Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Chyba będzie 4 cylindrowy z elektronicznym wtryskiem paliwa chyba jak się nie mylę a moc chyba będzie sięgać około 160 km w maxterry będą 6 cylindrowe silniki.

Edytowane przez kondzio1579
Opublikowano

kupie tego zetorka wezme do kopania pyrek i mi spali na 10 godzi 100 litrów ropy najmniej bo to na wom przecież idzie a z womem to se lubi walnąc , nie wiem co z tymi ciagnikami bo jak wezme ursusa 1014 do kopania to spali 35 l max , różnica w paliwie 200 % ludzie 200 %, specjalnie wypuszczają ciągniki po to aby rozkręcac rynek paliwowy , bo kupujesz niby nowa forterre i ma byc nowoczesniej to się pytam 200 % przepału od poczciwego ursusa to nowoczesnosc ????

Opublikowano

ja nie akceptuje tak wysokiego spalania , no a spalanie mam takie bo lata 90 to inne normy jednak idzie czrny dym ale oszczedny dym ;), ziemniaki kopie ponad 3 miesiące więc wiem ile wlewam do ciągnika , ciekawe ile bedą palic nowe modele forterr z nowa emisją spalin w 2013

Opublikowano

No tak, zależy czym kopiesz te ziemniaki. Jeżeli jest to mały kombajn typu Anna to jaki jest sens podczepiania do niej tak dużego ciągnika jak Forterra, który ma przecież przeszło 100 km. Ta moc jest po prostu nie wykorzystywana i dlatego właśnie powinieneś mierzyć spalanie w pracy, która wykorzystuje w pełni moc silnika (85%-90%, tak aby nie przeciążać go, bo wtedy też, o wiele wzrośnie zużycie paliwa nieproporcjonalnie do wykonanej pracy).

Opublikowano

witam

Ja kupiłem forterra 140 HSX niedawno bez filtra DPF na szerokich oponach (480-p 600-t) z przednim tuzem

Na razie jestem z niego zadowolony , rozsądne spalanie ,cisza i spokój a co najważniejsze ciepło

Opublikowano

witam

Ja kupiłem forterra 140 HSX niedawno bez filtra DPF na szerokich oponach (480-p 600-t) z przednim tuzem

Na razie jestem z niego zadowolony , rozsądne spalanie ,cisza i spokój a co najważniejsze ciepło

 

Ja też myślałem o hsx.Miałem ofertę 236000zł brutto.Można wiedzieć ile dałeś?Jakie jeszcze brałeś pod uwagę?

Opublikowano

a moj forterra 115 z 2012 roku to szmelc jakich malo a serwis pozostawia wiele do zyczenia

 

i jeszcze o moim Zetorze biegi wchodza gorzej niz w starej 60-ce podsufitka przecieka siatka na masce po roku zardzewiala ze dziury zaczynaja wypadac a jak naciskam stop to swieci sie cala tablica nie wspominajac ze co chwila musze dokrecac sruby tylnych kol .tez macie takie badziewie

Nie pisz posta pod postem! Używaj opcji edytuj

Opublikowano

a moj forterra 115 z 2012 roku to szmelc jakich malo a serwis pozostawia wiele do zyczenia

 

i jeszcze o moim Zetorze biegi wchodza gorzej niz w starej 60-ce podsufitka przecieka siatka na masce po roku zardzewiala ze dziury zaczynaja wypadac a jak naciskam stop to swieci sie cala tablica nie wspominajac ze co chwila musze dokrecac sruby tylnych kol .tez macie takie badziewie

Nie pisz posta pod postem! Używaj opcji edytuj

 

Moja 115 na szczęście chodzi bardzo dobrze. Co do biegów przerzucając z jedynki na dwójkę trzeba trochę na chama wrzucać dwójkę żeby nie było zgrzytu. Siatki już raz malowałem po zimie. Ze śrubami też muszę się pilnować. Do środka na szczęscie nie przecieka :)

Opublikowano

Jeżeli chodzi o odkręcanie śrub to ja u siebie zastosowałem dłuższe nakrętki.Pasuja od głowicy ursusa 330 i spokój

Te które zastosował producent są ok ale do obciążeń odpowiednich do mocy ciągnika a wiadomo jak jest wieszamy dużo większe

Opublikowano

Było tylko pare takich sztuk orginalnie

Ten HD to nie nowa wersja tylko wersja doświadczalna ma starszą wersje zbiornika paliwa

 

 

To nie wersje doświadczalne tylko Forterry miały już zbiornik paliwa przygotowany pod Adblue żeby nie zmieniać go w następnym modelu .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v