Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

Ciągnik na ten moment ma wypracowane 1040 mth. 

Jest coraz gorzej z mocą silnika.

Już sam jadąc bez osprzętu nie ma siły jechać pod górkę. Czy ktoś się spotkał z czymś podobnym? Gdzie szukać przyczyny?. P.s od nowości był mułowaty ale teraz to tragedia..

Proszę o pomoc...

Opublikowano

Może ekologia. Skręcony na dawce paliwa.

Np jx60 był bardziej mułowaty od jx 70, różnica tylko na dawce paliwa.

Ja jeszcze trochę podkręciłem dawkę w jx 70 i piorunująca różnica.

No i może wtryski zrypane 

 

Opublikowano
8 godzin temu, MarcinStroka napisał:

Witam, 

Ciągnik na ten moment ma wypracowane 1040 mth. 

Jest coraz gorzej z mocą silnika.

Już sam jadąc bez osprzętu nie ma siły jechać pod górkę. Czy ktoś się spotkał z czymś podobnym? Gdzie szukać przyczyny?. P.s od nowości był mułowaty ale teraz to tragedia..

Proszę o pomoc...

Nie dostaje paliwa zapewne... sprawdz to
a jesli masz jakies watpliwosci  co do zuzycia to sprawdz rowniez parametry silnika, sprezanie. Serwisujesz go regularnie? Wymiana filtrow oleji, sprawdzenie luzów?

 

Opublikowano

Na gwarancji był.... Raz serwis przyjechał wszystkie oleje i filtry wymienił i tyle ich widziałem...

Dostałem tylko pismo że dziękujemy za współpracę, zamknęli oddział i zostałem na lodzie.

Drugi serwis jaki znalazłem to dopiero za 4 razem potrafił wysłać filtry takie jak trzeba. Tragedia

W tym tygodniu jadę na ustawienie luzów zaworowych ... Może coś pomoże.

Filtry wymieniane na bieżąco.

Teraz jak mróz to mam wrażenie że pompka elektryczna dziwnie chodzi , tak jakby było jej ciężko przepchać paliwo... 

 

Ktoś mi właśnie mówił o dawce paliwa że za mała... Traktor od nowości nawet dymka nie puścił.

Gdzie szukać regulacji dawki paliwa?

Dzięki za odpowiedzi 

 

 

 

Opublikowano

Jak pojedziesz na regulację to powiedz niech podkręcą dawkę. W case na pompie jest śruba regulacyjna , ale zakryta mocno osadzonym kapturkiem plastikowym. 

U mnie ⅓ obrotu śruby i duża różnica.  

A tak w ogóle to zadzwoń do  Paciorkowej Woli k. Zwolenia.

Składają i sprzedają ciągniki kraft.

Jak dobrze trafisz to sporo ci wytłumaczą. Wydaje mi się że ładują ram te same silniki i pompy.

Robią remonty wszystkich pomp i wiedzę mają szeroką.

2016r to już będziesz miał pewno jakąś pierdołę z dopalaniem spalin. To będzie mulić zwłaszcza przy małej dawce paliwa. Gdzieś czytałem że idzie to łatwo obejść i ciągnik dostaje drugie życie.

Albo o farmtraku tu na forum gdzieś było albo o ursusie na portalu sadowniczym

Opublikowano
43 minuty temu, MarcinStroka napisał:

 

Filtry wymieniane na bieżąco.

Teraz jak mróz to mam wrażenie że pompka elektryczna dziwnie chodzi , tak jakby było jej ciężko przepchać paliwo... 

 

 

 

Jak pompka zasilająca ma ciężko w ujemnych temperaturach, to problemu szukałbym w paliwie. Może masz letnią ropę i przytkało filtry. Ewentualnie woda w paliwie i przymarzły przewody i filtry.

Opublikowano

Ropa na pewno w lato kupowana.... 

Jak ciągnik był nowy, to zdazylo mu się że 3 razy wywalić kupę sadzy i dymu przez wydech, aż traktorem trzęsło. Ale teraz nic nie dymi.... 

Traktor jeszcze bez DPF. 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, MarcinStroka napisał:

 

Traktor jeszcze bez DPF. 

Może zawór EGR podaje za dużo spalin z powrotem do cylindrów? To by tłumaczyło przymulenie silnika, bo się dusi spalinami.

Edytowane przez bergman31
Opublikowano (edytowane)

2016r to norma IIIa.

Na pewno ma dopalanie spalin.

Każdy ciągnik to przymula i zwiększa spalanie 

Edytowane przez Agrest
Opublikowano
7 minut temu, andrzej78 napisał:

Trzeba by było to sprawdzić,bo jest to silnik wolnossący .

Mam mccormick f80 też wolnossący, perkins 4, norma tier III.

Nie wiem co tam jest z ekologii, ale wiem że dobry pompiarz wyciąga pompę zmienia ustawienia ciągnik zyskuje kilkanaście koni i spada spalanie o ponad 1l na h pracy

Opublikowano (edytowane)

Chodzi o całokształt ,bo wspomniany wyżej silnik ma mniej niż 37 kW i dotyczą go inne normy emisji niż silników większej mocy .Chyba że jestem w błędzie,bo wydaje mi się że mowa jest o silniku Perkins 1103d33.

W silniku wolnossącym , pompą rotacyjna nie są się wiele zdziałać. Zawsze zwiększenie dawki paliwa powoduje wzrost spalania .

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano

Jakby mu brakowało paliwa to by się zapowietrzył. 

Każdy ciągnik mam zalany letnim paliwem , zapalę i chodzi, wkręca się na obroty.

A tu muli mu od zakupu i coraz gorzej.

 

Już radziłem że polecam rozmowę z firmą Krawca z paciorkowrj woli. Producenta Krafta. Pewno podsuną rozwiązanie

Opublikowano

Mechanik jak zobaczył reakcje ciągnika na dodawanie gazu to pierwsze co mówił że prawdopodobnie trzeba przestawić pompę na znakach, że ma za późny zapłon.... (Mówił coś o fasolkach w pompie?). Nie wiem, nie znam się.

Gdzie tego zaworu EGR szukać? Oile jest.bo sprzedawca mnie zapewniał że w tym silniku nie ma tych wszystkich pierdół.

Opublikowano (edytowane)

Możesz wkleić zdjęcie tego silnika? Tabliczki znamionowej.Robiłem serie 1000 konkretnie 1004 w koparce komatsu i tam pompa wtryskowa miała znak na obudowie i na pompie i wszystko hulało jak należy. Moim zdaniem zaczynamy od najprostszych rzeczy które mają wpływ na moc czyli filtr powietrza paliwa pompka zasilająca też jest ważna bo te pompy muszą mieć odpowiednie ciśnienie wstępne znalazłem tam chyba jest elektryczną w starszej serii była mechaniczna

Edytowane przez Grab12
Opublikowano

@MarcinStroka Zawór EGR powinien być na końcu kolektora wydechowego, przed tłumikiem. Od EGRu musi iść dodatkowy przewód ze spalinami do kolektora wydechowego. Do zaworu podłączone są przewody elektryczne.

Nie wiem jak w traktorach ale zawór EGR był już np. w VW Golfie IV 1,9TDI w 1998 roku. 

Opublikowano (edytowane)

Wydaje mi się ,że jest to prosty silnik - bez EGR, Perkins małej mocy , produkowany w Turcji , montowany w ciagnikach Ursus, Hattat  i Valtra. Prawdopodobnie na pompie jest piasta połączona z kołem rozrządu i tam odbywa się ustawienie wtrysku - otwory fasolkowe.

Edytowane przez andrzej78

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mrugolek
      Witam. Od jakiegoś czasu podczas ruszania pod obciążeniem ale i czasem na pusto gdy puszczam sprzęgło to szarpie i słychać zgrzyt. Co może być przyczyną ? Mam nagrany film ale nie mam jak go tutaj wstawić.
    • Przez flywin
      Witam czy URSUS 10014 H jest już na common rail? czy dalej na Pompo wtryskach
       
      otóż bo waham się miedzy URSUS 10014 H a Belrarusem 1025.4
      Belarus ma na 100% common rail BOSH'a
       
      różnica $ 10k PLN Belarus tańszy
       
      Druga rzecz jak jest z dostępnością cześći cenowo do URSUS 10014 H
      jak ogólnie one się sprawują czy jest sens w ogóle zawracać sobie gitary o URSUS 10014
      Jak się sprawują te Silniki Perkinsa? spalanie itd.
    • Przez Maciejk
      Witam wszystkich, odkręcałem pompę wtryskowa w c 360 3p i gdy zakręciłem wyrobiłem gwint w bloku silnika na 1 otworze macie może jakieś pomysły jak to naprawić, czy jest potrzeba to naprawiać?
    • Przez kalwas9710
      Witam, 
      Posiadam ursusa c-385 z Lublina jako ciągnik główny na gospodarstwie. Maszyna ma 8 lat i przepracowane niemal 4000mth. Ostatnio dość często zaczęło mi użrywać linkę od sprzęgła, sprzęgło wciska się ciężko, a gdy naciskam pedał słychać jak coś przy sprzęgle piszczy. Ciągnik jest wyposażony w ładowacz czolowy i w ładowaczu zrobił pewnie 3/4 tych godzin, które ma nakręcone więc sprzęgło było dość często używane. Pytanie jest następujące, co mogło się zepsuć? Ja obstawiam łożysko wyciskowe i docisk. Oraz drugie pytanie jakie sprzęgło do niego zakupić?(chciałbym znac cenę)
      Dodam, że ciągnik jest z silnikiem Perkins IIIB.

    • Przez HISZPAN
      Witam,
      potrzebuję tabliczkę z przedniego mostu żeby zamówić łożysko, uszczelniacz i inne rzeczy do zwolnicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v