić, ponieważ ktoś odciął dziurę na 3 śrubę. Jeśli ktoś by chciał sprzedać mocowania przy błotnikach do zwolnic to proszę o kontakt, albo może mi zrobić dokładne zdjęcia ich.

 

Śruby pomiędzy silnikiem a skrzynią mają normalny gwint czy drobny, muszę kupić dłuższe. Czy śruby imbusowe będą lepsze od tych na klucz (pod względem twardości).

 

PS proszę moderatora o przestawienie tematu do działu "Nadwozie".

Edytowano przez DK94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

U nas w kółku stały całe hałdy tych orurowań . Nie zakładano ich bo pękała skrzynia biegów w miejscu mocowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    190

Z tym pękaniem też słyszałem, ale większość Zetorów to ma więc myślę, że będzie dobrze. A to jest tak samo mocowane jak kabina Sokółka, a nadal tam stoją można odkupić mocowania do zwolnic??

Edytowano przez DK94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    582

Po kółku wspomnienie nie zostało. Najmniejsze.

Śruby kupuj twarde nawet 12.9. Nie niszczą gwintów wewnątrz odlewów a nawet w przypadku zerwania łatwo się je wykręca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szubinska    24

znalezione kiedyś w internecie, może coś podejrzysz

poprzeczka ramy nad bakiem często była wycinana ze względu na to iż przez nią nie dało się zdjąć baku w celu dostania się do awaryjnego układu kierowniczego, także nie wiem czy @DK94 dobrze zrobiłeś że ją wspawałeś (chyba że masz bak od c-360 i przerobiony układ kierowniczy)

ja przy swoim ciągniku też miałem wycięty ten fragment ramy i naprawiłem to w ten sposób że na pozostawione końcówki nadziałem plastikową rurkę, dzięki temu wygląda jak oryginał, oczywiście jak się ktoś będzie bardzo przyglądał to zauważy że to atrapa

 

post-43831-0-38961300-1361388960_thumb.jpg

 

zdjęcie nie jest mojego autorstwa, jeśli narusza to jakieś zasady to proszę je usunąć

Edytowano przez szubinska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    190

Dzięki wam za informacje, jakby ktoś miał jeszcze jakieś fotki tych mocowań to proszę dać znać. Co do kolumny to mam ją od 360, a rurkę wyciął przed ostatni właściciel (być może państwowy) bo podobnież nie dało się otwierać maski w 355.

 

Rozmiar śrub między silnikiem a skrzynią to 12? A jaki jest rozmiar gwintów z boku tylnego mostu tam z tyły gdzie przykręca się np. kabinę Sokółkę.

Edytowano przez DK94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    190

Dzięki za pomoc, muszę dorobić te mocowania.

 

Aktualny wygląd:

 

tn_gallery_25344_480_61029.jpg

 

tn_gallery_25344_480_88349.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szubinska    24

obiecane @DK94 zdjęcie lewego mocowania do zwolnicy, robione telefonem w garażu więc słaba jakość ale może się czegoś dopatrzysz

 

post-43831-0-79057800-1365177647_thumb.jpg

post-43831-0-11198100-1365177834_thumb.jpg

post-43831-0-23053800-1365177944_thumb.jpg

post-43831-0-18699000-1365177958_thumb.jpg

post-43831-0-66969600-1365177851_thumb.jpg

 

jak już zrobi się cieplej i ciągnik wyjedzie z garażu to postaram się o lepsze zdjęcia

P.S. sam chętnie bym nabył mocowanie ramy do prawej zwolnicy bo mam tylko z lewej

Edytowano przez szubinska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olekig    0

Jeśli coś widać to dobrze, jeśli nie bardzo, dodam, że blacha jest mocowana do dwóch śrub, a pomiędzy nimi jest w niej wycięcie na wzmocnienie odlewu obudowy zwolnicy. Oba mocowania są swoim lustrzanym odbiciem. Niestety wszystko mam dość mocno upaćkane, a dziś mróz od rana i nie ma jak umyć.

post-73949-0-14221700-1394345131.jpg

post-73949-0-24850000-1394345133.jpg

post-73949-0-06233700-1394345135.jpg

post-73949-0-55546700-1394345136.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez wojtal657
      witam, po podłączeniu wtyczki z przyczepy do gniazda nastąpiło zwarcie , nie działają swiatła pozycyjne  i kierunkowskazy , a poza  tym wszystko działa , z bezpiecznikami nic sie nie stało . Co może być przyczyną?
    • Przez RometOgar200
      Witam jak myślicie dlaczego tak się stało jak na zdjęciu. Panewkę mi obróciło po 2 latach od remontu w kukurydzy. Olej ciągle był. Wał przy składaniu ładnie się obracał i trzymał ładne ciśnienie. Mam podejrzenie do tego ,że panewki mogły być jakieś wadliwe, bo nie było oryginalnych Ursusa i wziąłem jakieś tam Niemieckie. Nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby aż tak rozwarstwiło panewkę, 

    • Przez test
      jaka cena ursusa?
×