Mateusz100

ursus 360 szpilki

Polecane posty

Mateusz100    10

Witam mam pytanie przy uchwycie do regulatora napięcia w ursusu c 360 ten uchwyt jest przykrecony do loku silnika i w blok sa dewa szpilki wkrecone z pod nich mi sie olej leje i potem brudzi ciągnik jaki patent zastosować wykrecić je i na klej do gwintów wkleić czy może taśmą teflonowa owinąć jakies pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    10
Przed chwilą, kaseton napisał:

Wkrec szpilki na silikon wysokotemperaturowy

taki zwykły czerwony? myślisz ze to wystarczy? nie chce mi sie potem znow bawiać i odkrecać jak nie podziała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    10
6 godzin temu, Desperado napisał:

Ale co, masz jeszcze prądnicę?

ale to nie ma nic do rzeczy czy mama czy nbie bo te szpilki i tak muszą być wkręcone tam bo otwory pewbie sa na wylot przez korpus silnika nie wiem skad ten olej sie tam leje musze jakos to uszczelnic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    10
12 godzin temu, samtech84 napisał:

Wykręć, potraktuj zmywaczem do hamulców i wkręć szpilki na klej do gwintów

jednak nie wykrece tych szpilke za cholery siedzą tak mocno że masakra nie ruszam, tego wezme posmaruje sillikonem przy samym bloku silnika dam poszeżane podkladki i docisnę trudno musi pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155
16 godzin temu, Mateusz100 napisał:

ale to nie ma nic do rzeczy czy mama czy nbie bo te szpilki i tak muszą być wkręcone tam bo otwory pewbie sa na wylot przez korpus silnika nie wiem skad ten olej sie tam leje musze jakos to uszczelnic

nie są na wylot, a raczej nie były puki ktoś nie wkręcił za długich i przebił ściankę


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Filip12345
      Dlaczego mf 255 tak chodzi i przygasa podczas jazdy. Na wolnych obrotach normalnie chodzi. Pompka paliwa nowa, pompa była regenerowana i pompiarz powiedział że nie jest w najlepszym stanie ale jeszcze posłuży, wtryski nowe końcówki. Może wałek rozrządu wyrobiony i pompka za mało paliwa daje, czy uszczelka pod głowicą wydmuchana?
      20240518_094530_1.mp4
    • Przez miecho123
      Witam mam taki problem po przerwie zimowej w oleju pojawiło sie paliwo. Wymieniłem pompkę zasilającą a po ok 6 godz pracy znowu oleju jest ponad stan. Czy możliwe żeby płomieniówka lała do dego stopnia że paliwo dostaje sie do oleju czy raczej jest to winą pompy i wtryskiwaczy.
    • Przez Marek284
      witam czy da się założyć uturbiony silnik z ursusa 1614 do ursusa 1222 bez napędu silnik w ursusie 1222 padł i szukamy sprawnego silnika
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj