Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
10 godzin temu, rocco0987 napisał(a):

na poczatku wydaje mi sie ze pił troche mniej, ale tak czy siak mieści sie z zapasem w tym co producent przewiduje jako normalne pobieranie oleju... w tamtym roku liczyłem zuzycie ale już nie pamietam, chyba 1l na 20 albo 30 godzin.

Jak jest dobry diler to z demowja jeździ handlowiec i pilnuje ciągnika. Widziałem jak ludzie traktuje demowki i nigdy bym takiego ciągnika nie kupił 

Opublikowano
1 godzinę temu, alfa napisał(a):

Nie tylko w Claas to samo w John Deere bo ten sam silnik a żeby było ciekawiej Claas od kilku lat wkłada do tego silnika swoją uszczelkę i jest ok a John Deere dalej na tej zrytej

Claasa dałem dla przykładu. Wbrew pozorom silnik nie do końca ten sam.

Opublikowano
42 minuty temu, kibix napisał(a):

Jak jest dobry diler to z demowja jeździ handlowiec i pilnuje ciągnika. Widziałem jak ludzie traktuje demowki i nigdy bym takiego ciągnika nie kupił 

Potwierdzam. Ja też bym demowki nie kupił. To są katowane ciągniki. Każdy zapina maszynę nad wyrost żeby zobaczyć ,,czy pójdzie”. I gaz w podłogę 

Opublikowano

4,5 tys godzin mam i narazie chodzi, oprócz tego brania oleju  jedyna taka awaria to wyrwało zęba w przedniej zwolnicy planetarnej, jakos z 23 tyś mnie to skrobneło ale to po prostu wujowy materiał chyba . No i z elektroniką często jakiś błąd ale tu demo raczej nie ma na to wpływu.

Opublikowano
Godzinę temu, jacek1296 napisał(a):

Claasa dałem dla przykładu. Wbrew pozorom silnik nie do końca ten sam.

Identyczny jeśli mówimy o samym silniku . Różni się trochę osprzęt gdzie np układ chłodzenia w Claas dużo lepszy innej firmy rozrusznik itp 

40 minut temu, krzychu121 napisał(a):

Potwierdzam. Ja też bym demowki nie kupił. To są katowane ciągniki. Każdy zapina maszynę nad wyrost żeby zobaczyć ,,czy pójdzie”. I gaz w podłogę 

Tak dzisiaj zapinają bezorka 3 m do 150 km 35 cm glina i próbują przez cały dzień nie spuszczając nogi z gazu . 

Opublikowano

150 koni na glinie nawet 25 cm nie pojedzie ani metra bedzie kopał, zapiałem raz do nh 155 koni to przy 18 cm jechał ale poślizgu było  z 15 %. no chyba że wąskie dłuta to może poszedłby troche głębiej ale 35 cm na ciezkiej glinie to 250 koni nie pociagnie,

Opublikowano (edytowane)

Kolega wziął fenda 828 po pokazowy silnik od początku brał olej po dwóch latach silnik padł , po tym wyszło że był podkręcony na max możliwości , ale diler naprawił to i jest ok .

 

Edytowane przez robert1226
Opublikowano
13 godzin temu, rocco0987 napisał(a):

4,5 tys godzin mam i narazie chodzi, oprócz tego brania oleju  jedyna taka awaria to wyrwało zęba w przedniej zwolnicy planetarnej, jakos z 23 tyś mnie to skrobneło ale to po prostu wujowy materiał chyba . No i z elektroniką często jakiś błąd ale tu demo raczej nie ma na to wpływu.

z elektronika to zawsze są problemy. Ile % zeszli z ceny? 

13 godzin temu, alfa napisał(a):

Tak dzisiaj zapinają bezorka 3 m do 150 km 35 cm glina i próbują przez cały dzień nie spuszczając nogi z gazu . 

po to są właśnie testy. jeżeli ten ciągnik jest dotarty to nic mu nie będzie. Gorzej jak mieszają oleje hydrauliczne. To jest zabójstwo dla skrzyni. 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 5.10.2025 o 07:56, jan88 napisał(a):

i co w tej cenie będzie zrobione?

Już się przekonałem ile to faktycznie kosztuje 🥲.

Nie zostało mi to wtedy doprecyzowane teraz już wiem..., fajnie brzmiało. Agco podobno podaje tę cenę tylko za wymianę, olej silnikowy, filtr oleju silnikowego. Nic o filtrach oraz oleju hydraulicznym, przekładniowym.

 

4850zł za serwis na 50 godzin. Koszty filtrów i olejów ok. 3600zł, tak jak u @kobieras. Przyjechalo 2 serwisantów, oddział w odległości 40km. Porobili lekko ponad 2 godziny.  1000zł to górka w postaci niewykorzystanego oleju przekładniowego do mostu i skrzyni. 

Edytowane przez WojtekBuawski
Opublikowano

6140M przegląd-1000zł, wymiana wszystkich filtrów olejów, silnikowe, hydrauliki, przednich zwolnic i mostu, filtry kabinowe, paliwowe, nasmarowanie wszystkich punktów. Wyszło ok 6000zł. Ciągnik odprowadzony do serwisu.

Opublikowano
W dniu 18.10.2025 o 17:03, WojtekBuawski napisał(a):

Już się przekonałem ile to faktycznie kosztuje 🥲.

Nie zostało mi to wtedy doprecyzowane teraz już wiem..., fajnie brzmiało. Agco podobno podaje tę cenę tylko za wymianę, olej silnikowy, filtr oleju silnikowego. Nic o filtrach oraz oleju hydraulicznym, przekładniowym.

 

4850zł za serwis na 50 godzin. Koszty filtrów i olejów ok. 3600zł, tak jak u @kobieras. Przyjechalo 2 serwisantów, oddział w odległości 40km. Porobili lekko ponad 2 godziny.  1000zł to górka w postaci niewykorzystanego oleju przekładniowego do mostu i skrzyni. 

Nie wykorzystali bo może nie umieli dobrze spuścić. 15 lat temu jak g wno o maszynach wiedziałem, a do nowego ojciec nie szedł to serwis wymieniał olej w skrzyni w nowym nh to wchodziło 50 litrów, w książce było napisane,że powinno wejść 60, ale serwis dilera robi to chyba wie o co chodzi. Jak zacząłem później sam tam zmieniać to wchodziło 60 bo odkręciłem jeszcze dwa korki. W silniku też spuszczali tylko jednym korkiem ziski, a drugiego nie ruszali i zostawało ponad pół litra starego oleju, to też zauważyłem sam jak się za to wziąłem osobiście po gwarancji. Przy drugim i przy kombajnie to im mówiłem co mają robić bo też chcieli w ch*ja polecieć. 

Opublikowano (edytowane)

Nie ma jak wykorzystać skoro do mostu i zwolnić wejdzie mniej niż 10L to reszta z bańki 20L pozostaje na kolejną wymianę. Do skrzyni biegów też 15L zostało. Pewnie nawet ta dolewkę nie była potrzebna ale klient płaci za olej to mu wciśniemy 20L

Edytowane przez WojtekBuawski
Opublikowano

Panowie jak jest z zakupem używanego ciągnika na umowę kupna sprzedaży jeśli jestem rolnikiem ryczałtowym, musze płacić podatek pcc 2% czy nie? Bo dziś mi facet mówił że kupił nh za 150tyś na umowe i nie płacił bo rolnik niema obowiązku 

Opublikowano
29 minut temu, krzychu121 napisał(a):

Jakby kogoś interesowało to case i Steyr ma nawet 8 lat na 0%. Dziś akurat byłem po olej w punkcie i przedstawiciel mówił. Ale szczegółów nie znam. 

widziałem właśnie że na 5 % deutz też ma to samo 😉

Opublikowano
1 godzinę temu, krzychu121 napisał(a):

Jakby kogoś interesowało to case i Steyr ma nawet 8 lat na 0%. Dziś akurat byłem po olej w punkcie i przedstawiciel mówił. Ale szczegółów nie znam. 

0% na 8 lat raczej nie realne (gdzieś musi być haczyk)

Chyba że wkład własny  z 80% 

Deutz miał na 5lat (ale chyba już nie ma)

Claas 4 lata

A większość producentów ma 3 lata 

Przy wkładzie własnym 50% ceny brutto a VAT płatny w 3 Miesiącu 

Czyli realnie musimy wpłacić ponad 60% co nie ziemia faktu że nawet jak ktoś ma gotówkę na całość to i tak warto wziąć to finansowanie 

 

Opublikowano

Trzeba by było zagłębić się w ten temat. 
W cnh rok temu jak brałem 2 lata na 0 trzeba było 45 % wpłacić ceny netto. VAT finansowało cnh. 
Wejdz na jakąś stronę większego dealera case i będzie podane 8 lat na 0. Ale więcej informacji nie znalazłem. Tylko ze do któregoś grudnia oferta 

Opublikowano
14 minut temu, KoneserOporu napisał(a):

Wszystkie te zera wkalkulowane w cenę ciągnika, ot cała magia.

Dla tych którzy kupują też za gotówkę jest identyczna cena. Chciałem kupić za gotówkę i gdzie nie pytałem to ich nie obchodziło czy chce wydać gotówkę czy wziąć finansowanie fabryczne. Już ten temat tu był poruszany. I każdy kto kupował jakiś ciągnik czy inną maszynę może to potwierdzić .

12 minut temu, Aroo22 napisał(a):

Na 5lat 0%

wejdz na stronę kisla 

IMG_5688.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v