jowisz753

Members
  • Ilość treści

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O jowisz753

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Tak, jest zawór z cewką. Ale bez względu czy jest otwarty czy zamknięty to pompa wyje przy ruszaniu
  2. Dzień dobry Posiadam od kilku lat Claasa Dominatora 98 SL Maxi. W ubiegłym roku dokupiłem tylną oś napędową wraz z rozdzielaczem i przewodami. Podłączyłem identycznie jak było na kombajnie z którego oś była zdejmowana, ale jest jakiś problem z działaniem, którego nie mogę rozwiązać. Teraz po odpaleniu kombajnu i przesunięciu dźwigni hydrostatu czy do przodu czy do tyłu przez kilka, kilkanaście sekund nic się nie dzieje, później słychać wycie pompy i kombajn zaczyna ruszać, po kilku metrach zatrzymuje się, pompa znów zaczyna wyć, kombajn rusza i jedzie już normalnie, ale wystarczy wjechać w głębszą rówkę przednimi kołami i kombajn staje, pompa zaczyna wyć i po kilku sekundach wyjeżdża. Tak samo się dzieje bez względu na to czy napęd jest włączony czy nie. Podniosłem kiedyś kombajn z jednej strony (przód i tył) i po włączeniu napędu tylne koło się obraca, ale można je rękami zatrzymać i obraca się wtedy tylko przednie, i na odwrót, zatrzymując przednie obraca się tylko tylne. Tak to powinno działać? Może coś jest źle podłączone? Co więcej, zaraz po wyłączeniu kombajnu poziom oleju hydrostatycznego jest o wiele za niski i przez kilka minut słychać bulgotanie w zbiorniku i olej podnosi się do właściwego poziomu. Pompa Linde BPV 70R. Pomoże ktoś?
  3. Powiedzcie mi jak to jest z tym wzrostem GVA o min 10%. Trzeba go osiągnąć od razu po zrealizowaniu działań i utrzymywać przez 5 lat czy 5 lat to czas na dojście do tych 10 % wzrostu?
  4. Które odmiany pszenżyta ozimego są bardziej podobne do żyta? Zawsze miałem te bardziej podobne do pszenicy i chciałbym coś z tamtych spróbować...
  5. Dzięki, też to już znalazłem, ale wygląda na to, że trzeba całą tą tuleję odkręcić, bo na tym wałku jest nakrętka i trzeba ją odkręcić. Łożyska 6211 i 6212, więc i simering pewnie też będzie standardowy.
  6. U mnie w DK551 ponad 1050mtg i pojawił sie pierwszy problem. Zaczął cieknąć olej po wewnętrznej stronie tylnego lewego koła. Wypatrzyłem że to sprawa simeringu, tylko jak to rozebrać? Czy odkręcenie koła a następnie odkręcenie tych 4 śrub mocujących dekiel w którym jest simering umożliwi wyciągnięcie tej półosi do której przykręca się koło?
  7. Zastanawia mnie jedna sprawa z tym portalem przetargowym. O ile w przypadku maszyn ma szanse to w miarę dobrze zadziałać, to w przypadku budowlanki zaczynają się schody. Załóżmy że wygra przetarg firma, która jest niesolidna, ale tańsza o 20% i co potem?
  8. Doradźcie co zrobić. Miejsce mam na początku drugiej setki, więc pewnie lada chwila poprawki. A ja jeszcze nie mam pozwolenia na budowę magazynu i wiem, że jeszcze to trochę potrwa. Z tego co pamiętam na dostarczenie poprawek jest 2 tygodnie. Da się to jakoś wydłużyć?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj