Skocz do zawartości
tomekgeo2

Problem z Wom w Reno 103 14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomekgeo2    0

Problem polega na ty że włączając wałek pierwszy raz włączy się bez problemu ale drugi już nie chce się włączyć i muszę gasić silnik na zgaszonym włączyć i będzie chodził nie wiem co jest proszę o pilną pomoc z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgeo2    0

A ta dźwignia wygląda tak samo jak ręczny po prawej???Ja myślałem ze Wom jest bez sprzęgła,a jak ciężko powinna ta dźwignia chodzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wisniak222    1

no troche siły trzeba uzyć. Ja przy swojej na początku nie mogłem zaciągnąc ale jakoś sie rozruszało i śmiga :D jeśli bedzie ci nie rozlączać to nad schodkami z lewej strony przy skrzyni możesz linke podciągnąć (tylko nie za mocno )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgeo2    0

Dzięki za pomoc jeśli będę miał jakiś problem jeszcze z tym to się odezwę Dzięki.

Mam jeszcze jeden problem bo w moim Reno z tego co sprawdzałem nie ma świec i jak jest zimny trzeba długo kręcić. Ma on jakieś inne podgrzewanie.Od czego jest ta kontrolka obok kontrolki od ręcznego jedna od oleju a druga??Jeśli możecie to pomóżcie dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelozim    0

Tak jak kolega Wisniak222 ci pisze kontrolka jest od filtra powietrza a świeca jest płomieniowa przekręcasz kluczyk do momentu przed starterem tak że gasną wszystkie kontrolki aby nie pobierało zbędnego prądu na nie i chwileczkę podtrzymujesz aby się spirala nagrzała i odpalasz a jak będzie dalej problem to sprawdź czy dostaje prąd i paliwo jak wykręcisz podepniesz prąd masę i paliwo to po podgrzaniu jak zaczniesz kręcić rozrusznikiem to powinna dawać ogniem jak z małego palnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

ja jak swoją sprawdzałem to tylko taki biały dym leciał. Po za tym jak świeca nie jest sprawna to chyba kontrolki nie gasną (tak gdzies słyszałem )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

to troche śmieszne żeby tego nie wiedzieć :blink: kolektor jest z lewej strony siedząc w ciągniku i od strony chłodnicy jest ta świeca podłączony jest jeden przewód elektryczny i jeden paliwowy. jAk bedziesz sprawdzal to ją wykręc ale owiń jakiś kabel na gwint żeby była masa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
×