Skocz do zawartości

Polecane posty

Brzosek    10

maszyna bycza B) moim zdaniem te wcielenie forterry jest ładniejsze od poprzednika . a coś poza wyglądem się zmieniło ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    29

Jeżeli dostała elektrohydrauliczny rewers i jakość się poprawiła, to idealna alternatywa dla claasa, cnh, john deere, mf valtry itd. W opcji za dopłatą przydałby się system zarządzania na uwrociach.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

fendt070    0

Z wyglądu wygląda bardzo fajnie , tak potężnie, bardzo mi się podoba B) Tylko ciekawe jak z wnętrzem tego ciągniczka B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boruch    0

Poza wyglądem niestety zmieniły się tylko detale:

*został przeniesiony akumulator pod schodki kabiny (ocynkowane)

*opcjonalne nowe rozmiary opon 600/65R38, 520/70R38

*odnowione zostało wnętrze kabiny

*nowy dach, nowe błotniki oraz tylne lampy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boruch    0

post-25102-021902700 1283173487_thumb.jpg

Ponadto w kabinie został zabudowany rozdzielacz hydrauliki z zamontowanym schowkiem, gniazdem elektrycznym oraz zapalniczką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    738

calkiem fajnie wyglada. wreszcie porzadnie zrobione tylne lampy i te przyciski od EHR na blotnikach nie rzucaja sie tak w oczy. teraz do szczescia brakuje tylko EH rewersu...



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    29

Zetor musi coś robić, bo sprzedaż spada, klienci odchodzą, bo za dużo niedoróbek do niedawna w nich było (forterra), a new holland, massey ferguson i claas są o niebo lepsze, niewiele droższe i mają większe możliwości doposażenia.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    738

no fakt, takiego NH T6020 Delta jest troche drozszy od forterry 115 ale mozna go doposazyc w rewers EH i to juz dyskwalifikuje zetora w boju tych wszystkich ciagnikow. co do MF i Claas to juz cena jest nieco wyzsza bo modele o mocy 110 KM kosztuja ponad 200 tys zl brutto.



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemxu125    0

co do czego to i tak postawił bym na zetora. choć technika idzie do przodu...


Life Is Brutal...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boruch    0

Dokładnie B) Ja stoję przed wyborem ciągnika do mojego gospodarstwa i prawdopodobnie zdecyduje się na nowego ZETORA. Oczywiści zachodnie ciągniki można doposażyć w większą liczbę udogodnień. Ja jednak wychodzę z takiego założenia że ciągnik ma służyć przede wszystkim do pracy i to ciężkiej. Im więcej elektroniki na pokładzie tym z czasem jest więcej do psucia. Nie ma jakiejś katastroficznej przepaści pomiędzy Zetorem a resztą zachodniej stawki ( chodzi mi o komfort pracy ), a zatem to każdego indywidualna sprawa czy potrzebuje wydać min. 50 tyś więcej by jeździć czymś tureckim "niebieskim" lub chińskim "zielonym". Użytkuje od 92r Zetora 16245, ma już nastukane ponad 9 tyś mt/h, wiadomo psuje się ale koszt napraw oraz eksploatacji jest stosunkowo nie wielki w porównaniu z zachodnią konkurencją, gdzie każda śrubka czy uszczelka ma swój przelicznik w euro i potem wychodzi majątek. Sadzę że oferta Zetora jest naprawdę korzystną propozycją przy zestawieniu jakości, ceny oraz komfortu. Ale to jest tylko moje skromne zdanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boruch    0

Wszystko zależy od dealera, ale koszt podstawowej 125 to 172 tyś brutto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

CENA tej forterry też jest po liftingu bo 200 tyś z przednim tuz to zadużo jak na taki ciągnik zmieniają tylko detale i nic po zatym to lampy to maskę a kabiny nie mogą zmienić która jest bodajże od roku 2002 produkowana np ZETOR 7341 SUPER miał już to kabine.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

a macie zdjeccia w kabinie?


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

No ale rewersu eh jak nie było tak nie ma...


C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

jeśli chodzi o wygląd to na tych fotach to by sie większe przednie opony przydały B)

a cena jak wcześniej podano 172tys to nie za duża jak na 120km.

ciągnik błyszczy się B) wygląd przyciąga uwagę B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

kabina dalej taka sama, za ta cena to wolalbym kupic belarusa- cena adekwatna do jakosci...


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przy obecnym układzie sil na rynku Forterra ma duże zagrożenie ze strony NH T6000, cenowo będzie to wersja Delta, a wyposażeniowo wersja Plus. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boruch    0

Zetor to jeszcze jakoś się prezentuje, a Belarusem to na polu bym się raczej nie pokazał B) troche obciach B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adam8056
      Witam, mam prośbę czy mógł by ktoś wstawić zdjęcie tabliczki znamionowej z tego modelu? Chodzi o tą tabliczkę nad hamulcem w kabinie, czy na tej tabliczce powinien być pełny numer nadwozia z dowodu rejestracyjnego ?
    • Przez 1994kuba1994
      Witam. Szukam ciągnika od 80 km w górę do maks  50 tyś i mam okazję na zetor 9540 za 42000 tyś ale do tej pory szukałem case i renault. Ale zetor młodszy, komfort też jest a najważniejsze części dużo tańsze. Ma być głównym koniem narazie na 30 h. Ogólnie to mało tych zetorow jest i to dlatego że dobre czy że były złe i nie produkowali  ich więcej? 
    • Przez tomekch43
      Witam mam problem z hamulcami w zetor proxima 90 otóż hamulce trzymają i ciągnik ma ciężko ciągnąć, obudowa z tyłu tak się nagrzewa po dłuższej jeździe że nie da się jej dotknąć a ponadto wczoraj po trasie ok 20 km olej w przekładni zmienił kolor na ciemny a był żółty proszę o pomoc !!!
    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Przez adamek1942
      Witam panowie mam pytanie nr 1. czy to normalne żeby ciągnik po  pracy okolo 2 h(nawet nie ) miał tak gorący most tylni że aż się dotknąć nie da (parzy) ????? Hamulce nie trzymają bo słychać jest jak puszczają i zresztą czuć jak hamują trzeba dobrze nacisnąć pedał żeby zahamowały gwałtownie. Wcześniej pracowałem c 360 ale taki gorący to nigdy nie był nawet po sieczkarni od kukurydzy. 
      Drugie pytanie jest takie czy jest możliwość przedostania się oleju z silnika do skrzyni ??? albo do układu wspomagania ?? bo ubywa koledze oleju w proxie prosił żeby spytać,  a silnik pracuje bez zarzutów .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.