Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Nie zastanawiaj się i bierz nową T5 Dual command. Niby niewiele różnic między poprzednikiem ale raczej warto mieć nowy model 2025. Większy rozstaw osi wynoszący 2.35m(wcześniej 2.28m),nowy wyświetlacz, opcjonalna pamięć obrotów, opcjonalna amortyzacja kabiny, oś 1.5 z kołami R28 przód i R38 tył, sprzęglo w hamulcu. 

  • Thanks 1
Opublikowano
9 minut temu, WojtekBuawski napisał(a):

Nie zastanawiaj się i bierz nową T5 Dual command. Niby niewiele różnic między poprzednikiem ale raczej warto mieć nowy model 2025. Większy rozstaw osi wynoszący 2.35m(wcześniej 2.28m),nowy wyświetlacz, opcjonalna pamięć obrotów, opcjonalna amortyzacja kabiny, oś 1.5 z kołami R28 przód i R38 tył, sprzęglo w hamulcu. 

W tym starszym modelu też jest os przednia hilo1.5

Opublikowano

To prawda ale nie miały kół R28,R38 oraz miały dmc 6500kg a poprzedni T5 powershuttle dmc 7000kg przez to,  że miał większy rozstaw osi. Nowy T5 dual command ma podwozie poprzedniego T5 powershuttle. Obecnie T5 PS różni się tylko wyposażeniem a nie wielkością jak w poprzedniku.

Opublikowano
W dniu 10.07.2025 o 14:25, Ksawery napisał(a):

Znacie jakieś dobrego przedstawiciela NH z dolnego Śląska? Wszędzie gdzie dzwonię to jakieś muły, i trzeba się prosić tygodniami o ofertę 

Popieram Cię. Na dolnym Śląsku o dobrą ofertę ciężko z nh. 

Opublikowano
26 minut temu, Badwolf napisał(a):

Popieram Cię. Na dolnym Śląsku o dobrą ofertę ciężko z nh. 

Generalnie jak chce się coś kupić to sprzedawca powinien coś zaoferować , zaproponować , zainteresować, pomóc a tu jak rozmawiam z ludźmi to zero jest inicjatywy, o wszystko trzeba ciągnąć za język czy nawet żeby przedstawili jaka forma finansowania wychodzi najkorzystniej

Podoba mi się też masey Ferguson bardziej niż new Holland ale znowu trochę mnie przeraża , że daleko jest do dealera i potem do serwisu

Opublikowano

Jak już chcesz Massey Ferguson to niech cię nie wystraszy czas oczekiwania na MF 5M. Teraz to pewnie na listopad... Zamówiłem w marcu i do końca czerwca miał być. Pewnie do końca lipca nie ma co się łudzić, że uda się sfinalizować transakcję.

Opublikowano
1 minutę temu, WojtekBuawski napisał(a):

Jak już chcesz Massey Ferguson to niech cię nie wystraszy czas oczekiwania na MF 5M. Teraz to pewnie na listopad... Zamówiłem w marcu i do końca czerwca miał być. Pewnie do końca lipca nie ma co się łudzić, że uda się sfinalizować transakcję.

Ja potrzebuje od ręki , dzieki za info

Opublikowano (edytowane)
W dniu 13.07.2025 o 22:09, WojtekBuawski napisał(a):

Jak już chcesz Massey Ferguson to niech cię nie wystraszy czas oczekiwania na MF 5M. Teraz to pewnie na listopad... Zamówiłem w marcu i do końca czerwca miał być. Pewnie do końca lipca nie ma co się łudzić, że uda się sfinalizować transakcję.

Na dzień dzisiejszy, jeśli zamówisz massey ferguson 5m to produkcja koniec grudnia. Nieoficjalnie Turcja zamówiła około 500 ciągników i dlatego taki długi czas realizacji. 

Edytowane przez wojtaso
Opublikowano

Już od jednej osoby, która odebrała 5m słyszałem o tym, że Turcja od stycznia hurtowo zabrała całą produkcję. Sam miałem takie przeczucie. W Turcji jakoś w marcu była premiera 5m i już krótko po tym były pierwsze wydania u nich. Wszystko łączy się w całość.

Opublikowano

Niedawno jechałem przez Gołaczów i faktycznie stoją tam jeszcze 3 MFy, ale zrobiło się teraz zielono od dojców ... czyli w dolnośląskim teraz brak dilera MF.

Opublikowano

Panowie.  Jak jest u was z paliwem w nowych maszynach?

Mi dealer valtry wydał ciągnik z sygnalizacja zbyt niskiego poziomu paliwa I nic sobie z tego nie robił. Jak inni dealer podchodzi do tego? Dodam .ze jechałem na kołach do domu. Nie było zadnej lawety

Opublikowano
1 godzinę temu, slavik80 napisał(a):

Panowie.  Jak jest u was z paliwem w nowych maszynach?

Mi dealer valtry wydał ciągnik z sygnalizacja zbyt niskiego poziomu paliwa I nic sobie z tego nie robił. Jak inni dealer podchodzi do tego? Dodam .ze jechałem na kołach do domu. Nie było zadnej lawety

Ty myślałeś że nowych ciągników się nie tankuje , że od nowego zalany pod korek i tak będzie przez cały czas , nie ta bajka chłopie .

  • Haha 1
Opublikowano
3 godziny temu, robert1226 napisał(a):

Ty myślałeś że nowych ciągników się nie tankuje , że od nowego zalany pod korek i tak będzie przez cały czas , nie ta bajka chłopie .

Myślałem , ze jest wlane aby się rezerwa nie seieciła. Patrząc na cenę 450 tys netto paliwa wlac aby było ponad rezerwe to myslę ze koszt byłby w okolicach 100 zł netto  a renoma by była.

Ad blue serwisant zalecił aby nigdy nie było starsze amizeli 3 miesiąca. Po tym czasie według niego nalezy go spuscic I przepłukac ciepłą wodą I zslac swierzy.

Opublikowano

Że adblue jest nie starsze niż 3msc to gdy kupujesz nawet nie masz pewności . W kombajnie stoi cały rok bez spuszczania , przed sezonem dolewkę świeżego i działała . Do roku spokojnie nic się z nim nie stanie

Opublikowano

jak dealerzy w Polsce robią problem albo łaskę o wycenę zawsze można kupić za granicą 

jak kupujesz nowy ciągnik lub samochód w usa to zatankowany pod korek w cenie, a tu mówią jedź pan prosto na cpn 🤣

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v