Skocz do zawartości

Swap c360 3p


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
14 godzin temu, mati5199 napisał(a):

Witam robił już ktoś z was swapa c 360 3p i zakładał 4p ? Jeśli tak to piszcie mam kilka pytań 

Ale najważniejsze pytanie po co? Co z tego że założysz tam nawet silnik z 70 KM jak to dalej będzie tylko ciągnik w zasadzie z napędem na jedno koło, że słaba hydraulika i wyjącym mostem? A no i lekki jeszcze. Tam te oryginalne ok 50 KM jest nie do końca wykorzystane a mowa o większym silniku🤦🤦🤦

Opublikowano
15 godzin temu, jaco512 napisał(a):

Dużo osób robiło.. podaj tylko jaki typ silnika chcesz założyć bo 4 cyl jest kilka oznaczeń

Coś słyszałem że przerabiają na swapa 4p 62 km albo 65 km chce się zorientować dokładnie jakie oznaczenie silnika można tam włożyć bez większych przeróbek 

Opublikowano

Na internecie widziałem 4.203 oznaczenie czyli 4 cylindry takie same jak w 3.152. jest jeszcze 4.236 i 4.248 liczba po kropce oznacza pojemność w calach sześciennych jest jeszcze 4.270d z claas Europy ale nie wiem czy podejdzie bo silniki z kombajnów nie mają wzmacnianej misy i przodu i trzeba taką dorwać chyba że zrobisz ramę koła zamachowe są podobne jeśli chodzi o rozstaw dziur no i jeszcze flansza żeby to połączyć

Opublikowano (edytowane)

Jak kojarzę to a4.212 najbardziej bo to to samo co trójka tylko o tłok więcej. No i to bodajże 58km lub 62

Ew a4.236 ale tu więcej przeróbek plus koszty silnikami ew remontu to lepiej oryginalnego MFa kupić np 265 275

Edytowane przez Stodoła
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Stodoła napisał(a):

Jak kojarzę to a4.212 najbardziej bo to to samo co trójka tylko o tłok więcej. No i to bodajże 58km lub 62

Ew a4.236 ale tu więcej przeróbek plus koszty silnikami ew remontu to lepiej oryginalnego MFa kupić np 265 275

4.203 ma średnice tłoka 91.4 mam i skok 127mm to samo co 3.152 czyli 3p 4.212 to 4.236 ze zmniejszonym skokiem tłoka średnica cylindra 98.4 jeśli dobrze kojarzę najbliżej 3.152 jest ad4.203 to po prostu cylinder więcej.Co do autora tematu potrzebujesz mocy na wom? Bo na kołach nie dasz rady tego przekazać na orginalne koła 14.9 28 będzie mielił bo nie ma masy i szerokich opon. 4.203 ma 58 kucy przy 2000 obr a zwykły 60 52 konie przy 2200

Edytowane przez Grab12
Opublikowano

Z tym wykorzystaniem mocy to nie przesadzajmy znowu, że nie da rady jej przekazać. Jak w orce gliny 3p, czy c360 potrafi na 2 biegu z obrotów oryginalnego silnika schodzić. Tak samo w transporcie z większym ładunkiem każdy koń więcej już jest odczuwalny.  Po taniości zawsze można zalać koła wodą i mamy bodaj 500kg na tylnej osi więcej. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Grab12 napisał(a):

4.203 ma średnice tłoka 91.4 mam i skok 127mm to samo co 3.152 czyli 3p 4.212 to 4.236 ze zmniejszonym skokiem tłoka średnica cylindra 98.4 jeśli dobrze kojarzę najbliżej 3.152 jest ad4.203 to po prostu cylinder więcej.Co do autora tematu potrzebujesz mocy na wom? Bo na kołach nie dasz rady tego przekazać na orginalne koła 14.9 28 będzie mielił bo nie ma masy i szerokich opon. 4.203 ma 58 kucy przy 2000 obr a zwykły 60 52 konie przy 2200

203 i młodszy 212 to tłok więcej 3p 236 to już rozrusznik na drugą stronę kolektor wydechowy pompa wspomagania na prawej 

Opublikowano
9 godzin temu, mati5199 napisał(a):

Chodzi mi o to żeby coś dorwać i jak naj mniej było z tym przeróbek też 

A nie lepiej założyć turbo? Ewentualnie poszukać silnika z turbiną, np. AT3.1524 o mocy 53KM lub 58KM.

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, mati5199 napisał(a):

Chodzi mi o to żeby coś dorwać i jak naj mniej było z tym przeróbek też 

Oznaczenie nie ma większego znaczenia w kwestii dopasowania  , no może starszy wariant z wydechem po lewej .Co do mocy - nie wnikam . Praktycznie wszystkie Perkinsy ,a szczególnie 4.xxx robione są w kilku wariantach : kilka rodzajów mis olejowych ( z mocowaniem do wspornika lub nie )  ,umiejscowienie filtra oleju , tylny kołnierz lub bez niego . A czy to 3 czy 4 cyl to i tak powinno pasować do tej samej skrzyni ( ciągnikowa wersja silnika ).

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano
8 godzin temu, bergman31 napisał(a):

A nie lepiej założyć turbo? Ewentualnie poszukać silnika z turbiną, np. AT3.1524 o mocy 53KM lub 58KM.

Jest do roboty także można pomyśleć na 4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mlody_rollo
      Witam chciałbym się dowiedzieć jak mógłbym zacząć  rolnictwo siejąc zboze mam:ursus c-360 Pług 3 skibowy LEJEK  Opryskiwacz Kultywator Brony  i przyczepę 4,5t
      I mieszkam w Lubuskim nie mam nic innego do powiedzenia 
      Dziękuję za odpowiedź 
    • Przez Zoy
      Witam. Jakiś czas temu zakupiłem używanego tura do C-330. 
      po zakupie przystąpiłem do montażu i ogólnie wszystko szło bezproblemowo aż do momentu montażu poprzeczy trzymających wysięgniki ramienia z wspornikiem przedniej belki. Po założeniu poprzecza na wysięgnik to ta flansza, którą przykręca się do wspornika wydaje się przesunięta w przód tak jakby te poprzecza były zbyt długie. I teraz pytanie czy te poprzecza skracać czy popuścić te dwie śruby wysięgnika i na sztywno to wszystko skręcić. Bo jak popuszczę te wysięgniki to myśle ze będę w stanie to naciągnąć ale kwestia czy można tak zrobić aby w przyszłości nic nie strzeliło od naprezen 
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w Ursus 7524 jaka przyczyna? Czy ktoś miał już taki przypadek i jak sobie z tym poradził?
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w ursus 7524
    • Przez 60tka
      Witam mam problem z 60tką zacznijmy od początku. Czyściłem filtry powietrza razem z miską w filtrze ropą i pod moją nieuwagę ojciec wlał tą brudną ropę do baku i ciągnik od tego czasu zaczął przerywać. Wymieniłem filtry palowa na nowe stare paliwo spuściłem i płukałem bak odstojnik czysty paliwo dochodzi nie ma nieszczelnosci pompka zasilająca sprawna słychać przelew. Zdejmowałem wąż od filtra powietrza nic sie nie zmieniło zalałem srodek do czyszczenia wtrysków i poprawilo sie ale to nie było jeszcze to dałem ciągnik do mechanika mechanik zdemontował pompę wyczyścił ją w środku i wymienił jakąś sprężynę bo była pęknięta nie wiem jaką ciągnik przestał przerywać ale nadal gaśnie gdy chce sie ruszyć na jałowych obrotach np. Przy ruszeniu z 2 qlbo 3 ciągnik przygaśnie a na 4 potrafi zgasnąć. Ma moc nie przerywa tylko jakby od dołu go dławi a poniżej 800obr strasznie nie równo chodzi co myślicie to pompa do regeneracji czy wtryski do regulacji lub końcówki do wymiany 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v