Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie mam sił co do niektórych !!!, jak mam wam opisać ze ciągnik jest słaby, co mam wam udowadniać !!! Następny mądry się odezwał to może mam opisywać jak mnie c 360 na drodze z takim samym obciążeniem wyprzedzał !!! szlak mnie trafia, lepiej nie piszcie bzdur a pomóżcie !! Co z tego że inne przełożenia jak białorus jedzie szybciej ciężko to skapować??. wmawiacie mi że jest ok a nie jest - finito !!

Opublikowano

były już podobne przypadki na forum, chyba z ciągnikiem foton, poszukaj właściciela na forum bo już nie pamiętam kto to był, a podstawową rzeczą jaką teraz musisz zrobić to zmierzyć jaki jest rzeczywisty spadek mocy na hamowni bo bez tego jak widać po postach nie wszyscy wierzą w to, a tak mając to na papierze masz jakąś podstawę

Opublikowano

moj K100 ibis xxls 4x 48cm około 7km/h a na 3 skiby to juz 9km/h na gliniastej ziemi w płaskim terenie. jezeli jest to 4x 40cm to nic specjalnego te 12km/h zemi chyba ciezkich nie masz? Musisz go wrzucic na hamownie innaczej tego nie załatwisz. tak jak ci mówiłem zgłoszenia nie telefoniczne tylko pisemnie za potwierdzeniem ządaj wpisów do ksiażki. wtedy masz podstawe!

Opublikowano

MTZ 82 na najwyższym biegu to pewnie blisko 35km/h jedzie, już nie raz obiło mi się o uszy, że K110 nie ma mocy, na AF jest użytkownik który pisał że DF K110 nie ma startu z Zetorem 11741.

Opublikowano

Rozmawiałem z pewnym Panem z okolic Stargardu szczecińskiego który ma ten sam model , przebieg 3000mtg, jego ciągnik po drodze sobie fruwa, 20ton buraków nie ma górki żeby redukował biegi do wolnej 2-ki tak jak ja to muszę robić(5km/h). Więc coś jest nie tak. Zaproponował mi serwis centralny DF, hamownię, sprawdzenie pompy paliwowej , może za mała dawka , wiem że ten model ma 2 pompy paliowe jedna wspomaga drugą, może to to. Dz za posty:)

Opublikowano

Jak będziesz rozmawiał z centralą DF, wspomnij że wytworzyła się żywa dyskusja na temat Twojego traktorka :P Zapewne podziała to bardzo nobilitująco dla Twojej sprawy ;) Głupio aby firma zostawiła klienta i kilkuset potencjalnych klientów o tym czytało na forum :(

Opublikowano

właśnie, w poniedziałek będę jeszcze raz dzwonił do serwisu centralnego bo ma być główny serwisant, zobaczę co powie i dam znać.

Może w końcu podadzą jakieś konkrety.

Opublikowano

wlej inne paliwo i zmień filtry paliwa, zacznij od tańszych rzeczy a nie zaraz hamownia... poza tym i tak już nie obowiązuje gwarancja skoro nabyłeś go w 2008.

Opublikowano

i tak jak kolega juz wspomniał. powiedz mu ze wywiązała sie na ten temat dyskusja na forum internetowym. niech wiedza ze inni tez wiedza i przygladaja sie jak sytuacja sie rozwija :blink:

Opublikowano

dokładnie, mam nadzieje że w końcu ten problem rozwiążą, Mój tatko już się wścieka pomału. Będę was informował o rozwoju tej sytuacji. Dz wszystkim za pomoc

Opublikowano

hm, no nie kopci... chyba. Serwis będzie za tydzień, zobaczymy co wymyślą, ma przyjechać szef serwisu - Mełgiew, wtedy się wszystko wyjaśni. Dam znać.

Opublikowano

Sprawa rozwiązana.

Sprzęt był ustawiony na 80% mocy.

przestawili na 100% . W polu śmiga w trasie lepiej.

Co ciekawe uważajcie na jaryszki !! Duży przegląd u nich ( oleje, filtry, usługa ) - FV 5000zł !!! Aż mi oczy na wierzch wyszły. oleje z filtrami 4000zł - 1000zł dojazd + usługa.

Myśleliśmy że to wyjdzie max. 3000zł a tu szoook 5000 !!!

Czy to standardowe ceny za przegląd ?

Fakt , robili to od 10 do 17stej.

Ostatni raz ich wzywałem.

Ogólnie po problemie.

Opublikowano

vdan mam taki sam ciagnik tyle ze zrobilem nim juz 1300mh. Niby nie mam z nim zadnych klopotów ale czasem wydaje sie mi ,ze nie ma takiej mocy jaką deklaruje producent. Czy mozesz sprecywowac na czym polegalo "przestawienie" mocy w twojej maszynie . Ciekawi mnie to bo podobnie jak u ciebie serwis w Agro rolniku w śniadowie gdzie nabylem swój ciągnik pozostawia wiele do życzenia. Najlepiej wychodzi im smarowanie kalamitek i wymiana oleju a na koncu inkasowanie kasy bo jesli spytac ich o jakis konkret {np.jak spuscic plyn z ukladu chlodzenia)to nie ma nikogo kto umie udzielic zadowalajacej odpowiedzi. Pozdrawiam

Opublikowano

Witam strasznie drogo za ten przegląd ci krzyknęli ja mam agrotrona k410 i płacę trochę ponad 800zł a wymienili mi filtr paliwa, oleju i olej nic poza tym a jeszcze smarowanie może 8 kalamitek i to wszystko a u ciebie co robili? A co do mocy to u mnie też raczej szału nie ma 4x40 overum na 4 klasie gleby prędkość około 7,3km/h.

Opublikowano

w transporcie te ciągniki  to "muły" 

4 bieg - 40 km/h - a obroty silnika pewnie około 1600 - 1800, górke czuje z kilometra, silnik nie wykorzystuje mocy

Opublikowano

Witam kolego pisałeś kiedyś o swoim df że braknie mu mocy itp.

Ja posiadam k420 Z  i musze stwerdzić też ze brak mu tej mocy co powienien miec

szczególnie w transporcie , z przyczepami o ładunku 12 ton musze redukować dla

porównania ursus 1014 (95km) ciągnie aż miło bez redukcji a

miesiąc temu zauważyłem że ciągnik na pusto \

na prostej drodze spada z obrotów , wieć wymieniłem filtry paliwowe .

Ale wraz to samo.

Mógłbyś mi napisać co dokładnie zrobili ci w tym dojczu i jaki koszt /

po gwarancji już to było?

Opublikowano

ursus ciągnie bo wkręca sie na obroty 2000

pewnym sposobem jest podłożenie specjalnej podkładki pod regulator ale ze wzrostem mocy wzrośnie spalanie

sprawdz rozpylacze

Opublikowano

demontujesz regulator i ponownie go zakładasz z dodatkową podkładką - na dzien dobry po odpaleniu ciągnik ma o grubosc podkładki bardziej wysunięta listwę paliwową a więc pompy podają ON więcej do cylindra

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v