Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem odkąd kupiłem Wladimirca, po odpaleniu zimnego wladimirca ciśnienie oleju w silniku na wolnych obrotach wynosi coś ok 1.5-2 atm. na pełnym gazie dochodzi do 4atm i po rozgrzaniu na wolnych obrotach ciśnienie oleju 0.5atm a na pełnych obrotach 1-1.5 atm... zagrzany do 60 stopni podczas orki max 1atm ciśnienia a na wolnych 0.3atm.

Z pompy schodzi olej bo po dłuższym postoju zanim pompa zassie olej i się ruszy wskazówka od manometru to trwa jakieś 3-5 sekund.

Ciśnienie bardzo zależne jest od obrotów silnika więc podejrzewam pompę+zawór

Kręcenie zaworem redukcyjnym nic nie daje po prostu na manometrze nie ma żadnej reakcji, ktoś przy tym już grzebał bo nie ma plomby.

Dysze we filtrze odśrodkowym czyste tylko brak sitka.

Wymiana pompy oleju i zaworu redukcyjnego coś pomoże?

Opublikowano

Witam,

 

Mam następujący problem ze swoim władimircem: od jakiegoś czasu (jesień 2016) zaobserwowałem, że podczas jazdy - jak ciągnik przechyli się na lewą stronę wówczas ciśnienie oleju na zegarze spada w zależności od stopnia przechyłu ciągnika. Czytałem wcześniejsze posty i zastanawiam się nad pompą olejową, natomiast wymiana pompy wydaje mi się dość skomplikowana. Proszę o pomoc co może być problemem? Czy z taką awarią można użytkować ciągnik? Za wszelką pomoc dziękuję :)

Opublikowano

Radzę sprawdzić zawór ,chodzi o kulkę zaworu że będzie wyrobiona i regulacja nie przynosi efektu podnoszenia ciśnienia.

 

Czyli mam przez to rozumieć że jak jest kulka wyrobiona albo gniazdo kulki to na niskich obrotach zawór jest cały czas otwarty a powinien się przymykać i otwierac regulujac ciśnienie.

Opublikowano

Zna może ktoś rozmiar gwintu tego co jest przykręcony przewód ciśnienia oleju do zegara  bo planuje wymienić wskaźnik ciśnienia na elektryczny i czujnik dać z MTZ belarus tylko nie wiem czy gwint w bloku spasuje.

Opublikowano

jaki jest objaw niskiego ciśnienia oleju ? na zimnym max 1 a na rozgrzanym spada do zera/ wał i pompa jeszcze orginalna. z 89r a może coś jest nie tak z górą ? bo troche oleju bierze

Opublikowano

Ja mam taki problem że ciśnienie faluje na ciepłym silniku na zimnym jest 3,5 a gdy się tylko zagrzeje olej to wskaźnik wariuje z 3 na 2,5 i tak cały czas dodatkowy problem mam jeszcze z filtrem oleju silnika gdyż ma on duży luz góra dół chciałem podłożyć podkładkę dodatkową ale wtedy się nie kręci mam jeszcze z tego filtra wycieki z pod pokrywy pomimo nowej uszczelki 

Opublikowano

Na filtrze powinien być luz do góry około 1/2 mm

Opublikowano (edytowane)

Cześć wszystkim. Ostatnio mam problem z t25 gdyż kupiłem do niego nowy silnik wymieniłem calą góre wał sprawdziłem i był dobry. Sprawa wygląda tak że na -25 stopniach ładanie odpali może z 3 min pochodzi i ciśnieni oleju zaczyna skakać tzn przez 3 min jest 3,7 na manometrze a póżniej na niskich obrotach 0,5 mpa a na wysokich 3,2 mpa. Zegar mam dobry (sprawdzany) . Wraz ze wzrostem temperatury nic się raczej nie dziej czyli wolne strasznie niskie ciśnienie a na wyższych to koło 3 jest. Macie jakieś pomysły aby zniwelować taki rozrzut bo nie zamierzam cały czas jeździć z gazem w podłodze :) Rozgrzany był już do 60 stopni. Z góry dzięki za podpowiedzi :)

 

 

Edytowane przez T25A3
Opublikowano
Dnia 9.04.2017 o 21:39, wieslaw16 napisał:

Radzę sprawdzić zawór ,chodzi o kulkę zaworu że będzie wyrobiona i regulacja nie przynosi efektu podnoszenia ciśnienia.

Czy ta kulka może całkowicie się zużyć?

Opublikowano
1 godzinę temu, mani51 napisał:

Tzn jak całkowicie? Może coś podeszło pod nią i nie domyka się dobrze. We Władku to przecież 5minut roboty żeby zawór odkręcić i sopawdzić.

Ciśnienie spadło prawie do zera chciałem go podkręcić więc odkręciłem nakrętkę a tam kulki brak więc wykręciłem cały zawór a kulki nie znalazłem. Idzie dokupić taką kulkę czy trzeba cały zawór kupować?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v