Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

a co gdyby spróbować wyjść ze skrzyni od góry? myślałem o tym aby na jedno z 2 tylnych kół dać koło zębate a na nie wałek z 2 łożyskami przykręcić do skrzyni (tam gdzie sie montuje dekiel skrzyni. po prostu dłuższe śruby w paru miejscach ) i z jednej strony zrobić połączenie z wałkiem i mamy gotowe wyjście. Podlogę da się podnieść więc sie zmieści i powino się również zmieścić nad zwolnicą 

post-166387-0-77402200-1445102617.jpg 

 

 

 

Opublikowano

Hmm... dobry pomysł. Wyciąć w pokrywie tylko dziurę na zębatkę, wałek od trajzygi i dalej już na przód. Jest tylko jedno ale, w tym miejscu co chciałbyś wyjść z napędem jest oś hamulców. Widzisz ten wystający pręt za tym niebieskim (mocowaniem). To jest oś hamulcowa na przestrzał na drugą stronę. Trzeba by było przerobić hamulce. Ale myślę że pomysł dobry.

Opublikowano

kiedyś w agromach leżały całe zestawy przedniego napędu do T25, żałuję, że wtedy nie skusiliśmy się na zakup, bo teraz towar nie do dostania jest. Montaż był prosty bez większej ingerencji - ruscy mieli łby nie od parady ;) 

Opublikowano

Sprawa podobna jak dorobienie 4x4 w jumz'ie- też są problemy z przystawką. Tylko że przedni napęd w T30 działa na zasadzie że załącza się dopiero gdy wciśniemy blokadę tylnego mostu. Przykładowo w c330 napęd na przód był brany z wałka wom który był przedłużony i miał koło zębate. Dokładnie nie wiem jak ten patent działał ale na pewno występował w bardzo małej ilości c330 na tereny górskie

Opublikowano

Jest jeszcze jedna możliwość. Po ściągnięciu plecaka (podnośnika) pokazuje się okienko rewizyjne wprost na tryb który wyprowadza napęd, wystarczy zrobić wytrzymałą skrzynke z przekładnią która wyprowadzi napęd z tyłu skrzyni a plecak zamontować dłuższymi szpilkami przez wykonaną skrzynke aż do skrzyni> Minusem jest to że nasz tył przesunie się z 20cm dalej a plusem to że bez wiercenia i kombinacji zrobimy wyjście ze skrzyni (oczywiście w każdej chwili można by było ją zdemontować). Oczywiście ten nasz "dodatek" musiałby być dość silny aby wytrzymać ciągnięcie przyczepy itp. Jeśli chodzi o przód to wybrałbym most od Mtz 82 ponieważ ma bardzo dobry promień skrętu oraz raczej bez przeróbek pasuje na belke przednią

 

Komentarze mile widziane gdyż mam skrzyie od ruska wolną (wyrwało mi szpilki) i na niej coś pobróbuje spasować oczywiście troche póżniej bo fundusze dopiero zbieram. Co wy na ten pomysł ?

 

 

Opublikowano

Nie moj. wystawiony na aukcji ol...wyglada na to ze ktos zrobil tak jak pisal kuba1111. Most od Discovery tylko jestem ciekaw przystawki. Hamulce sa przerobione na hydrauliczne, ten co to zrobil zasługuje na dobre piwo. wszyscy mowili ze nie idzie a wyszło jak z c330 ze Polak potrafi

Opublikowano

Jest jeszcze jeden pomysł żeby zrobić dziurę pod trybem polowe lub szosowe (te dwa ostatnie z tyłu) a przystawkę trzeba było by dorobić mocniejszą bo co jak co to jednak duża ingerencja w kontrukcje.co o tym myślicie??

Opublikowano

Cześć.

Panowie, czy macie jakieś namiary na "magika" który mógłby zamontować przedni napęd do t-25? Montował ktoś wydajniejszą pompę do podnośnika?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek24240
      Witam, mam problem z nowym nabytkiem Deutz-Fahr Agrotron 200, 1998 rok, dziś podczas prac polowych zaczął się zakopywać i odziwo wszystkie koła kręciły a napęd nie był załączony , nie można wcale rozłączyć napędu i ciągnik przy wyższych biegach szarpie obstawiam że wina tkwi w elektrozaworze tylko nie wiem który to. Mam nadzieję że coś mi doradzicie jak można naprawić te usterkę aby ten napęd się rozłączał , dodam że dioda na pulpicie od przedniego napędu reaguje na przycisk ale poza tym nic się nie dzieje
    • Gość
      Przez Gość
      Witam mam pytanie odnośnie przedniego napedu do zetora 7211, czy moge zalozyc naped od 7245 na oponach 9,5/9-24 bo tyle sa 16,9-28 i moje pytanie czy to zgerywalo by sie  razem ze sobą??
    • Przez harny666
      Witam,
      Mam ciągnik Massey Ferguson 699 i wystąpił mi w nim problem, podczas ruszania do przodu bez włączonego przedniego napędu po przejechaniu ok 0,5 m, blokują mi się przednie koła i nie da rady jechać, po włączeniu przedniego napędu koła się nie blokują ale strasznie charczy przedni napęd
       
    • Przez Ferdihubi
      Witam, jestem świeżakiem na af.pl szukałem i znalazłem odnośnie napędu ze nie można wyłączyć a mój problem z fergusonem 3060 autotronic 1987r mam taki ze podczas włączania przedniego napędu nie włącza się kontrolka na desce( bywało czasem tak ze podczas jazdy włączała się)  , elektrozawor sprawny(załącza napęd), zarowka w kontrolce tez sprawna , brakuje mi pomysłów gdzie szukać , poratuje ktoś pomysłem ? 
    • Przez AdamKryski
      Witam. W przeciągu 6lat w przednim napędzie  wymieliło mi  3 razy łożyska igielkowe, uszczelniacze obudowę tryb zebaty atakujący, wałek i wszystkie inne.... 3ci raz i tylko prawa strona!!!! Ręce mi już opadają.... 
      Opony przód  9,5-24 diagonalne
                     Tyl 14,9-28 radialne.
      Czy nie powinne  być z tylu 16,9-28 ??? Różnie piszą raz że 14.9 A raz że  16stki....
      Pomocy!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v