Tomasz2020

Members
  • Ilość treści

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Tomasz2020

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

489 wyświetleń profilu
  1. Witam jaki rozmiar ma sruba oczkowa co przykreca sie rurki do rozdzielacza hydraulicznego drugiej sekcji. Chodzi tylko o srednice bo chce dokupić weze hydrauliczne do plugu snieznego.
  2. Albo ci puszcza sekcja w pompie i ropa leci do silnika poprzez napęd pompy albo ropa leci górą poprzez układ tłok - pierścienie - cylinder.Obstawiam pompe...Nieraz gdy pompa jest szczelna a puszcza sekcja to nadmiar ropy z olejem wywala przez korek wlewowy oleju do pompy.
  3. Czyli mam przez to rozumieć że jak jest kulka wyrobiona albo gniazdo kulki to na niskich obrotach zawór jest cały czas otwarty a powinien się przymykać i otwierac regulujac ciśnienie.
  4. Witam. Władimir pracuje w lesie z żurawiem na podnośniku do załadunku drewna. Podnośnik samoczynnie powolutku opada, a z ciężarem szybciej... Przepuszcza rozdzielacz albo siłownik.Jak zdiagnozować siłownik a jak rozdzielacz bez wymiany bądź naprawy w ciemno?
  5. Ewidentny brak mocy. układ paliwowy do sprawdzenia i pomiar ciśnienia sprężania.
  6. Mam taki problem odkąd kupiłem Wladimirca, po odpaleniu zimnego wladimirca ciśnienie oleju w silniku na wolnych obrotach wynosi coś ok 1.5-2 atm. na pełnym gazie dochodzi do 4atm i po rozgrzaniu na wolnych obrotach ciśnienie oleju 0.5atm a na pełnych obrotach 1-1.5 atm... zagrzany do 60 stopni podczas orki max 1atm ciśnienia a na wolnych 0.3atm. Z pompy schodzi olej bo po dłuższym postoju zanim pompa zassie olej i się ruszy wskazówka od manometru to trwa jakieś 3-5 sekund. Ciśnienie bardzo zależne jest od obrotów silnika więc podejrzewam pompę+zawór Kręcenie zaworem redukcyjnym nic nie daje po prostu na manometrze nie ma żadnej reakcji, ktoś przy tym już grzebał bo nie ma plomby. Dysze we filtrze odśrodkowym czyste tylko brak sitka. Wymiana pompy oleju i zaworu redukcyjnego coś pomoże?
  7. Jak się zacznie temat to należy go skończyć Pozdrawiam
  8. Mój problem z wyskakiwaniem przełożenia szosowe-polowe rozwiązany. Źle była wyregulowana blokada wodzików wałek zaczynał blokować dopiero przy końcowej fazie puszczania sprzęgła gdy traktor już dobrze jechał a powinna zablokować przy puszczaniu sprzęgła zaraz przed ruszeniem...
  9. A tak to że silniki miały od 18.4-22.5 KW--->> 25-31KM Trzeba zobaczyć na tabliczce znamionowej silnika co pisze... W moim z 84 roku jest 22.5KW oryginalnie i kabinę też ma od nowości
  10. Kupiłem Władymirca T25A2 z 1984 silnik ma 22.5KW Posiada oryginalną kabinę z wentylacją i oświetleniem.
  11. Robiłem taki test na luzie na rewersie... otóż wbijam szosowe następnie w bijam bieg 6 puszczam sprzęgło a ono odbiło do połowy ciągnę ręką żeby odbiło a ono ani drgnie ... Wbijam z szosowych na polowe i energicznie z powrotem na szosowe, wbijam bieg 6 i puszczam sprzęgło i jest wszystko w porządku. Tak myślę prze ciesz jakby wałek blokady był wydarty to i na polowych by tak się działo a jest wszystko ok... Kiedyś jak zwoziłem drewno z lasu oddalonego jakieś 6km od domu drogą asfaltową to zanim dobrze szosowe się wbiły podczas jazdy to musiałem z 5 razy wajchować bo jak wbiłem szosowe a następnie bieg 6 puściłem leciutko sprzęgło i już wywaliło szosowe i jak dobrze weszły to się już jechało bez problemu. Mój trop to wybierak.
  12. Znalazłem taki filmik jak przesuwa się ten rygiel blokujący dla tych co nie widzieli...Przyjdzie wiosna to go rozbieram, a kulki i sprężynki są po to żeby było wyczuwalne przesuwanie wodzika że bieg już wszedł one nie utrzymają wodzików. .
  13. Witajcie Jest to mój pierwszy post na tym forum... Kupiłem w zeszłym roku T25a2 z 84r jedno wajchowego z szybkim rewersem. Mój problem polega na tym że po wbiciu przełożenia II szosowego i wbiciu biegu np 4 czy 6 wyskakuje to przełożenie II szosowe a bieg zostaje wbity i ciągnik nie jedzie ( na przełożeniu I polowym wszystko ok) i wtedy też pedał sprzęgła nie odbija do końca tak jakby rygiel blokady wodzików nie mógł się cofnąć i zablokować wodziki przez za słabe przesunięcie wodzika od reduktora. I teraz albo skrzywiony bądź wyrobiony palec od lewarka albo przesuwka na wodziku wyrobiona. Części kupi się bez problemu i będą pasować czy trzeba coś kombinować?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj