dunda92

Miękki fotel ISRI, mechaniczny

Polecane posty

dunda92    32

Mam w świeżo kupionej serii .54 mechaniczne ISRI w nowej tapicerce. 

Fotel jest bardzo miękki pomimo ustawienia maksymalnej wagi operatora. 
Przy nierównościach dobija i kręgosłup już ma dość…

Rozkrecilem go, w środku wszystko jest na swoim miejscu, regulacje działają. Przy okazji zauważyłem kilka rolek w słabszym stanie. 
 

Czy jest to wina rozciągniętych sprężyn czy amortyzatora? Ktoś przeprowadzał już taka regenerację , da się to ogarnąć samemu! 

Ewentualnie w lubelskim, mazowieckim regeneruje takie fotele? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dunda92    32

Łatwo się wsuwa z wyraźnym oporem wysuwa. Zakładam, swoją role czyli tłumienie spełnia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wspomniano wyżej trzeba sprawdzić amortyzator oraz stan sprężyn naciągowych. Jeśli amortyzator pracuje "luźno" to prawdopodobnie jest zużyty lecz amortyzator jedynie częściowo wpływa na twardość pracy fotela. Służy do odbierania szkodliwych wibracji. Za pracę góra-dół odpowiadają sprężyny naciągowe (przy fotelu mechanicznym) lub poduszka powietrzna (przy fotelu pneumatycznym).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    4258

U siebie mam fotel bodaj pilot, ale z tego co szukałem to jest jakiś bliźniaczy model isri. Na jakiejś dziurze walnęła mi sprężyna, rozebrałem fotel, wymieniłem sprężynę (200zl/szt). Siłownik też wydaje mi się, że za lekko chodzi, ale nowy z tego co szukałem to okolice 1k zł 😱 u mnie sprężyny są dość grube i kurcze ciężko mi sobie wyobrazić, żeby były rozciągnięte 🤔 stara pęknięta była sztywna w cholere

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj