Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A MF z serii 61x0? Wydają się być przyjemne, z ceną się zmieścisz spokojnie, powyżej 95r wszystkie są. 4x4, EHR rewres eh ale ze sprzęgłem i ogólnie komfortowa kabina, myślę ze model 6140, będzie wprost idealny :)

Opublikowano (edytowane)

A coś mniejszego max te 90 KM bo pod tą Valtre cały sprzęt bym musiał wymieniać bo szkoda ganiać tego potwora z małym agregatem etc. Ale dzięki za podpowiedź to mimo wszystko będzie ostateczne rozwiązanie jak nie znajdę czegoś mniejszego:)

Potwora :blink: toz to tylko ma 95KM :lol: tyle co max podałeś :P Jak co to jest jeszcze mniejszy model 6300 - 85KM rózniący sie głównie moca i rozmiarem kół :D

Edytowane przez MgrLukash
Opublikowano (edytowane)

Witam

Planuje kupic ciągnik 70-85 KM

Miałby zastapic c360

Na nowy chce wydac max 120tyś. brutto

Za używanego 70-80 tyś. brutto

Bedzie pracował z prasa zwijająca sipma classic około 400 bel rocznie i w przyszłosci z turem przy tych belach

W transporcie mało bym go uzywał

Robiłbym nim około 150mth rocznie

Szukam ciągnika który ma mało elektroniki i ma wmiare tanie częsci.

Nie może byc też paliwożerny bo na moje gospodarstwo było by to nie ekonomiczne

 

Połączony

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

New Holland TD5010/TD5020 powinno się zmieścić w tych pieniążkach. A wyposażenie zdecydowanie na plus, 4 cylindry, rewers, bardzo prosta i przyjazna użytkownikowi maszyna a przy okazji oszczędna w paliwie.

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie,

Jestem na etapie wyboru ciagnika, mimo iz przeczytalem wiele tematow dalej nie wiem co wybrac, kazda marka i model jest z jednej strony chwalona z drugiej wytykana.

Prosze o indywidualne podejscie i polecenie marki/modelu do moich potrzeb, tzn, sprzet ktory moze nie wytrzymac w dobrej kondycji pracy na 100ha, moze byc dobry na moje potrzeby.

 

Do rzeczy:

Gospodarstwo 20ha 3 klasa ziemi

Uprawa warzyw, sprzet pracuje czesto lecz nie calymi dniami.

+- 80km do 3 skibowego pluga obrotowego, 2,5m agregatu i brony talerzowej

 

Zalezy mi na mozliwie najlepszym kompromisie jakosci, spalania, cen czesci serwisu, bezawaryjnosci

Nie potrzebuje ekstra wyposarzenia, jakosc/cena priorytet

 

Pyt.

1. Czy Case ma silniki Iveco takie jak podobno maja NH ?

2. Jak to w koncu jest na chwile obecna z jelonkami 5M, E ? china czy nie? a moze mimo wszystko i tak lepszy od NH

 

Pozdrawiam wszystkich z AgroFoto

 

Połączone

Edytowane przez razor275
Opublikowano

Moim zdaniem najlepszy byłby John Deere 6330 są ciekawe zadbane egzemplarze od 2008r. Świetnie sprawdza się w transporcie u mnie bardzo dużo wozi pszenicy podczas żniw, jest dobry do ładowacza możesz przenosić nim palety z warzywami. Jeżeli masz pług 4 skiby też możesz spokojnie nim robić idzie jak burza, Jest tam skrzynia autoguad z funkcją ecoshift, automatyczna klimatyzacja, skrętne błotniki, grzałka, światło pulsacyjne, obciążniki przednie i jeszcze sporo naprawdę super bajerów. Służy u mnie już od 4 lat jako drugi ciągnik i orze nim mam przy nim tura czasami robię kultywatorem więc jest to ciągnik moim zdaniem bardzo fajny.

Opublikowano

Pyt.

1. Czy Case ma silniki Iveco takie jak podobno maja NH ?

2. Jak to w koncu jest na chwile obecna z jelonkami 5M, E ? china czy nie? a moze mimo wszystko i tak lepszy od NH

 

Pozdrawiam wszystkich z AgroFoto

 

Połączone

Temat był już wałkowany dziesiątki razy. O ciągnikach 5E możesz poczytać tutaj http://www.agrofoto....5e-nowe-modele/

5M składane są w Mannheim w Niemczech. Z chińskiej fabryki John Deere pochodzi (o ile dobrze pamiętam) przedni most. O nich możesz poczytać tutaj http://www.agrofoto..../page__st__1360

 

Tematy o Case również istnieją:

"Jakiej marki jest silnik w Case" http://www.agrofoto.pl/forum/topic/34995-jakiej-marki-jest-silnik-w-case/page__hl__+iveco#entry771395

"Case vs. NH" http://www.agrofoto.pl/forum/topic/16481-case-vs-new-holland-roznice/page__st__440__hl__+iveco#entry1060583

 

Również pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Chciałbym się poradzić, jaki ciągnik kupić.Moc ok 80 KM, mile widziany przedni napęd. Gospodarstwo ma 20 Ha, na chwilę obecną obrabiane jest tylko ursusem C-330M.

Niestety, kwota jaką dysponujemy nie powala- 20000 zł w porywach może się uda uskładać ok. 25, jednak trzeba wziąść poprawkę na tura ( jeśli nie kupimy ciągnika już z zamontowanym, będzie trzeba dokupić) oraz przynajmniej pług, więc ta kwota jest mniejsza.

 

Na razie upatrzyłem 2 typy: MTZ- 82 z nową kabiną ( ze starą raczej odpada) lub c-385.

Chciałbym dowiedzieć się o waszą opinię na temat ww. ciągników, przede wszystkim w kwestii paliwożerności, trwałości oraz ergonomi pracy. I jak się one sprawują z turem.

Dużo czytałem na ten temat, jednak mam prawdziwy mętlik w głowie, bo wszędzie opinie są wzajemnie przeciwstawne.

 

Mile widziane również inne propozycje , oczywiście w tych ramach cenowych, warunek konieczny to tur.

Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Jakub.

 

Połączone

Edytowane przez razor275
Gość Marcin135
Opublikowano

Ja bym radził ci brać Ursusa, coś w typie c385a, trochę ciężko będzie dostac za 20 tyś. coś dobrego z turem i przednim napędem, chyba niewykonalne. Spróbuj kupić. narazie bez tura, tura sobie kupisz jak dozbierasz kasy

Opublikowano (edytowane)

http://tablica.pl/of...5f1267ad5;r:;s: proponował bym ci nawet tego SAME ciągniki są bardzo dobre, ja osobiście posiadam podobnego i jestem zadowolony

 

A jak z dostępnością części do niego?

 

http://tablica.pl/of...5f1267ad5;r:;s: proponował bym ci nawet tego SAME ciągniki są bardzo dobre, ja osobiście posiadam podobnego i jestem zadowolony

 

W gruncie rzeczy zależało by nam na szybkim jego zakupie.

Edytowane przez Kuba1212
Gość Marcin135
Opublikowano

W necie jak dobrze poszukasz to części znajdziesz lub jeszcze w serwisie który ci je sprowadzi, taki zachodni ciągnik wyniesie cie taniej niż polski ursus

Opublikowano (edytowane)

Ale jak się polski popsuje to wsiadasz w auto do sklepu jedziesz i masz te części w ciągu paru godzin a tu musisz szukać i czekać.

Edytowane przez Marcin49
Opublikowano

Ten SAME tani jest, tylko mnie te części rozwalają na jednym zdjęciu jest pompa paliwowa pokazana (dziwactwo jakieś) jakby co to kto taką pompe naprawi. Kabina tak jak w C-360 nie ma podłogi i siedzi sie na podnośniku. ja bym Ursusa brał albo MTZ ja kupiłem z 5 lat temu 912 rocznik 84 za 23000 zł od pierwszego właściciela i nie narzekam. Spalanie na początku miał dosyć duże ale jak mu remont silnika zrobiłem to zaraz spadło. Ciągnik bardzo wygodny w porównaniu do ciapka i c-360. jak już kupić to z kołami z tyłu chyba 18,4 bo te starsze c-385 miały balon 16,9 a to troche za mało (poślizg kół). Za galantą osiemdziesiątkę to te 15000 zł trzeba dać wtedy założyć blokade miekkiego przodka, balonówki z przodu i jakiegoś tura za 7000-9000 zł i to wszystko. A jak MTZ to najlepiej czerwonego z kanciastą kabiną.

Opublikowano

Z czesciami juz nie ma problemu, tylko ceny sa jednak znacznie wyzsze. Najwazniejszy jest stan maszyny i tym bym sie glownie kierowl. Trzeba pojezdzic i porownac stan techniczy.

Opublikowano

Ciągnikiem będzie pracował ojciec, więc zależało by mi na dostępie do części bez neta, ponieważ nie zawsze będę z bratem w domu. Do ursusa, zetora bądź MTZ wsiądzie on w auto i kupi. Gdybym to ja sobie kupował mógłbym się zastanawiać.

 

Na co zwracać szczególnie uwagę przy kupnie ciągnika?

Opublikowano (edytowane)

Bardziej już się nastawiłem na MTZ. Napęd na przód bardzo się przyda.

 

Na razie znalazłem parę ciekawych, jednak jak dzwoniłem, okazało się że za późno. Co powiecie o tym egzemplarzu?

 

http://otomoto.pl/mtz-82-A275442.html .

 

Albo tym? http://tablica.pl/of...efa3e8576;r:;s: Tylko strasznie daleko się ode mnie znajduje i to jest minus.

 

Ten pierwszy jest stosunkowo blisko, cena nie za wysoka.

 

 

.

Edytowane przez Kuba1212
Opublikowano (edytowane)

Witam mam zamiar kupić ciągnik ok 80 km do 150 tys zł brutto jako pomocniczy do transportu, rozsiewacza, opryskiwacza ciąganego który z nich będzie lepszy?

Który lepiej nadaje się do opryskiwacza?

 

Połączone

Edytowane przez razor275
Opublikowano

Wydaje mi się że w tej cenie raczej pasował by New holland np td5.85. Po za tym holandów jest dużo więcej niż lamborghini z czym się wiąże tańszy serwis i części w zależności czy ma to być ciągnik nowy czy używany.Chociaż Lamborghini jako marka wydaje mi się lepsza wszystko zależy od zasobności portfele ile miał by ten ciągnik przepracować w ciągu roku.la

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v