Renault 155.54
-
Podobna zawartość
-
Przez Krzysw5
Witam wszystkich,
Przygotuję się do remontu silnika mojej renówki 103.54. Jest tam silnik MWM turbo TD 226-4 R185. Objawy są takie, że pali coraz więcej oleju, już na dolewki 10l na sezon nie starcza. Po odpaleniu zimnego chmura białego dymu. Tak ogólnie pracuje dobrze, zdarza się, że gdy jest mocno rozgrzany przy temp. otoczenia powyżej 25 stopni i np orce pod rzepak potrafi mignąć kontrolka oleju na wolnych obrotach, np przy ruszniu jak obroty spadną.
Z tego co się zorientowałem to tuleje w tym silniku są suche. Planuje ściągnąć głowicę, zobaczyć stan tulei, tłoka, pierścieni i przy okazji korbowodów. Czytałem też, że przy takich objawach mogą być zużyte same głowice.
Chciałem się poradzić, czy da radę wymieć tuleje, bez wyciągania silnika? Mechanik twierdzi że przy takich tulejach powininny być wyrównane/rozwiercone otwory w bloku i dopiero zamówione tuleje pod ten wymiar i następnie wciśnięciu honowane na wymiar pod tłok.
Czy ktoś może wymieniał tuleje w takim silniku w oryginalnym wymiarze że np po wciśnięciu nie wymagają honowania?
Przy mokrych nie byłoby problemu.
-
Przez RenoFan
Witam, chciałbym zmienić olej w skrzyni w Renówce, ale nie wiem dokładnie, gdzie znajdują się korki spustowe i ile ich jest. Poszperałem trochę w starszych tematach i na ich podstawie zrobiłem kilka fotek w swoim sprzęcie. Traktor to Renault Ceres 345x 2002r. Ponumerowałem korki od 1-6. Śruba 6 znajduje się koło filtra rewersu, śrubę nr 5 wstępnie poluzowałem, jakiś olej leci, ale nie wiem dokładnie czy spuszczać. Jeśli ktoś byłby wstanie wskazać, z których korków spuszczać i czy jakieś pominąłem, byłbym wdzięczny.
-
Przez Michał8201
Witam ,jak wyżej napisane renault 550 rx problem polega na tym że przy zmianie polbiegu z 1 na 2 nie ma reakcji z 2 na 3 jest odczuwalne szarpnięcie i z 3 na 4 znowu brak reakcji, czy ktoś może coś pomóc bo podobno może mieć tylko 2 półbiegi. -
Przez johenek
Witam
Koledzy mam problem z wyjęciem cylindrów z ciągnika Renault 103-54 z silnika MWM TD226-4. Cylindry muszą ocaleć ponieważ będą one założone ponownie, gdyż są one prawie nowe(zaledwie przepracowały 160mth). Ja próbowałem przez deskę wybić młotkiem ale niestety nie chcą nawet drgnąć
Ja myślę nad jakimś ściągaczem tylko nie wiem jak on by miał wyglądać :unsure:
Zależy mi na czasie bo ciągnik stoi rozebrany pod chmurka i deszcz pada na rozebrany silnik i nie chce aby zardzewiały cylindry bo szkoda ich bo są prawie nowe i oryginalne.
Rekomendowane odpowiedzi
Vin renualt 94
Czytaj dalej »
Renault Ares 656RZ
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się