mac1974

szersze opony z przodu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Opony
mac1974    0

Witam wszystkich forumowiczów. Mam zamiar zmienić w U912 opony przednie na 11.5/80 - 15 (balonówki rolnicze) z bieżnikiem prowadzącym . Wiąże się to również z wymianą felg. Mam pytanie do osób które posiadają takie koła jak się pracuje w polu. Chodzi mi o prace z agregatem i orkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    72

Szersze sa lepsze bo tak nie zapadaja sie w ziemie. Eh zebym pomyslał zaraz przy kupnie opon to bym odrazu kupił balonówki i nowe felgi.


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

Witam ja mam u Ursusa C-385 opony 10.5/80-15 i polecam takie ciągnik tak nie tonie na orce i na mokrym terenie lepsza amortyzacja przedniej osi polecam takie. Tylko w transporcie weżnie se z kakimi kapciami od 0.5l do 1l więcej niż na standardzie. Jeśli chodzi o agregat i o orke to są lepsze od tych normalnych. Pozdrawiam.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dawid18    1

Ja kiedyś jak mi wyszczeliła to kupowałem w grene ale ze 5 lat temu.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wierzba1272    8

Poszukaj w sklepach rolniczych, hurtowniach opon itp.


UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    765

ja mam w 912 DL z przodu opony 295/80/15.3. felgi sa cale przerabiane, do tych "niestandardowych" felg dospwany jest ta czesc z otwowrami na sruby od oryginalnej felgi. ciagnik swietnie sie prowadzi na tych oponach, na mokrym terenie nie wpada. http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/237041-ursus-912-dl-i-sipma-z-2791-farma-ii/ tutaj jest dobrze widac jak to jest zrobione. niestety na poczatku byla zle ustawiona zbierznosc i "zjadlo" mi bieznik na prawej oponie B) najchetniej to bym kupil jeszcze jeden komplet takich opon ale ciezko jest dostac taki rozmiar... http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/79445-ursus-912-de-luxe/ tutaj jeszcze miala dobry bieznik...

 

http://allegro.pl/opona-opony-11-5-80-15-3-11-5-80r15-3-11-5-80-15-3-i1172380390.html ten sam rozmiar co moje B)

http://allegro.pl/mitas-11-5-80-15-3-opony-rolnicze-11-5-80-15-3-i1174129241.html



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1943

Napewno pasowałyby od kombajnu NEPTUN B) zagadaj z kims kto ma taki kombajn kup mu nowe 15 z bierznikiem jak w przyczepie a on niech Ci da te z kombajnu w paski B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    61

ursusy c385 de luxe maja takie opony orginalne posiadam takiego i w polu sa super leca po wiezchu nie zapadaja sie i sa super na mokre tereny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    101

Ja w tym roku zmieniłem na takie koła. Kupiłem felgi w grene i koła 11,5-15,3 z bieznikiem jak w przyczepie po takie z prowadzącym to 2 razy tyle kosztują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mac1974    0

Felgi już mam. Teraz czekam na opony. Mają przyjść jutro. Zaraz po założeniu jazda w pole. Opiszę jak się pracuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    101

Ja założyłem bo mam na nim tura i torfowe łąki więc przejechać się na standardowych praktycznie nie dało. Oprócz tego założyłem na tył radialne 18,4 r34 (miałem 16,9 diagonalne) i w porównaniu do zeszłego roku to jest niebo a ziemia B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mac1974    0

Jestem już po pierwszych pracach w polu. Różnica kolosalna. Ciągnik świetnie się prowadzi, dosłownie płynie po polu. Orka pługiem obrotowym 3 skibowym nie sprawia żadnych problemów. Bardzo ładnie trzyma kierunek. Mam miejscami bardzo ciężką ziemię (gliny). Ciągnik jest niesamowicie zwrotny. Przedtem przy zawracaniu koła przednie mocno się zatapiały i manewry były bardzo utrudnione. Jutro wchodzę z agregatem uprawowym. Naprawdę polecam, chociaż nie jest to tani interes.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. W moim ursusie 1014 przednie koła od napędu schodzą się do środka.

Ździerą się bieżnik od zewnętrznej strony. na początku myślałem że to od orki ale to nie od tego.

Te koła się jakoś wyważa bo mam nowe opony i szkoda mi ich ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    27

tych kół się nie wyważa, ale istnieje coś takiego jak ustawienie zbieżności. układ kierowniczy masz na jeden drążek łaczący oba koł przednie, czy dwa oddzielne do każdego koła?


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

W przypadku osi napędzanej ustawia się rozbieżność kół żeby właśnie nie zdzierało tak szybko opon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Takie ustawianie rozbieżności na nic może się zdać gdy będzie miał luzy na łożyskach zwrotnic.Może kolega cały czas jeździ w włączonym przednim napędem po utwardzonych placach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ML1224    10

zgadzam sie ze stwierdzeniem ze nalezy ustawic zbieznosc/rozbieznosc :) u mnie w 1224 to pomoglo :) POZDRAWIAM :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez KubaMF
      Witam, rozglądamy się za większym koniem na gospodarstwo ponad 20ha. Piszę głównie aby dowiedzieć się coś więcej o tych ciągnikach, przeszukałem chyba pół forum i ciągle napotkałem jakieś kłótnie zazwyczaj mało wartościowe. Chodź coś udało mi się dowiedzieć , głównie chciałem uzyskać opinie na temat 1734 bo na jego temat tylko nie znalazłem takich dokładniejszych opinii. Waszym zdaniem który ciągnik będzie najlepszy wariantem z tych 4 ? Ogólnie to miałby być głównym ciągnikiem czyli wiadomo orka,siew transport itd. Budżet do 70 000 zł. Jeśli chodzi o zachodnie to chcieliśmy coś poszukać, ale po prostu chcemy mieć coś co będziemy w stanie naprawić sami i zdobyć części w przeciągu kilku godzin a nie w przeciągu kilkunastu dni w przypadku zachodnich ciągników. Fakt gdybyśmy mieli już tych hektarów trochę to można by było się pokusić na zachodni ciągnik, w tym przypadku chcemy coś co będzie pracowało bez awaryjnie, a jeśli już się zepsuje to naprawimy to szybko i tańszym kosztem. Fakt nie zawsze tańsze oznacza lepsze ale to już inny szczegół. Z góry dziękuję za pomoc w wyborze i pozdrawiam   
    • Przez Piotrek2510
      Witam mam problem z ursusem podnosi tylko gdy wajcha podnośnika jest przy końcu i nie idzie wyregulować wajcha wysokości podnoszenia maszyny. Co to może być?
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Jakie powinno być sprężanie w ursusie 912? Przy jakiej wartości czas na remont?
    • Przez MarcinBelarus
      Witam. Mam ursusa 1012 i chce założyć mu z przodu opony na balonie, tzn. małe a szerokie takie jak przy rozrzutniku przykładowo.
       
      Jeśłi ktoś robi taką zamianke niech napisze jaki koszt i co potrzebne do zrobienia tego.
       
       
       
      Druga sprawa, jest taka iż chce zalożyć bliźniaki z tyłu, same opony przykręcane odpowiednimi uchwytami do felgi. Zakładał ktoś samą opone czy z felgami tylko?
       
       
       
       
      Pozdrawiam.
    • Przez szymon1995
      Witam, mam pytanie odnośnie kapitalnego remontu silnika w Ursusie 1614, a mianowicie ile mechanik sobie może życzyć za robociznę tzn. rozpołowienie ciągnika, rozebranie silnika na części pierwsze i ponowne zmontowanie maszyny? Z góry wielkie dzieki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.