Skocz do zawartości

CASE 956XL slaby i dymi po kapitalnym remoncie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ..koledzy mam taki problem moze mi ktos pomoze doradzi...po wymianie kopletnych zestawow naprawczych regeneracij pompy wtryskowej koncowek zaworow gniazd prowadnic uszczelniaczy zaworowych ciagnik nawet na biegu jalowym dymi na jasno szaro niebiesko na goracym mniej ale tez dymi zawory ustawiene kilka razy kąt wtrysku tez i nic to nie wnosi ....50 mot po remoncie nic lepiej zmierzone cisnienie sprezania na zimnym silniku 23 24bary ...co moze byc przyczyną koledzy....?

Opublikowano

Drodzy koledzy kąt wtrysku ustawiany byl roznie i nic to nie wnosilo ostatecznie ustawiony czujnikiem zegarowym wedlug instrukcji napraw na 8 stopni pompa rotacyjna VE ...Rozrzad nie byl rozbierany dlatego nie mam pewnosci ale jak by byl walek rozrzadu przestawiony to on by dobrze zapalal? bo zapala dobrze tylko dymi w calym zakresie obrotow nawet bez obciazenia i jest slaby....na zimnym po odpaleniu pracuje nie rowno na jalowych obrotach...a te koncowki wtryskiwaczy mozna jakoś odwrotnie zalozyc?wtryskiwacze byly juz ustawiane u roznych majstrow i nic to nie zmieniko...mecze sie juz z tym tematem rok czasu kupa pieniedzy czlowiek liczyl ze bedzie moc itd a tu d*pa.....wedlug instrukcji napraw powinno byc prawie 34bary a jest 23 24 24 24 24 25 na zimnym silniku gdzie szukac tego brakującego cisnienia....czy mozliwe ze wznios zaworow nie taki jak trzeba czyli walek rozrządu? nic nie klepie tylko ta moc i dymienie na jasno szaro niebiesko panowie gdzie szukac przyczyny...?

Opublikowano

Za niska kompresja ( była próba olejowa? ), to oprócz szczelności:

-Źle ustawiony rozrząd/ wytarty wałek rozrzadu itp

-Za mały  stopień sprężania ( za krótkie korbowody, za duża komora spalania w tłoku, sworzeń tłoka bliżej do denka niż oryginał, za gruba uszczelka pod głowicą) 

 

Opublikowano

Siema Sylwuś wtryski można tylko obrócić przelewem w dół a ma być do pokrywy klawiatury.Te silniki powinny mieć 14 stopni. A stopień sprężania ma 15:1 to wychodzi 31bar na ciepłym jak ty masz 24 bar na zimnym to nie jest źle powinien hulać.

Opublikowano

Nie znam konstrukcji silnika ale czy oby napewno dobrze są założone korbowody? Nie obróciłes ich? To jest pierwsza sprawa druga to czy oby napewno są dobra strona założone tłoki względem wtrysku? Trzecia sprawa czy pierścienie są dobrze założone? 

Opublikowano

Drodzy koledzy kąt wtrysku ustawiany byl roznie i nic to nie wnosilo ostatecznie ustawiony czujnikiem zegarowym wedlug instrukcji napraw na 8 stopni pompa rotacyjna VE ...Rozrzad nie byl rozbierany dlatego nie mam pewnosci ale jak by byl walek rozrzadu przestawiony to on by dobrze zapalal? bo zapala dobrze tylko dymi w calym zakresie obrotow nawet bez obciazenia i jest slaby....na zimnym po odpaleniu pracuje nie rowno na jalowych obrotach...a te koncowki wtryskiwaczy mozna jakoś odwrotnie zalozyc?wtryskiwacze byly juz ustawiane u roznych majstrow i nic to nie zmieniko...mecze sie juz z tym tematem rok czasu kupa pieniedzy czlowiek liczyl ze bedzie moc itd a tu d*pa.....wedlug instrukcji napraw powinno byc prawie 34bary a jest 23 24 24 24 24 25 na zimnym silniku gdzie szukac tego brakującego cisnienia....czy mozliwe ze wznios zaworow nie taki jak trzeba czyli walek rozrządu? nic nie klepie tylko ta moc i dymienie na jasno szaro niebiesko panowie gdzie szukac przyczyny...?

 koledzy koplety naprawcze przed wlozeniem miezone srednicowką tloki pierscienie top do gory strzalkami do rozrzadu korby nie obrucone te same co byly ...przed remontem tez troche kopcil ale nie tak jak teraz po remoncie kilka lat przed remontem byla mierzona kopresja tez wydawal sie slaby bylo 26 bar na zimnym a tu po remoncie 23 24 bary...do kolegi caseihc przyjacielu dobrze piszesz ale to przy pompie VA 14 STOPNI tu jest juz pompa VE I PRZY TEJ pompie 8 stopni a stopien sprezania 16 1 mam katalog od tych modeli 

Opublikowano

 koledzy koplety naprawcze przed wlozeniem miezone srednicowką tloki pierscienie top do gory strzalkami do rozrzadu korby nie obrucone te same co byly ...przed remontem tez troche kopcil ale nie tak jak teraz po remoncie kilka lat przed remontem byla mierzona kopresja tez wydawal sie slaby bylo 26 bar na zimnym a tu po remoncie 23 24 bary...do kolegi caseihc przyjacielu dobrze piszesz ale to przy pompie VA 14 STOPNI tu jest juz pompa VE I PRZY TEJ pompie 8 stopni a stopien sprezania 16 1 mam katalog od tych modeli 

jacko 512 ...czy przy przestawionym np o zabek walku rozrzadu on by odpalal i pracowal ? byla robiona proba olejowa wlane 5 gram oleju cisnienie wzroslo o 2 bary....nie moge tego zrozumieć jak mozna te koncowki wtrytskow odwrotnie zalozyc?

Opublikowano

Ja bym mu spróbował pół obrotu zwiększyć dawkę paliwa bo te pompy ustawiają bardzo oszczędnie i będzie słaby. Spróbuj go ustawić na 14 stopni może za późny zapłon i tak będzie dymił a wtryski można obrócić tylko przelewem w dół i będzie inny kąt pylenia.

Opublikowano

jacko 512 ...czy przy przestawionym np o zabek walku rozrzadu on by odpalal i pracowal ? byla robiona proba olejowa wlane 5 gram oleju cisnienie wzroslo o 2 bary....nie moge tego zrozumieć jak mozna te koncowki wtrytskow odwrotnie zalozyc?

Opublikowano

caseihc kolego symptyczny nie moge tego pojąc jak mozna obrocic wtryski przelewem w dól ??w serwisie boscha ustawiali te koncowki orginal bosch ciagnik dymil do drugiego majstra stwierdzil ze leją wiec znow koncowki nowe DELPHI i pompa troszeczke lepiej ale nie wiele to wnioslo jak oni montowali te koncowki to nie wiem czy mozna je jakos inaczej zamontowac do wtryskiwacza....kąt mialem roznie ustawiany jak mialem na 14 stopni to byl tylko jeden wielki stukot zdecydowanie za wczesny i dym dalej byl....filtr powietrza nowy pompka paliwa nowa pracowal nawet chwile bez filtra nic to nie zmienia 

a o to mu chodzi nie da rady tam nie obrucisz

docierany byl troche pracowal na pusto na srednich obrotach troche w beczkowozie no i troche delikatnie z plugiem mniejszy bieg temperatura nigdy nie przekraczala do polowy zielonego pola ....tylko mortwi mnie gdzie te cisnienie sprezania....te 34bary....tu zeby bylo 28 tak mysle....

Opublikowano

Witam. U mnie z case 1056 była podobna sytuacja. Po uszczelnieniu pompy typ va ( bo ciekła przy dzwigni dodawania gazu) ciągnik stracił na mocy i dymił na ciemno. Mechanik myślał ze źle ustawił na rozrządzie. Końcowym efektem case poszedł do innego mechanika ,który stwierdził że to wina pompy. Kilka telefonów do różnych pompiarzy. Żaden nie chce pompy va robić bo nie ma do nich części. W kujawsko pomorskim w tucholi ma jakieś używane żeby mu przysłać . Pompa poszła do Rzeszowa do firmy Hoffman bo po rozmowie z nimi wyszło że mają jeszcze jednego mechanika co umie tę pompe ustawić. Koszt 1400 zł. Ciągnik pali od sztrzała i wrócił do zdrowia. 

Opublikowano

wij2323 kolego to fajnie ze ci dobrze zrobili ....ja do nich wyslalem pompe bo nie palil jak goracy pompe zrobili jako tako bo teraz pali zmienili glowiczke ale wtryski to tylko skasowali na 6 koncowek 2 dobre po reklamacji ponownym wyslaniu 3 dobre sprawdzone na dwoch maszynkach do wtryskow przed wlozeniem do silnika a 1200 oczywiscie skasowane za koncowki bosch ....szkoda gadac taka to firma ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v