Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kpiotr

Renault 4T a 6 cylindrów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kpiotr    16

witam. chciałbym się dowiedziec czy ciągniki renault z silnikiem 4T serii 103.14, 103.54 dadzą rade z agregatem podorywkowym 2.6m http://www.agro-factory.pl/oferta_agregaty_podorywkowe.htm i agregatem uprawowo siewnym 3,0m tej samej firmy z wałem packer na ziemiach 3-4klasy, teren w miare równy ale zdarzają sie wzniesienia z gliną. czy może lepiej by pasował do tego ciagnik z silnikiem 6cyl..???chodzi mi zeby ciągnik nie był katowany z tymi narzedziami.pozdrawiam


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Mam do swojej Renaty 110.54 i podorywkowy 2.6m co prawda bez podcinaczy z 13 łap i uprawowo siewny 3m. Radzi sobie z nimi bardzo dobrze praktycznie nie czuje co ciągnie dodatkowo pracuje jeszcze z pługiem 4x40 który nie sprawia jej żadnych kłopotów. I pracuje na podobnych ziemiach 3-4 klasy z dużą ilością glin i górek.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

aha. ja tez bym chcial 110.54 ale za 35tys chyba dobrej nie kupie. bede sie rozgladal za 110.14.a jak promien skretu w tych renówkach????z uwagi ze sa dlugie (110.14 500cm, 110.54 troche krótsza)bo jakos mnie to zastanawia jak sie takim sprzetem zawraca.pozdrawiam


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

slawek36    0

Ja Renault 106.14sp ciągam ścierniskowa 2.7 i też go nie czuje :P

Pług 4x40 (idzie nawe na 2 szosowej, ale nie chce czegoś urwać xD)

A co do skrętu... to u mnie nie jest zbyt dobry, mimo tego że koła trochę się kładą, ale przyzwyczaiłem już się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Mój 110-54 z 5x40 zagonem idzie 3 na żółwiu lub 2 szosowa (i to nie jest tak szybko ;/)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksjan68    0

jakiej marki pług ciagasz na 3 żółw lub 2 szosowej?i jak szeroko bierze?

 

aha. ja tez bym chcial 110.54 ale za 35tys chyba dobrej nie kupie. bede sie rozgladal za 110.14.a jak promien skretu w tych renówkach????z uwagi ze sa dlugie (110.14 500cm, 110.54 troche krótsza)bo jakos mnie to zastanawia jak sie takim sprzetem zawraca.pozdrawiam

ja mam 110 14 i skret ma bdb na miejscu mozna zawrocic!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

AKPIL 400czh5, bierze 2 metry. Mierzone. Ale testowane na głebokości 10cm. Niedługo siewna. Powiem, co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

to ciezko odrazu PROLNIK napisac na ile cm orałeś ze taki szał. kazdy mysli ze w glebokiej orce....a tymczasem glebsza podorywka tylko...ciekawe jak szybko bedziesz jechal w orce zimowej tym plugiem


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Zimową to zazwyczaj robi się na około 5 km/h. Dla ciebie zrobię na 20-25 cm i max prędkość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Co do skrętu to ma ogromy, trzeba sporo hektarów żeby zawrócić nią. Jak miałem Ursusa 1014 uważałem że ma słaby skręt a teraz to jest tragedia, no ale nie ma aż tak źle najwyżej kilka razy więcej trzeba cofnąć. Co do pługa moja spokojnie daje radę obrotówce 4x40 na 2 szosowej i żółwiu, żadna glina ani górka mu nie straszna :D


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksjan68    0

Co do skrętu to ma ogromy, trzeba sporo hektarów żeby zawrócić nią. Jak miałem Ursusa 1014 uważałem że ma słaby skręt a teraz to jest tragedia, no ale nie ma aż tak źle najwyżej kilka razy więcej trzeba cofnąć. Co do pługa moja spokojnie daje radę obrotówce 4x40 na 2 szosowej i żółwiu, żadna glina ani górka mu nie straszna :D

jakĄ masz renie?ZE MÓWISZ ŻE TRAGEDIA Z ZAWRACANIEM?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Dzisiaj testowałem z miarką w ręku. Pług AKPIL 400czh5 - 200 cm szerokość. W polu mokro (wczoraj padał deszcz). Gdzieniegdzie zostały potężne skiby. Orałem na głębokość 19-21 cm. Biegiem 2 na szosowych. Renault radził sobie świetnie. Dałby nawet o ten 1 km/h więcej, gdyby były biegi pod obciążeniem... Pod górkę zero problemów, z resztą to dla niego nie ma znaczenia. Obroty 1800-2000, i ani więcej, bo nie widziałem sensu go tak piłować. Kawałek 1,20 ha razem z wykończeniem zrobiłem w 60 minut - pole proste. A ustawienie pługa zajęło łącznie 10 minut, lecz tego już nie wliczałem. O dziwo dobrze sobie radził na lekkiej glinie bez przedniego napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez domel27
      Witam wszystkich. 
      Od pewnego czasu podnosnik w moim ares nie funkcjonuje tak jak powiniem a mianowicie gdy podnosze jakas maszyne i przełacznik ustawie w pozycji góra to maszyna idzie w gore ale gdy podniesie na max to pompa tak jakby nie odcina tylko slychac jak caly czas pcha olej i na wyswietlaczu nie pojawi sie 100 tylko np 99 . jak moze byc przyczyna czy to ehr czy moze jakis czujnik polozenia ramiom i jak to zlokalizowac? dzieje sie rowniez tak ze niby podniesiona maszyna na maxa a pokazuje wyswietlacz ehr ze np 96 i podczas trasportu gdzies sie cos wstrzasnie i przeskoczy na 99 czy 100 . kiedys cos takiego nie mialo miejsca i zawsze jak podniosl na maxa to pompa odcinala ze tak powiem i nie tloczyla caly czas oleju . z gory dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam 
    • Przez kecay85
      Witam. Od kilku dni posiadam renault cergos 350 z meczanicznym rewesem i jednym pólbiegiem pod obciązęniem. Podczas jazdy próbnej na placu u sprzedającego wydawało mie się że wszystko działa poprawnie, jednak kiedy juz po przywiezieniu go do domu przejechałem się po drodze,  zauważyłem, że ciagnik po wciśnieciu sprzegła sam hamuje. Kiedy już sie zatrzyma nie moge na wciśnietym sprzęgle zmnienić biegu. Dzwoniłem następnego dnia do sprzedającego, wtedy dowiedziałem sie że problem ustepuje kiedy obroty silnika są na poziomie 1500. Sprawdziłem i rzeczywiście wtedy traktor normalnie śię toczy. Czujnik  ćiśnienia oleju w skrzyni był odłączony kiedy podłączyłem na wolnych obrotach świeci kontrolka ciśnienia a na wyższych gaśnie. Czy problem tkwi w pompie hyraulicznej, czy może być to inna poważniejsza usterka. Prosiłbym o pomoc, bo mam dylemat czy nie oddać tego ciągnika.  
    • Przez karol1321
      Witam,
      Mialbym prosbe o zdjecia miejsc przykrecania adpatacji do Tura 103.14 lub podobnych.
      Mam adaptecje od 7534 ktora nie pasuje i chcialem podejrzec gdzie jest przykrecana adaptacja w tych ciagnikach zeby ewentualnie moc przerobic ta co mam.
      Pozdrawiam, Karol
    • Przez Krzysztoflewandowski36
      witam mam pytanie do uzytkownikow ciagnika renault 133.14 jaki powinien byc oryginalny rozmiar opon tyl i przod czy mozna zalozyc opony tyl byly 520 70 38 a teraz 520 85 38.
    • Przez wojtas9090
      Witam serdecznie
      posiadam ciągnik reno 155.54 od nie dawna problem wystąpił ze wspomaganie kierownicy na wolnych obrotach bardzo cięzko się kreci a po dodaniu gazu troche lepiej ale to nie jest to pompa hydrauliczna została wymieniona na nową i wszystkie fylitry hudrauliczne i nadal jest to samo może ktoś miał ten sam problem lub wie co jest przyczyną prosze o pomoc z góry dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.