Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, co sądzicie o tych zetorach, jakie są wasze opinie o montowanych w nich silnikach 6 cylindrowych , piszcie wszystko co może pomóc w podjęciu decyzji w zakupie lub o rezygnacji z kupna? 

 

Opublikowano (edytowane)

Cena nieadekwatna do możliwości, lecące łożyska na tylnych półosiach od obciążenia, pękające felgi, tragiczna żywotność sprzęgła. Przy kosiarce na wysięgniku nawet sezonu w spokojnie nie przepracował.

Edytowane przez bears
Opublikowano (edytowane)

Są twarde ale mało jest mechaników które je znają, naprawa jak to w grupie sdf wyrywa z butów , nie jest to silnik Deutz jak niektórzy mówię tylko Same

Edytowane przez JD1052
Opublikowano
bears napisał:

Cena nieadekwatna do możliwości, lecące łożyska na tylnych półosiach od obciążenia, pękające felgi, tragiczna żywotność sprzęgła. Przy kosiarce na wysięgniku nawet sezonu w spokojnie nie przepracował.

to co byś polecał w podobnej mocy i podobnej kasie ?

Opublikowano
56 minut temu, JD1052 napisał(a):

Są twarde ale mało jest mechaników które je znają, naprawa jak to w grupie sdf wyrywa z butów , nie jest to silnik Deutz jak niektórzy mówię tylko Same

Popieram, silnik SDF włoski na pompowtryskach. Panuje mit że tam siedzi DF ale to nie prawda.

 

31 minut temu, wojtal24 napisał(a):

to co byś polecał w podobnej mocy i podobnej kasie ?

A co to znaczy podobna kasa? Rozrzut jest do 40 tyś na tych ciągnikach a może i więcej

Opublikowano
10 minut temu, bears napisał(a):

Popieram, silnik SDF włoski na pompowtryskach. Panuje mit że tam siedzi DF ale to nie prawda.

 

A co to znaczy podobna kasa? Rozrzut jest do 40 tyś na tych ciągnikach a może i więcej

ok 100÷140tys

wmiare mlody

czy uważasz że case czy nh będzie lepszym wyborem 

Opublikowano

Ale patrząc na ceny tych modeli to jeżeli były by tak awaryjne i kosztowne w naprawach to nie trzymały by tak wysokich cen. 

A jest tutaj ktoś kto ma lub miał ten model, może się wypowie?

Opublikowano
4 godziny temu, wojtal24 napisał(a):

jakieś argumenty?

 

bo wiadomo że każda marka ma swoje jakieś bolączki

 

 

a co masz teraz na handel?

 

JD 5125R i MF 7480.

57 minut temu, jan23 napisał(a):

Ale patrząc na ceny tych modeli to jeżeli były by tak awaryjne i kosztowne w naprawach to nie trzymały by tak wysokich cen. 

A jest tutaj ktoś kto ma lub miał ten model, może się wypowie?

Zetor to w naszym kraju specyficzny towar i specyficzna klientela go kupuje, taka, która myśli, że to takie zetory jak stare z lat 80-tych i 90-tych. Ja powiem tyle, że nie chciałbym w swoim gospodarstwie na dłużej.

Opublikowano
51 minut temu, jan23 napisał(a):

Ale patrząc na ceny tych modeli to jeżeli były by tak awaryjne i kosztowne w naprawach to nie trzymały by tak wysokich cen. 

A jest tutaj ktoś kto ma lub miał ten model, może się wypowie?

Ja miałem więc Ci napisałem. Ceny tych ciągników są wysokie bo nadal znajduja się na nie napaleńcy którzy zatrzymali się w epoce PRL. Nadaj panuje mit że te ciągniki są bezproblemowe i cześci tanie/ogólnodostępne co jest oczywiście nie prawdą. 

 

Opublikowano
bears napisał:

51 minut temu, jan23 napisał(a):

Ale patrząc na ceny tych modeli to jeżeli były by tak awaryjne i kosztowne w naprawach to nie trzymały by tak wysokich cen. 

A jest tutaj ktoś kto ma lub miał ten model, może się wypowie?

Ja miałem więc Ci napisałem. Ceny tych ciągników są wysokie bo nadal znajduja się na nie napaleńcy którzy zatrzymali się w epoce PRL. Nadaj panuje mit że te ciągniki są bezproblemowe i cześci tanie/ogólnodostępne co jest oczywiście nie prawdą. 

 

a czego brakuje czy jest ciężko dostępne do tych forterr? wiadomo że czesci droższe niż do starszych serii ale i tak tańsze niż do zachodnich. wiem że bolączka zetora to sprzęgła i w silniku te walki balansujące czy jak to się zwie fachowo . kabina dość duża przestronna

Opublikowano

za takie pieniądze niemal już 20 letni Zetor.... nie wziąłbym. Jak piszą koledzy wyżej sprzedający czekają chyba na łosia, który myśli że Zetor to nadal niemal marka premium. A o dziwo sporo takich ludzi ciągle istnieje.

Opublikowano

Dokładnie, kolejny raz mowie, handlowo, zetor to jest towar prima sort, klientela bardzo specyficzna i szukająca zawsze tylko zetora i nic innego. Często trudno tak naprawde zrozumieć czego tak naprawde od ciągnika oczekują😀

Opublikowano
7 godzin temu, nunu85 napisał(a):

za takie pieniądze niemal już 20 letni Zetor.... nie wziąłbym. Jak piszą koledzy wyżej sprzedający czekają chyba na łosia, który myśli że Zetor to nadal niemal marka premium. A o dziwo sporo takich ludzi ciągle istnieje.

A zetor kiedykolwiek był "premium"?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      Poszukuję schematu do tego ciągnika jak skalibrować tą skrzynie i sprzęgła, podczas szukania dowiedziałem się, że istotny jest sterownik pod kierownicą jeśli chodzi o własnie kalibrację, numery tego sterownika to SW: 1.5.1.
      Liczę na pomoc, z góry dziękuję!
      Pozdrawiam, Tikuś
    • Przez ZF9641
      Chciałbym zamontować zestaw klimatyzacji https://inter-instal.com/zestawy-klimatyzacji/93-9502201-zestaw-klimatyzacji-klimatyzacja-do-ciagnika-traktora-zetor-proxima-forterra-major.html.Pytsnie czy ktoś taki zestaw montował,numer katalogowy podstawy pod sprężarkę i numer paska klinowego. Proszę o zdjęcia gdzie fabrycznie jest zamontowana sprężarka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v