lukasz51195

Renault 461 Wlew, poziom, spust oleju hydraulicznego.

Polecane posty

lukasz51195    0

Witam, Panowie żaden mechanik nie jest w stanie mi powiedzieć gdzie jest Wlew, wskaźnik oraz spust oleju hydraulicznego w skrzyni w Renault 461. Może ktoś z was posiada taki ciągnik i podeślę mi dokładne zdjęcie gdzie co, jak. Będę baaardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam i miłego weekendu.🙂🤚

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stodoła    69

Na pewno nie będzie wlewowego na dole a spustowego u góry 🤣 może trzeba klęknąć i popatrzeć.  Poziom jak pamiętam to śruba z boku na korpusie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0
3 minuty temu, Stodoła napisał:

Na pewno nie będzie wlewowego na dole a spustowego u góry 🤣 może trzeba klęknąć i popatrzeć.  Poziom jak pamiętam to śruba z boku na korpusie 

Co Pan nie powie że wlewowego nie będzie na dole i na odwrót xd. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stodoła    69

Nie ubliżaj dzieciaku mechanikom bo ogarnięty popatrzy i znajdzie .chyba że to fachowcy twojego pokroju czyli podstawówka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0
2 godziny temu, Stodoła napisał:

Nie ubliżaj dzieciaku mechanikom bo ogarnięty popatrzy i znajdzie .chyba że to fachowcy twojego pokroju czyli podstawówka.

2 godziny temu, Stodoła napisał:

Nie ubliżaj dzieciaku mechanikom bo ogarnięty popatrzy i znajdzie .chyba że to fachowcy twojego pokroju czyli podstawówka.

Chłopie zluzuj temat, xd bo od kiedy chłop 29 lat chodzi do podstawówki, chyba że u ciebie tak jest to spoko. 🙂 Pytanie do bardziej rozgarniętych ludzi na tej grupie czy tutaj jest Wlew i za razem poziom oleju hydraulicznego. Pozdrawiam 🙂

IMG_20240316_125816.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekc360    120

Nie widziałem Renault 461 na oczy ale czy czasem nie ma wlewu z tyłu nad mocowaniem łącznika? Tak przynajmniej w nowszych seriach jest, a poziom oleju nie sprawdza się bagnetem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0
5 godzin temu, Stodoła napisał:
51 minut temu, maniekc360 napisał:

Nie widziałem Renault 461 na oczy ale czy czasem nie ma wlewu z tyłu nad mocowaniem łącznika? Tak przynajmniej w nowszych seriach jest, a poziom oleju nie sprawdza się bagnetem?

 

5 godzin temu, Stodoła napisał:

Kolego, tak to z tyłku wygląda.

 

IMG_20240316_155304.jpg

IMG_20240316_155313.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0

Dobra Pany, wlew znalazłem, filtr hydrauliczny wymieniłem ale za nic nie mogę znaleźć tej śruby przelewowej. 😏😔

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0

Dobra, znalazłem przelew, znajduje się on za pedałami hamulcy z tyłu na klucz 11, (kwadratowy łeb śruby) Pozdrawiam i dziękuję co niektórym za Pomoc. 🙂🤚

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj