Sylwussylwus

Members
  • Ilość treści

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Sylwussylwus

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

1605 wyświetleń profilu
  1. Witam koledzy moze wie ktoś jak prawidlowo podlonczyc zasilanie tura ....tur inter tech ma sile podnosi duzo tylko wolno ....pompa nowa cisnienie w hydraulice 170 bar czyli ksiazkowe a trzeba dawac gazu zeby ten tur jako tako sprawnie dzialal....moze ma ktos jakis schemat jestem w tych sprawach calkowicie zielony...panowie pomorzcie..
  2. wij2323 kolego to fajnie ze ci dobrze zrobili ....ja do nich wyslalem pompe bo nie palil jak goracy pompe zrobili jako tako bo teraz pali zmienili glowiczke ale wtryski to tylko skasowali na 6 koncowek 2 dobre po reklamacji ponownym wyslaniu 3 dobre sprawdzone na dwoch maszynkach do wtryskow przed wlozeniem do silnika a 1200 oczywiscie skasowane za koncowki bosch ....szkoda gadac taka to firma ....
  3. caseihc kolego symptyczny nie moge tego pojąc jak mozna obrocic wtryski przelewem w dól ??w serwisie boscha ustawiali te koncowki orginal bosch ciagnik dymil do drugiego majstra stwierdzil ze leją wiec znow koncowki nowe DELPHI i pompa troszeczke lepiej ale nie wiele to wnioslo jak oni montowali te koncowki to nie wiem czy mozna je jakos inaczej zamontowac do wtryskiwacza....kąt mialem roznie ustawiany jak mialem na 14 stopni to byl tylko jeden wielki stukot zdecydowanie za wczesny i dym dalej byl....filtr powietrza nowy pompka paliwa nowa pracowal nawet chwile bez filtra nic to nie zmienia a o to mu chodzi nie da rady tam nie obrucisz docierany byl troche pracowal na pusto na srednich obrotach troche w beczkowozie no i troche delikatnie z plugiem mniejszy bieg temperatura nigdy nie przekraczala do polowy zielonego pola ....tylko mortwi mnie gdzie te cisnienie sprezania....te 34bary....tu zeby bylo 28 tak mysle....
  4. jacko 512 ...czy przy przestawionym np o zabek walku rozrzadu on by odpalal i pracowal ? byla robiona proba olejowa wlane 5 gram oleju cisnienie wzroslo o 2 bary....nie moge tego zrozumieć jak mozna te koncowki wtrytskow odwrotnie zalozyc?
  5. koledzy koplety naprawcze przed wlozeniem miezone srednicowką tloki pierscienie top do gory strzalkami do rozrzadu korby nie obrucone te same co byly ...przed remontem tez troche kopcil ale nie tak jak teraz po remoncie kilka lat przed remontem byla mierzona kopresja tez wydawal sie slaby bylo 26 bar na zimnym a tu po remoncie 23 24 bary...do kolegi caseihc przyjacielu dobrze piszesz ale to przy pompie VA 14 STOPNI tu jest juz pompa VE I PRZY TEJ pompie 8 stopni a stopien sprezania 16 1 mam katalog od tych modeli jacko 512 ...czy przy przestawionym np o zabek walku rozrzadu on by odpalal i pracowal ? byla robiona proba olejowa wlane 5 gram oleju cisnienie wzroslo o 2 bary....nie moge tego zrozumieć jak mozna te koncowki wtrytskow odwrotnie zalozyc?
  6. Drodzy koledzy kąt wtrysku ustawiany byl roznie i nic to nie wnosilo ostatecznie ustawiony czujnikiem zegarowym wedlug instrukcji napraw na 8 stopni pompa rotacyjna VE ...Rozrzad nie byl rozbierany dlatego nie mam pewnosci ale jak by byl walek rozrzadu przestawiony to on by dobrze zapalal? bo zapala dobrze tylko dymi w calym zakresie obrotow nawet bez obciazenia i jest slaby....na zimnym po odpaleniu pracuje nie rowno na jalowych obrotach...a te koncowki wtryskiwaczy mozna jakoś odwrotnie zalozyc?wtryskiwacze byly juz ustawiane u roznych majstrow i nic to nie zmieniko...mecze sie juz z tym tematem rok czasu kupa pieniedzy czlowiek liczyl ze bedzie moc itd a tu d*pa.....wedlug instrukcji napraw powinno byc prawie 34bary a jest 23 24 24 24 24 25 na zimnym silniku gdzie szukac tego brakującego cisnienia....czy mozliwe ze wznios zaworow nie taki jak trzeba czyli walek rozrządu? nic nie klepie tylko ta moc i dymienie na jasno szaro niebiesko panowie gdzie szukac przyczyny...? koledzy koplety naprawcze przed wlozeniem miezone srednicowką tloki pierscienie top do gory strzalkami do rozrzadu korby nie obrucone te same co byly ...przed remontem tez troche kopcil ale nie tak jak teraz po remoncie kilka lat przed remontem byla mierzona kopresja tez wydawal sie slaby bylo 26 bar na zimnym a tu po remoncie 23 24 bary...do kolegi caseihc przyjacielu dobrze piszesz ale to przy pompie VA 14 STOPNI tu jest juz pompa VE I PRZY TEJ pompie 8 stopni a stopien sprezania 16 1 mam katalog od tych modeli
  7. Drodzy koledzy kąt wtrysku ustawiany byl roznie i nic to nie wnosilo ostatecznie ustawiony czujnikiem zegarowym wedlug instrukcji napraw na 8 stopni pompa rotacyjna VE ...Rozrzad nie byl rozbierany dlatego nie mam pewnosci ale jak by byl walek rozrzadu przestawiony to on by dobrze zapalal? bo zapala dobrze tylko dymi w calym zakresie obrotow nawet bez obciazenia i jest slaby....na zimnym po odpaleniu pracuje nie rowno na jalowych obrotach...a te koncowki wtryskiwaczy mozna jakoś odwrotnie zalozyc?wtryskiwacze byly juz ustawiane u roznych majstrow i nic to nie zmieniko...mecze sie juz z tym tematem rok czasu kupa pieniedzy czlowiek liczyl ze bedzie moc itd a tu d*pa.....wedlug instrukcji napraw powinno byc prawie 34bary a jest 23 24 24 24 24 25 na zimnym silniku gdzie szukac tego brakującego cisnienia....czy mozliwe ze wznios zaworow nie taki jak trzeba czyli walek rozrządu? nic nie klepie tylko ta moc i dymienie na jasno szaro niebiesko panowie gdzie szukac przyczyny...?
  8. Witam ..koledzy mam taki problem moze mi ktos pomoze doradzi...po wymianie kopletnych zestawow naprawczych regeneracij pompy wtryskowej koncowek zaworow gniazd prowadnic uszczelniaczy zaworowych ciagnik nawet na biegu jalowym dymi na jasno szaro niebiesko na goracym mniej ale tez dymi zawory ustawiene kilka razy kąt wtrysku tez i nic to nie wnosi ....50 mot po remoncie nic lepiej zmierzone cisnienie sprezania na zimnym silniku 23 24bary ...co moze byc przyczyną koledzy....?
  9. no to nie ciekawie....chodzilo mi czy w tuleij przystwki pierscienie walka wyrobily rowki.....
  10. ANTRAMX a na walku w przystawce pierscienie metalowe nie wyrobily rowkow? jak sie dobrze rozgrzeje to rozlancza teraz przedni napęd ?
  11. SKRZYNIA bendzie goraca u mnie tez jest ......ale to ci nie rozlancza?jesli tak to pozostaje przystawka i pierscienie metalowe na walku w niej plus uszczelniacze......
  12. caseihc jak poradziles sobie z ta tuleją....?
  13. na ciepłym nie rozlancza bo cisnienie oleju w skrzyni spada pompa albo uszczelnienia w przystawce........
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj