Skocz do zawartości

Polecane posty

rjurczyk    5

Witam serdecznie.

Mam takie chyba proste pytanko, co to jest za część na zdjęciu z linka, co robi, i czy mogę ją wywalić...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9b62a2d045b135f4.html

 

 

Wygląda jak zwrotny ale nie miałby on sensu w tym miejscu, pewnie to jakiś filterek albo coś...

Nie mogę tego rozebrać, to znaczy wyciągam to zabezpieczenie ale środka nie da rady, to stara część i po prostu się trzyma...

W innych przyczepach nie mam czegoś takiego więc pytanie czy bez tego będzie wszystko ok?

Aha, zapomniałem najważniejsze :unsure: Ucieka mi przez to powoli powietrze dlatego o tym w ogóle pisze :(

Pozdrawiam,

Robert...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    78

nic się tam nie wysówa? bo może to coś w rodzaju pneumatycznego hamulca postojowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

To chyba zawór zwrotny, możesz go chyba wywalić. Bo ja przy żadnej rolniczej przyczepie nie mam tego. Mam to tylko przy 2 dużych samochodówkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zorzyk2    51

To zawór zwrotny i prawdopodobnie zawiera w sobie filtr(takie sitko). Piszę prawdopodobnie, bo dawno nie miałem z nim do czynienia. Nie jest on tam konieczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rjurczyk    5

też myślę ze to pewnie jakiś filtr.

zawór zwrotny to nie może być bo pomyślcie jak działają hamulce, ciśnienie w przewodzie musi spaść aby główny sterujący który jest za tym czymś podał ciśnienie na siłowniki, a zwrotny by to uniemożliwił, taka moja teoria...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rjurczyk    5

To jest sam filtr powietrza bez żadnego zaworu.

Lepiej go nie wywalaj.

Zobacze czy gdzieś można kupić taki nowy, to go wymienie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    244

W nim jest wkład coś podobnego do mosiądzu.Wyczyścić i złożyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    135

O ile przy rozbieraniu nic nie pęknie to wystarczy wymienić oring za 2zł i będzie jak nowy bez potrzeby wydawania 30-50zł na nowy filtr :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Suchy    0

Jest to filrt przewodowy. I skora tam jest to znaczy że jest potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    203

Filtr musi być.

Jak odepniesz przewody to różne śmieci wlatują do przewodu poprzez szybkozłącze.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rjurczyk    5

Musze jeszcze raz spróbować go rozebrać. wyciągałem ta zawleczkę ale tego środka nie mogłem wyciągnąć, nie ma tam za co złapać za bardzo...

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    135

Popsikaj tam jakimś odrdzewiaczem, popukaj lekko młotkiem w ten dekielek i musi się ruszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    203

Musze jeszcze raz spróbować go rozebrać. wyciągałem ta zawleczkę ale tego środka nie mogłem wyciągnąć, nie ma tam za co złapać za bardzo...

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi...

Podepnij szybkozłącze do ciągnika to samo wyleci :)


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rjurczyk    5

Podepnij szybkozłącze do ciągnika to samo wyleci ;)

Zrobione :P ciśnienie wykonało pracę za mnie :D oring wymieniony i powietrze nie ucieka, dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez Papina
      Czy te przyczepy dobrze zdają wam egzamin ? Jak sprawa wygląda z ramą ? siłownikami ? Nie ciekną ? Blacha czy jest dobrze zabezpieczona przed eksploatacją ? Czy ceny są dość przystępne ?
    • Przez elektrotech
      czy ktos podjął się budowy czegos takiego?? gdzie zakupić tłok teleskopowy
       
      ps
      mam zamiar zrobić cos takiego ale z dołożeniem 2 osi -blizniak koła 16 z Żuka... u mnie tłoków w domu duzo ale jak sie okazuje koniecznie jest obnizenie na max wysokości oraz zastosowanie tz kipra na tył ale tu problem skąd wziąc teleskopa-tłok..i ile taki ma max wysięgnik??
    • Przez sinyou135
      Witam, czy ma ktoś foty takich przyczep, zachowały się jakieś egzemplarze? Na stronie autosana, jest zdjecie pewnie do folderu, z burtami tłoczonymi w koperty, ostrosłupy? Daję linka bo nie wiem jak to nazwać fachowo, widział ktoś z forumowiczów  takie poszycie? Trzeba na sam dół zjechać, 1957 rok produkować zaczeli. Następna strona to foty jej, w wersji wywrotki i też są takie burty dziwne.
      http://autosan.cba.pl/historia/historia05.html
      http://autosan.cba.pl/historia/historia06.html
    • Przez stiwi6
      Witam
       
      Zakupiłem przyczepe marki Pronar postawiłem w garażu i spuściłem hamulec zasadniczy. Teraz gdy chciałem ruszyć przyczepa ma zaciągnięte hamulce. Podłączyłem ciągnik nabiłem powietrze do przyczepy i hamulce niechcą puścić. Może ktoś z użytkowników miał taki problem i może mi podpowiedzieć co zrobić
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.