Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dzisiaj podczas pryskania zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju jak jest poniżej 1000 to się świeci i mruga jak jest 1100/1200 to nie świeci ale jak już dam ponasd 1400 to sie znowu juz zaczyna palić

Opublikowano
11 minut temu, rolnik039 napisał:

Witam dzisiaj podczas pryskania zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju jak jest poniżej 1000 to się świeci i mruga jak jest 1100/1200 to nie świeci ale jak już dam ponasd 1400 to sie znowu juz zaczyna palić

Przytrzymaj na 2000 przyczyna wyjdzie bokiem z silnika. Litości na prawdę.....

  • Haha 1
Opublikowano

Pomiar ciśnienia oleju prawdę powie 

Do momentu pomiaru, czy chociaż w ostateczności wymiany na sprawny czujnik ( nowe często bywają zepsute) trzeba założyć, że ciśnienie jest złe i zabawy mogą zakończyć się bardzo kosztownie

  • Like 1
Opublikowano
6 minut temu, hubertb napisał:

Można uwierzyć we wszystko ale czujnik jest zwarty do masy gdy ciśnienie jest zbyt niskie. Gdy przewód nie łączy kontrolka nie zapala się wcale. 

Nikt Ci nie każe wierzyć 

6 minut temu, hubertb napisał:

Można uwierzyć we wszystko ale czujnik jest zwarty do masy gdy ciśnienie jest zbyt niskie. Gdy przewód nie łączy kontrolka nie zapala się wcale. 

A jak masz jakieś głupie odpowiedzi to lepiej nic nie pisz 

Opublikowano

Panowie, nie ma się co irytować. Z wypowiedzi rozumiem że nie ma problemu ciśnieniem oleju tylko ze świecącą kontrolka. Kolega poruszał kablem i już nie świeci także chyba problem rozwiązany 😉

Opublikowano

Hej Taka sytuacja u mnie. Zapaliłem ursusa 5314 i ciągnik wydał dziwny krótki dźwięk, ciężko mi go określić. Po odpaleniu zapaliła się kontrolka czujnika ciśnienia oleju silnika i zegar przestał działać (Manometr ciśnienia oleju). Dodam do tego że w miejscu połączenia czujnika były wycieki w przeszłóści. No i wykręciłem zegar wraz z czujnikiem i zapaliłem ursusa i nie bryznęło nic z tego miejsca czyli chyba poważna sytuacja ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez plati
      Witam
       
      Podrzucić ktoś jakis serwis który zajmuje sie generalna naprawa perkinsa włącznie z osiowaniem wału i obrabianiem bloku pod wymiar?
    • Przez masseyf12
      Witam, jak można wybić,wycisnąć tuleje z silnika perkins a4.236? Pękła mi jedna tuleja i chciałbym ją wyciągnąć bez odkręcania silnika. Czy da się ją jakoś wyciągnąć domowym sposobem, czy coś w tym stylu.( w c-360 nie ma problemu bo tuleje są ''mokre''), A w tym silniku są wciskane w kadłub. Czy ktoś sam wyciskał taką tuleje, jeśli tak to proszę o pomysły i propozycję.
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez cezar12
      Witam. Mam duży problem z nh Td 80. Historia jego nie znam  bo wziolem go w rozliczeniu. A problem jest taki jak w tytule czyli leci ciurkiem płyn chłodniczy z dołu głowicy od przodu silnika. Leci oczywiści na zewnatrz. Leci ciurkiem. I mam pytanie co to może być? Czy to brok w głowicy puścił czy co może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v