MarcinStroka

Ursus 5044 (c-350) 2016r.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam, 

Ciągnik na ten moment ma wypracowane 1040 mth. 

Jest coraz gorzej z mocą silnika.

Już sam jadąc bez osprzętu nie ma siły jechać pod górkę. Czy ktoś się spotkał z czymś podobnym? Gdzie szukać przyczyny?. P.s od nowości był mułowaty ale teraz to tragedia..

Proszę o pomoc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25637

Może ekologia. Skręcony na dawce paliwa.

Np jx60 był bardziej mułowaty od jx 70, różnica tylko na dawce paliwa.

Ja jeszcze trochę podkręciłem dawkę w jx 70 i piorunująca różnica.

No i może wtryski zrypane 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    106
8 godzin temu, MarcinStroka napisał:

Witam, 

Ciągnik na ten moment ma wypracowane 1040 mth. 

Jest coraz gorzej z mocą silnika.

Już sam jadąc bez osprzętu nie ma siły jechać pod górkę. Czy ktoś się spotkał z czymś podobnym? Gdzie szukać przyczyny?. P.s od nowości był mułowaty ale teraz to tragedia..

Proszę o pomoc...

Nie dostaje paliwa zapewne... sprawdz to
a jesli masz jakies watpliwosci  co do zuzycia to sprawdz rowniez parametry silnika, sprezanie. Serwisujesz go regularnie? Wymiana filtrow oleji, sprawdzenie luzów?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na gwarancji był.... Raz serwis przyjechał wszystkie oleje i filtry wymienił i tyle ich widziałem...

Dostałem tylko pismo że dziękujemy za współpracę, zamknęli oddział i zostałem na lodzie.

Drugi serwis jaki znalazłem to dopiero za 4 razem potrafił wysłać filtry takie jak trzeba. Tragedia

W tym tygodniu jadę na ustawienie luzów zaworowych ... Może coś pomoże.

Filtry wymieniane na bieżąco.

Teraz jak mróz to mam wrażenie że pompka elektryczna dziwnie chodzi , tak jakby było jej ciężko przepchać paliwo... 

 

Ktoś mi właśnie mówił o dawce paliwa że za mała... Traktor od nowości nawet dymka nie puścił.

Gdzie szukać regulacji dawki paliwa?

Dzięki za odpowiedzi 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25637

Jak pojedziesz na regulację to powiedz niech podkręcą dawkę. W case na pompie jest śruba regulacyjna , ale zakryta mocno osadzonym kapturkiem plastikowym. 

U mnie ⅓ obrotu śruby i duża różnica.  

A tak w ogóle to zadzwoń do  Paciorkowej Woli k. Zwolenia.

Składają i sprzedają ciągniki kraft.

Jak dobrze trafisz to sporo ci wytłumaczą. Wydaje mi się że ładują ram te same silniki i pompy.

Robią remonty wszystkich pomp i wiedzę mają szeroką.

2016r to już będziesz miał pewno jakąś pierdołę z dopalaniem spalin. To będzie mulić zwłaszcza przy małej dawce paliwa. Gdzieś czytałem że idzie to łatwo obejść i ciągnik dostaje drugie życie.

Albo o farmtraku tu na forum gdzieś było albo o ursusie na portalu sadowniczym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    642
43 minuty temu, MarcinStroka napisał:

 

Filtry wymieniane na bieżąco.

Teraz jak mróz to mam wrażenie że pompka elektryczna dziwnie chodzi , tak jakby było jej ciężko przepchać paliwo... 

 

 

 

Jak pompka zasilająca ma ciężko w ujemnych temperaturach, to problemu szukałbym w paliwie. Może masz letnią ropę i przytkało filtry. Ewentualnie woda w paliwie i przymarzły przewody i filtry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ropa na pewno w lato kupowana.... 

Jak ciągnik był nowy, to zdazylo mu się że 3 razy wywalić kupę sadzy i dymu przez wydech, aż traktorem trzęsło. Ale teraz nic nie dymi.... 

Traktor jeszcze bez DPF. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    539

najpierw sprawdź układ paliwowy czy nie zapchane czy  nie ciągnie powietrza ,wydajność pompki zasilającej a później pompa paliwowa i wtryski jak masz komputer to też   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qwazi    7962

Moim zdaniem, jak pojedziesz na tą regulację luzów zaworowych, to od razu niech zrobią pomiar ciśnienia sprężania...to może zawęzić krąg domysłów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    642
2 godziny temu, MarcinStroka napisał:

 

Traktor jeszcze bez DPF. 

Może zawór EGR podaje za dużo spalin z powrotem do cylindrów? To by tłumaczyło przymulenie silnika, bo się dusi spalinami.

Edytowano przez bergman31

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    117

W samochodzie mi podobne objawy dawał EGR i on był przyczyną.


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25637

2016r to norma IIIa.

Na pewno ma dopalanie spalin.

Każdy ciągnik to przymula i zwiększa spalanie 

Edytowano przez Agrest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3049

to jaki wynalazek ? hinduski,turecki czy pakistanski ??

to by wiele tlumaczylo ..albo nawet wszystko.. ciekawe czy ktos bedzie potrafil pompe zrobic ??

  • Haha 1

buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25637
7 minut temu, andrzej78 napisał:

Trzeba by było to sprawdzić,bo jest to silnik wolnossący .

Mam mccormick f80 też wolnossący, perkins 4, norma tier III.

Nie wiem co tam jest z ekologii, ale wiem że dobry pompiarz wyciąga pompę zmienia ustawienia ciągnik zyskuje kilkanaście koni i spada spalanie o ponad 1l na h pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Chodzi o całokształt ,bo wspomniany wyżej silnik ma mniej niż 37 kW i dotyczą go inne normy emisji niż silników większej mocy .Chyba że jestem w błędzie,bo wydaje mi się że mowa jest o silniku Perkins 1103d33.

W silniku wolnossącym , pompą rotacyjna nie są się wiele zdziałać. Zawsze zwiększenie dawki paliwa powoduje wzrost spalania .

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    1314

BEZAPELACYJNIE, ropa letnia i smalec sie wytrącił, zalepił filtry , Ursus to dobra marka, to  wina ropy


>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25637

Jakby mu brakowało paliwa to by się zapowietrzył. 

Każdy ciągnik mam zalany letnim paliwem , zapalę i chodzi, wkręca się na obroty.

A tu muli mu od zakupu i coraz gorzej.

 

Już radziłem że polecam rozmowę z firmą Krawca z paciorkowrj woli. Producenta Krafta. Pewno podsuną rozwiązanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mechanik jak zobaczył reakcje ciągnika na dodawanie gazu to pierwsze co mówił że prawdopodobnie trzeba przestawić pompę na znakach, że ma za późny zapłon.... (Mówił coś o fasolkach w pompie?). Nie wiem, nie znam się.

Gdzie tego zaworu EGR szukać? Oile jest.bo sprzedawca mnie zapewniał że w tym silniku nie ma tych wszystkich pierdół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grab12    76

Możesz wkleić zdjęcie tego silnika? Tabliczki znamionowej.Robiłem serie 1000 konkretnie 1004 w koparce komatsu i tam pompa wtryskowa miała znak na obudowie i na pompie i wszystko hulało jak należy. Moim zdaniem zaczynamy od najprostszych rzeczy które mają wpływ na moc czyli filtr powietrza paliwa pompka zasilająca też jest ważna bo te pompy muszą mieć odpowiednie ciśnienie wstępne znalazłem tam chyba jest elektryczną w starszej serii była mechaniczna

Edytowano przez Grab12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    642

@MarcinStroka Zawór EGR powinien być na końcu kolektora wydechowego, przed tłumikiem. Od EGRu musi iść dodatkowy przewód ze spalinami do kolektora wydechowego. Do zaworu podłączone są przewody elektryczne.

Nie wiem jak w traktorach ale zawór EGR był już np. w VW Golfie IV 1,9TDI w 1998 roku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Wydaje mi się ,że jest to prosty silnik - bez EGR, Perkins małej mocy , produkowany w Turcji , montowany w ciagnikach Ursus, Hattat  i Valtra. Prawdopodobnie na pompie jest piasta połączona z kołem rozrządu i tam odbywa się ustawienie wtrysku - otwory fasolkowe.

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez majtek53
      Ursus C-380 nowość Ursusa, został zaprezentowany na targach Agro Park w Lublinie. Jak waszym zdanie będzie to Hit czy może konkurować z Zetorem Majorem 80 ?
      Ktoś był na targach w Lublinie może powiedzieć więcej o tej nowości Ursusa 
       
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      http://www.ursus.com/Ciagniki-rolnicze/URSUS#URSUS-11054
       
      Kiedys starego typu ursusy np 1224 prawie tej samej mocy ciagaja 4 obrotówki, 3 metrowe zestawy uprawo-siewne a ten bedzie mial raczej znaczaco ciezej:( a z wygladu i wyposazenia nie jest taki zly:)
    • Przez Antoni
      Witam.Czy ktoś z forumowiczów zdejmowł kabine i pokrywe podnośnika w ursusie c 380.Nie włancza się wom i trzeba coś z tym zrobić.Prosze napisać jeśli ktos miał taką awarje i jak stego wybrnął
    • Przez Bubas
      Mam problem, zablokowała mi się skrzynia pomiędzy 2 a 3 (przy zmianie z 2 na 3 ). Wie ktoś może jak ja rozblokowac?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj