Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kpiotr

Renault 4T a 6 cylindrów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kpiotr    16

witam. chciałbym się dowiedziec czy ciągniki renault z silnikiem 4T serii 103.14, 103.54 dadzą rade z agregatem podorywkowym 2.6m http://www.agro-factory.pl/oferta_agregaty_podorywkowe.htm i agregatem uprawowo siewnym 3,0m tej samej firmy z wałem packer na ziemiach 3-4klasy, teren w miare równy ale zdarzają sie wzniesienia z gliną. czy może lepiej by pasował do tego ciagnik z silnikiem 6cyl..???chodzi mi zeby ciągnik nie był katowany z tymi narzedziami.pozdrawiam


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Mam do swojej Renaty 110.54 i podorywkowy 2.6m co prawda bez podcinaczy z 13 łap i uprawowo siewny 3m. Radzi sobie z nimi bardzo dobrze praktycznie nie czuje co ciągnie dodatkowo pracuje jeszcze z pługiem 4x40 który nie sprawia jej żadnych kłopotów. I pracuje na podobnych ziemiach 3-4 klasy z dużą ilością glin i górek.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

aha. ja tez bym chcial 110.54 ale za 35tys chyba dobrej nie kupie. bede sie rozgladal za 110.14.a jak promien skretu w tych renówkach????z uwagi ze sa dlugie (110.14 500cm, 110.54 troche krótsza)bo jakos mnie to zastanawia jak sie takim sprzetem zawraca.pozdrawiam


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

slawek36    0

Ja Renault 106.14sp ciągam ścierniskowa 2.7 i też go nie czuje :P

Pług 4x40 (idzie nawe na 2 szosowej, ale nie chce czegoś urwać xD)

A co do skrętu... to u mnie nie jest zbyt dobry, mimo tego że koła trochę się kładą, ale przyzwyczaiłem już się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksjan68    0

jakiej marki pług ciagasz na 3 żółw lub 2 szosowej?i jak szeroko bierze?

 

aha. ja tez bym chcial 110.54 ale za 35tys chyba dobrej nie kupie. bede sie rozgladal za 110.14.a jak promien skretu w tych renówkach????z uwagi ze sa dlugie (110.14 500cm, 110.54 troche krótsza)bo jakos mnie to zastanawia jak sie takim sprzetem zawraca.pozdrawiam

ja mam 110 14 i skret ma bdb na miejscu mozna zawrocic!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

AKPIL 400czh5, bierze 2 metry. Mierzone. Ale testowane na głebokości 10cm. Niedługo siewna. Powiem, co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

to ciezko odrazu PROLNIK napisac na ile cm orałeś ze taki szał. kazdy mysli ze w glebokiej orce....a tymczasem glebsza podorywka tylko...ciekawe jak szybko bedziesz jechal w orce zimowej tym plugiem


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Co do skrętu to ma ogromy, trzeba sporo hektarów żeby zawrócić nią. Jak miałem Ursusa 1014 uważałem że ma słaby skręt a teraz to jest tragedia, no ale nie ma aż tak źle najwyżej kilka razy więcej trzeba cofnąć. Co do pługa moja spokojnie daje radę obrotówce 4x40 na 2 szosowej i żółwiu, żadna glina ani górka mu nie straszna :D


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksjan68    0

Co do skrętu to ma ogromy, trzeba sporo hektarów żeby zawrócić nią. Jak miałem Ursusa 1014 uważałem że ma słaby skręt a teraz to jest tragedia, no ale nie ma aż tak źle najwyżej kilka razy więcej trzeba cofnąć. Co do pługa moja spokojnie daje radę obrotówce 4x40 na 2 szosowej i żółwiu, żadna glina ani górka mu nie straszna :D

jakĄ masz renie?ZE MÓWISZ ŻE TRAGEDIA Z ZAWRACANIEM?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Dzisiaj testowałem z miarką w ręku. Pług AKPIL 400czh5 - 200 cm szerokość. W polu mokro (wczoraj padał deszcz). Gdzieniegdzie zostały potężne skiby. Orałem na głębokość 19-21 cm. Biegiem 2 na szosowych. Renault radził sobie świetnie. Dałby nawet o ten 1 km/h więcej, gdyby były biegi pod obciążeniem... Pod górkę zero problemów, z resztą to dla niego nie ma znaczenia. Obroty 1800-2000, i ani więcej, bo nie widziałem sensu go tak piłować. Kawałek 1,20 ha razem z wykończeniem zrobiłem w 60 minut - pole proste. A ustawienie pługa zajęło łącznie 10 minut, lecz tego już nie wliczałem. O dziwo dobrze sobie radził na lekkiej glinie bez przedniego napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez majes
      Podczas jazdy i głównie pod obciążeniem słychać w kabinie takie nieregularne chrobotanie chyba ze skrzyni, raczej nie z silnika. Ostatnio nawet zauważyłem że jest to chrobotniecie jak ciągnik stoi i szarpne ładowaczem w dół. Co to może być? Byłem u mechanika, oglądał, zaglądał kamerą do skrzyni i nic nie znaleźli.
    • Przez Danielkoltun
      Witam . Przeczytałem kilka tematów na Agrofoto ale nie znalazłem tego czego bym oczekiwał więc postanowiłam napisać tutaj , mianowicie chce kupić renault 7514 ls z 1986r , potrzebuje opinie o tym modelu . Oglądałem jeden taki egzemplarz i sytuacja wygląda tak : traktor łanie zapala , biegi ma w podłodze ( dwie wajchy , 3 zakresy i 4 biegi , rewers przy kierownicy koło gazu ręcznego ) , chodzą ciasno i wyraźnie , traktor przy jeździe do przodu trochę wyje ale to może przez to że hamulce go strasznie trzymają bo jak się wciska sprzęgło podczas jazdy to się zatrzymuje jak przymurowany . Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wyłącza się blokadę i która to wajcha bo ciągnik był na blokadzie podczas oglądania a nie mogłem ogarnąć co i jak , jest jeszcze jedna wajcha o której nie mam pojęcia taka długa co jest pod pulpitem i ona idzie na stronę prawą i do góry wygląda to jak jakiś rozdzielacz jednosekcyjny  , czy wajcha z gumową rączką koło sprzęgła to drugi stopień sprzęgła ? , czy hamulce są zbudowane w podobny sposób jak w MTZ bo bym je przejrzał . I na koniec na co zwrócić jeszcze uwagę . Proszę o pomoc i pozdrawiam . 
       
    • Przez tomaszt135
      Witam,
      Mam problem z rozebraniem siłownika wspomagania w renault 8514. Po wstępnych oporach obraca się zewnętrzna część siłownika, ale nie chce się rozkręcić. Może ktoś już taki rozbierał i poradzi jak to zrobić lub ma rysunek złożeniowy z którego będzie wynikało jak się go rozbiera. Może ukryta jest gdzieś jakaś zawleczka, którą trzeba wyjąć? Z góry dziękuję. 


    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez farmervip
      Koledzy, potrzebna szybka porada, dziś podczas jazdy ciągnik nagle się zatrzymał i zgasł  po odpaleniu okazało się że sprzęgło nie działa a rewers po przełożeniu na jazde do przodu dusi silnik, do tyłu jest ok jedzie na wszystkich biegach lecz bez sprzęgła,wygląda to tak jak by się coś zakleszczyło, podejrzewam że problem może być z prądem lub cewkami tylko jak to sprawdzic? lub może coś innego :wacko:
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.