Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

No tak, w okolicy zrobili za 7 tys, po 100 godzinach ciśnienie zginęło i motor się zatrzymał... 

No tak, w okolicy zrobili za 7 tys, po 100 godzinach ciśnienie zginęło i motor się zatrzymał... 

Opublikowano
Bialy8011 napisał:

30 lat temu 

rok temu w kwietniu


wiadomo że nie to co wyszło z fabryki,ale wszystkie części nowe łącznie z blokiem i czapka


a jakbym miał dać 17 tys za remont tego wynalazka,to bym se druga siuntke kupił

Opublikowano

Bodaj w 2000 roku za kapitalkę  po pęknięciu wału ojciec płacił w firmie chyba 5000 z hakiem i to trochę po znajomości, jakieś drobiazgi po czasie wyszły, ale generalnie zrobione porządnie. 

Głowica, pompa wtryskowa regenerowane, blok osiowany, wał korbowy z Anglii, nowa pompa oleju, tłoki, tuleje itp

  • Thanks 1
Opublikowano
29 minut temu, jonek98 napisał:

rok temu w kwietniu

 

wiadomo że nie to co wyszło z fabryki,ale wszystkie części nowe łącznie z blokiem i czapka

 

 

a jakbym miał dać 17 tys za remont tego wynalazka,to bym se druga siuntke kupił

 

Dobra siuntka nie jest zła, ja tylko mówię jaka jest cena w zakładzie który robi tylko silniki , tak jak Alchemik pisał wszystko jest robione na igłę i na dodatek silnik jest dotarty, robią od alternatora poprzez osiowanie bloku, mycie chłodnicy, sprawdzanie szczelności chłodnicy, filtr powietrza ,rozrusznik, pompa wtryskowa, głowica itp itd... 

Opublikowano

Skoro wszystkie części nowe, to tam bym szukał problemu. Czasem jakaś pierdoła może zawinic.  Jak nie pali na jeden cylinder, to czy rozrząd jest ok, tzn wałek. Może otwiera zawory inaczej, stąd te stuki.  Pytanie, czy krzywki są takie same, jak na starym walku. Luzy na kolach zębatych od rozrządu, czy są ok. Sprawdzilbym jeszcze przed wyciągnięcim wałka, czy w odpowiednim czasie zawory otwiera/zamyka. Czasem nie zwraca się uwagi na części, bo nowe, więc muszą być ok, a nie zawsze są. To tylko sugestia, jeśli nie było to sprawdzane.

Opublikowano

Wszystko to co tu piszecie to gdybanie i domysły. Zakład robił remont to niech poprawia i tyle. To prosty silnik, nie ma tam nic nadzwyczajnego. 

Do kolegi który zatarł - nowy wał obowiązkowo plus osiowanie, tak samo nowe niehonowane tuleje wcisnąć w blok i obrobić. Reszta jak w każdym innym. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v