Skocz do zawartości
PowerFarm

przyczepa d 47

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PowerFarm    0

witam . mam problem z ustawieniem zaworu odcinającego na siłowniku. dotuczy to wtedy gdy kipruje na boki drugi stopień siłownika wychodzi tylko do połowy . a gdy kipruje do tyłu wypycha wszystkie trzy . domyślam się że ten tłoczek od siłownika na samym dole należy wkręcic ponieważ za wcześnie blokuje , ale nie mam tam żadnego gwintu anie śrubki na tym ;) . jak mam to ustawic żeby wszystko było ok ?prosze o pomoc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

Przy wywrocie na bok, tłoczysko zawsze będzie się mniej wysuwało niż przy wywrocie do tyłu, nic nie kombinuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

 Jezeli by niebyło tego zaworu  to kiprujac na boki  bys polamał przyczepe jakbyś niemial umiaru... , bo naboki niepotrzeba max wysuwu siłownika :huh:

 

Zawór regulujesz długoscia druta (nakretkami kontrujac je)  :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PowerFarm    0

oo widzisz to mi pomogliście bo tem mechanik był troche mocno wcięty jak z nim gadałem :huh:. a jeszcze chciałem się dowiedziec jak jest z długością linki zabezpieczającej skrzynie z ramą ? mam sam dobrac długośc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    175

Długość linki musisz sam dobrać,tak żeby ładunek zleciał a kiper nie spadł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

Ja mam dwie przyczepy D47 i niemam zadnych linek... zabezpieczajacych  :huh:

 

najpierw ustaw zawor bezpieczenstwa a potem załoz linke  , bo jak silownik zadaleko wypuscisz to  linke zerwiesz  :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PowerFarm    0

już doszedłem do tego, a jak dużo powinie się wysuwac ten siłownik podczas wywrotu na bok ? na 3 stopień też ? wydaje mi się że nie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORAK89    0

koledzy mam problem z d 47 A mianowicie taki że jak naładuje dużo na nią kiper nie chce dzwigać jaka to przyczyna ? jak zrzucę troch to dzwignie znajomy mi powiedział że tam pod tłokiem jest taka śruba coś na kształt imbusa tylko już tam ktoś majstrował i jest troszke zmęczona kazał mi ja dokręcić ale boje się bo na śrube nie moge tytlko majzlem ale może mi to pęknąć bo ostatnio 4,700 dzwigła a jak z obornikiem jade to jest koło 6 ton i nie chce już a taka przyczepa nie może się zapowietrzać układ bo troszke z wtyczki mi leje jak rozłącze z ciągnikiem ? co mam zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

oryginalnie tal powinien byc zawor przeciazeniowy, ktory wiekszosc ludzi wkur.....a, wiec go zaslepiaja

a czy ciagnik daje odpowiednie cisnienie, masz olej w skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORAK89    0

mam olej szarpie wężem jak cholera właśnie jest ten zawór pod tłokiem tylko nie wiem czy mam go dokręcic czy jak ?

Edytowano przez ZETORAK89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

normalnie to tam byl bolec, chyba, i taki drut do kolyski, to jakos mialo zapobiegac przeciazeniu, szczerze mowiac nie wiem dokladnie bo w naszej jest zaslepione sruba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtaso    3

koledzy mam problem z d 47 A mianowicie taki że jak naładuje dużo na nią kiper nie chce dzwigać jaka to przyczyna ? jak zrzucę troch to dzwignie znajomy mi powiedział że tam pod tłokiem jest taka śruba coś na kształt imbusa tylko już tam ktoś majstrował i jest troszke zmęczona kazał mi ja dokręcić ale boje się bo na śrube nie moge tytlko majzlem ale może mi to pęknąć bo ostatnio 4,700 dzwigła a jak z obornikiem jade to jest koło 6 ton i nie chce już a taka przyczepa nie może się zapowietrzać układ bo troszke z wtyczki mi leje jak rozłącze z ciągnikiem ? co mam zrobić ?

Też mi kiedyś ta przyczepa nie podnosiła, to zawiozłem tłok do regeneracji i teraz wywraca wszystko, bez problemu :) A zawór odcinający mam wkręcony :) bo ciągle mi wyskakiwał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrz17xd    0

Przyłączę się do tematu. Mam problem z siłownikiem wywrotu, muszę wymienić w nim uszczelniacze, ale nie wiem jak do tego się zabrać. Proszę o porady dotyczące wymiany tych uszczelniaczy. Z góry wielkie dzięki za info. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie ja mam tez problem z siłownikiem przyczepy D47 na dole siłownika mam wkręconą śrubę i mam pytanie od czego ona jest bo widziałem inna przyczepę ale ma jakąś inna moja to taka zwykła klucz 27

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

ta sruba jest wkrecona w ten dolny element silownika po drogiej stronie przewodu hydraulicznego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

W środku masz dwie śrubki m6, odkręć je i powyciągaj kulki, a jest ich trochę. Ja skręt obruciłem o 45" teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gibos95    28

robił juz ktoś kapitalny remont przyczepy d-47 ? jak tak to podajcie jakiś mały zarys ile to wyszło ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

No ja robiłem nie jedną i wszystko zależy od tego co masz do wymiany.Łożyska po dwadzieścia kilka złotych,szczęki zleży w jakim stanie jak nie dobre to kupuje się okładziny,nity i się nituje.Palnik lecytynowy będzie ci potrzebny jak mimośrody nie były ruszane kilka lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W środku masz dwie śrubki m6, odkręć je i powyciągaj kulki, a jest ich trochę. Ja skręt obruciłem o 45" teraz.

 

Wczoraj to rozebrałem jak doczyściłem ze smaru to się ukazała ta zaślepka. Ja w pierwszej kolejności spróbuję włożyć do środka kulki o większej średnicy (fi 20mm) to niespełna 1,5 mm więcej niż mają obecne jeśli uda mi się je wsadzić to znacznie polepszy się praca obrotnicy. Moim zdaniem obrót nie da zadowalającego efektu aczkolwiek na pewno pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

robił juz ktoś kapitalny remont przyczepy d-47 ? jak tak to podajcie jakiś mały zarys ile to wyszło ? :D

 

Ja teraz robię już tylko burty zostały zrobić. Liczę że w 9 tyś się zmieszczę, ale wszystko robione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja właśnie też robię. Jak na razie wzmacniam ramę dolną poprzez zaspawanie ceówki blachę #5 i wzmacniam miejsca w których były pęknięcia. W sobotę wymieniam kątownik na obrzeżu górnej ramy na 75x75x5.

@tomek73 zrób jakieś fotki może się wymienimy zawsze warto zobaczyć jaki pomysł mają inni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×