Zaloguj się, aby obserwować  
batetel

Skrzynia biegów t25a2 1994r.

Polecane posty

batetel    0

Witam. Mój problem wygląda tak, że po naprawie skrzyni, wymienieniu zębatek i odstępie czasowym mniej więcej pół roku występuje taki sam problem. Otóż biegi pod obciążeniem wyskakują a w skrzyni strzela a dokładniej na jedynce i żółwiu. Co jest tego przyczyną? Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dwigatiel
      Witam, kupiłem nowa instalacje lublinową ( przewody 3 razy cieńsze niż orginalne) i schody zaczeły sie na stacyjce. Czy ta stara jest dobrze podłączona? pomarańczowy szedł na środkową pozycje kierunków a niebieskie chyba były rzeźbione na przycisk. Troche strach podłączać na pałe bo przewody cienkie i kolory inne.  Narazie mam podłączone jak na zdjęciu sugerując sie minimalna roznica w grubosci kabli i rozmiarami oczek.


    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez RolnikCz
      Witam ile może kosztować mnej więcej regeneracja pompy wtryskowej do władimirca?
    • Przez kaliber942
      Witam, od niedawna posiadam Władka, wczoraj podczas koszenia zaczął dymić ze sprzęgła i nagle pedał wpadł w podłogę. Ściągnąłem osłonę od sprzęgła i zauważyłem że widełki spadły z łożyska jak na zdjęciu. Poprawiłem to, odpaliłem i przy wciskaniu sprzęgła lecą z tamtąd iskry. Sprzęgło jest już spalone? Wymiana tarczy załatwi wszystko czy łożysko, docisk i te widełki też muszę wymienić?

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj