Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ciśnienie w przedziale 10-12 bar, pompka znajduje się w skrzyni pośredniej a zegar się wspina pod płytą podłogi w miejsce czujnika ciśnienia . W jakich okolicznościach to się dzieje, jazda pod górkę ? na rozgrzanym oleju? przy włączonym sprzęgle WOM? przy włączonym napędzie

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

@swieca24 tak naprawdę to nie wiem cały czas traktorem nie można ruszyć bo odrazu wybija myślisz że jak wyłączę napend to zadziała? Stało się to tak nagle przy talerzowaniu i zaczelo wybijać 

 

 

Edytowane przez wertyrasz
Opublikowano (edytowane)

@swieca24 wsm to tak bardzo przepraszam już ci to opisuje dokładnie wyjechałem dzisiaj w pole i co kilka przejazdów zaczęło mi zmieniać żółw zając im dłużej pracowałem tym częściej nagle stało się tak że nie mogłem wogole ruszyć ponieważ jak wrzucałem bieg to automatycznie mi zmieniało przez co musiałem zholować  ciągnik na podwórko teraz nie wiem co zrobić ponieważ nadal jest tak że jak wrzucę bieg przejadę max 10 cm i nie mogę jechać mam nadzieję że zrozumiałeś jeżeli coś jest nie jasne napisz co to wyjaśnię 

Edytowane przez wertyrasz
Opublikowano (edytowane)

@swieca24 czyli jak żółw jezdzi normalnie to najprawdopodobniej będzie to brak cisnienia tak? i jak to naprawic? i czy jezeli np umocuje tą wajche na sztywno aby nie odbijała to coś się stanie?

 

Edytowane przez wertyrasz
Opublikowano

A napęd przedni i WOM działa normalnie? jeżeli działa to ciśnienie jest tylko najlepiej sprawdzić manometrem jakie ono jest. Z ostatniego wpisu rozumiem że samoczynnie przełącza Ci się dźwignia od rozdzielacza żółw zając 🤔

Opublikowano (edytowane)

@swieca24 tak napęd i wom działa a gdzie mozna podpiąć manometr? i tak dzwignia przełacza sie samoistnie na zółwiu traktor jezdzi całkowicie normalnie zaś na zającu gdy chce ruszyć słychać zgrzyt i odbija mi tą dzwignie

Edytowane przez wertyrasz
Opublikowano (edytowane)

Tam nie powinno być żadnego zgrzytu, ciśnienie poniżej 8 barów wyłączy zająca i załączy żółwia, najprawdopodobniej rozlatuje się wzmacniacz i już to widzę że ty tego sam nie zrobisz, nie ma co nawet tłumaczyć jak. A i na koszta też radzę się przygotować.

Edytowane przez Desperado

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomaszmab
      Witam wszystkich, kupiłem ciągnik rok temu . Poprzedni właściciel oszukał mnie i nie powiedział że ciągnik ma pęknięty tylny most przy okienku na napęd . Pęknięcie na dole , most pospawany , zaszpachlowany , sączy się olej bardzo powoli. Zbiłem szpachle jak szukałem wycieku to trafiłem na to. Wcześniej myślałem że to na łączeniu między skrzynia a mostem że  gdzieś uszczelka się podwinęła przy zakładaniu itp. A tu takie kwiatki wyszły . Ciągnik z turem. Tak ukrył wadę że wogle tego nie było widać , zaszpachlowane luks . W chłodne dni jak teraz to praktycznie nic nie leci . Co można z tym zrobić ? Wymianiac most ? Czy zakleić , zasmarować dwuskładnikiem i liczyć że nie będzie pękało dalej? Pęknięcie na 15 cm .. 





    • Przez rolnikgospodarny95
      Mam stara deskę rozdzielcza i chcę założyć gnizdo zapalniczki w jakim miejscu usytuować żeby nie zawadzała?
    • Przez Adam20000
      Dzień dobry 
      Planuję pomalować swojego ursusa 1201.Jaką polecacie farbę na blachy kolor żółty. Chciałbym aby malowanie pasowało jak najbardziej do oryginału. Ursus  jest z roku 1981.
    • Przez derxyyy
      1.Dzień dorby mam pytanie zna ktoś na internecie lub wie jakie siedzenie polecić do 1000zł do ursusa 914 mogą być linki? 2. Oraz mam pytanie podesłał by ktoś na je zamocować jak zrobić całe mocowanie lub gdzie można także kupić z góry za odpowiedzi będę wdzięczny. 3. Wie ktoś gdzie można kupić Płyte/Podstawę siedzenia do ursusa 914 z pasującym siedzeniem ?
    • Przez Godzio
      Witam mam Jechałem sobie na pole i wracając zaczął slizgac mi na żółwiu przy startowaniu więc podciaglem tasme i tak robiłem aż skończyła mi sie tasma bo akurat były żniwa i po żniwach zmieniłem mikropompke i tasme nowa i znów ten sam problem tylko dzis zauważyłem że dodatkowo przy żółwiu nie chodzi mi przedni napęd za zajacu zalacz mi przedni napęd i nie slizga sie zajac Wiem przeważnie jest na odwrót że slizga na zajacu i nie pracuje przedni napęd a tu jest na odwrót na żółwiu slizga i przedni naped nie chodzi co może byc nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v