Zaloguj się, aby obserwować  
kpiotr

Renault 4T a 6 cylindrów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kpiotr    16

witam. chciałbym się dowiedziec czy ciągniki renault z silnikiem 4T serii 103.14, 103.54 dadzą rade z agregatem podorywkowym 2.6m http://www.agro-factory.pl/oferta_agregaty_podorywkowe.htm i agregatem uprawowo siewnym 3,0m tej samej firmy z wałem packer na ziemiach 3-4klasy, teren w miare równy ale zdarzają sie wzniesienia z gliną. czy może lepiej by pasował do tego ciagnik z silnikiem 6cyl..???chodzi mi zeby ciągnik nie był katowany z tymi narzedziami.pozdrawiam


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Mam do swojej Renaty 110.54 i podorywkowy 2.6m co prawda bez podcinaczy z 13 łap i uprawowo siewny 3m. Radzi sobie z nimi bardzo dobrze praktycznie nie czuje co ciągnie dodatkowo pracuje jeszcze z pługiem 4x40 który nie sprawia jej żadnych kłopotów. I pracuje na podobnych ziemiach 3-4 klasy z dużą ilością glin i górek.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

aha. ja tez bym chcial 110.54 ale za 35tys chyba dobrej nie kupie. bede sie rozgladal za 110.14.a jak promien skretu w tych renówkach????z uwagi ze sa dlugie (110.14 500cm, 110.54 troche krótsza)bo jakos mnie to zastanawia jak sie takim sprzetem zawraca.pozdrawiam


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

Ja Renault 106.14sp ciągam ścierniskowa 2.7 i też go nie czuje :P

Pług 4x40 (idzie nawe na 2 szosowej, ale nie chce czegoś urwać xD)

A co do skrętu... to u mnie nie jest zbyt dobry, mimo tego że koła trochę się kładą, ale przyzwyczaiłem już się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Mój 110-54 z 5x40 zagonem idzie 3 na żółwiu lub 2 szosowa (i to nie jest tak szybko ;/)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksjan68    1

jakiej marki pług ciagasz na 3 żółw lub 2 szosowej?i jak szeroko bierze?

 

aha. ja tez bym chcial 110.54 ale za 35tys chyba dobrej nie kupie. bede sie rozgladal za 110.14.a jak promien skretu w tych renówkach????z uwagi ze sa dlugie (110.14 500cm, 110.54 troche krótsza)bo jakos mnie to zastanawia jak sie takim sprzetem zawraca.pozdrawiam

ja mam 110 14 i skret ma bdb na miejscu mozna zawrocic!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

AKPIL 400czh5, bierze 2 metry. Mierzone. Ale testowane na głebokości 10cm. Niedługo siewna. Powiem, co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

to ciezko odrazu PROLNIK napisac na ile cm orałeś ze taki szał. kazdy mysli ze w glebokiej orce....a tymczasem glebsza podorywka tylko...ciekawe jak szybko bedziesz jechal w orce zimowej tym plugiem


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Zimową to zazwyczaj robi się na około 5 km/h. Dla ciebie zrobię na 20-25 cm i max prędkość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Co do skrętu to ma ogromy, trzeba sporo hektarów żeby zawrócić nią. Jak miałem Ursusa 1014 uważałem że ma słaby skręt a teraz to jest tragedia, no ale nie ma aż tak źle najwyżej kilka razy więcej trzeba cofnąć. Co do pługa moja spokojnie daje radę obrotówce 4x40 na 2 szosowej i żółwiu, żadna glina ani górka mu nie straszna :D


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksjan68    1

Co do skrętu to ma ogromy, trzeba sporo hektarów żeby zawrócić nią. Jak miałem Ursusa 1014 uważałem że ma słaby skręt a teraz to jest tragedia, no ale nie ma aż tak źle najwyżej kilka razy więcej trzeba cofnąć. Co do pługa moja spokojnie daje radę obrotówce 4x40 na 2 szosowej i żółwiu, żadna glina ani górka mu nie straszna :D

jakĄ masz renie?ZE MÓWISZ ŻE TRAGEDIA Z ZAWRACANIEM?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Dzisiaj testowałem z miarką w ręku. Pług AKPIL 400czh5 - 200 cm szerokość. W polu mokro (wczoraj padał deszcz). Gdzieniegdzie zostały potężne skiby. Orałem na głębokość 19-21 cm. Biegiem 2 na szosowych. Renault radził sobie świetnie. Dałby nawet o ten 1 km/h więcej, gdyby były biegi pod obciążeniem... Pod górkę zero problemów, z resztą to dla niego nie ma znaczenia. Obroty 1800-2000, i ani więcej, bo nie widziałem sensu go tak piłować. Kawałek 1,20 ha razem z wykończeniem zrobiłem w 60 minut - pole proste. A ustawienie pługa zajęło łącznie 10 minut, lecz tego już nie wliczałem. O dziwo dobrze sobie radził na lekkiej glinie bez przedniego napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj