tomekgeo2

Problem z Wom w Reno 103 14

Polecane posty

tomekgeo2    8

Problem polega na ty że włączając wałek pierwszy raz włączy się bez problemu ale drugi już nie chce się włączyć i muszę gasić silnik na zgaszonym włączyć i będzie chodził nie wiem co jest proszę o pilną pomoc z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgeo2    8

A ta dźwignia wygląda tak samo jak ręczny po prawej???Ja myślałem ze Wom jest bez sprzęgła,a jak ciężko powinna ta dźwignia chodzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

no troche siły trzeba uzyć. Ja przy swojej na początku nie mogłem zaciągnąc ale jakoś sie rozruszało i śmiga :D jeśli bedzie ci nie rozlączać to nad schodkami z lewej strony przy skrzyni możesz linke podciągnąć (tylko nie za mocno )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgeo2    8

Dzięki za pomoc jeśli będę miał jakiś problem jeszcze z tym to się odezwę Dzięki.

Mam jeszcze jeden problem bo w moim Reno z tego co sprawdzałem nie ma świec i jak jest zimny trzeba długo kręcić. Ma on jakieś inne podgrzewanie.Od czego jest ta kontrolka obok kontrolki od ręcznego jedna od oleju a druga??Jeśli możecie to pomóżcie dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelozim    0

Tak jak kolega Wisniak222 ci pisze kontrolka jest od filtra powietrza a świeca jest płomieniowa przekręcasz kluczyk do momentu przed starterem tak że gasną wszystkie kontrolki aby nie pobierało zbędnego prądu na nie i chwileczkę podtrzymujesz aby się spirala nagrzała i odpalasz a jak będzie dalej problem to sprawdź czy dostaje prąd i paliwo jak wykręcisz podepniesz prąd masę i paliwo to po podgrzaniu jak zaczniesz kręcić rozrusznikiem to powinna dawać ogniem jak z małego palnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

ja jak swoją sprawdzałem to tylko taki biały dym leciał. Po za tym jak świeca nie jest sprawna to chyba kontrolki nie gasną (tak gdzies słyszałem )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

to troche śmieszne żeby tego nie wiedzieć :blink: kolektor jest z lewej strony siedząc w ciągniku i od strony chłodnicy jest ta świeca podłączony jest jeden przewód elektryczny i jeden paliwowy. jAk bedziesz sprawdzal to ją wykręc ale owiń jakiś kabel na gwint żeby była masa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj