Claaspytanie

Claas dominator 76

Polecane posty

Witam Mam  pytanie u mojego dominator jest tak że gdy włączę np bieg 1 bądzi 2 a nawet 3 i puszczam sprzęgło to on praktycznie wcale nie jedzie dopiero gdy da się na przysipieszacz to odrazu jedzie i nie wiem czy tak powinno być czy coś jest nie tak jak jeździłem bizonem z058 to nie było potrzeby dawać przysipueszacza że by jechał, i jest problem z hamulcami gdy się zaciągnie ręczny to trzyma a nożnymi nic nie chamuje., również nie ma oryginalnej zmiany obrotów wialni tylko trzeba wziąć klucz i kręcić śrubą i ma się zwiększyć bądzi zmniejszyć obroty dobrze jak by ktoś wysłał schemat

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    522

Z przyspieszaczem to tak ma być , dzieje się to w ten sposób że wciskając sprzęgło otwierasz zawór olejowy i spada ciśnienie z wariatora , zresztą w bizonie chyba w oryginale powinno być podobnie 

A hamulce no cóż łatwo nie będzie ale trzeba naprawić 

Młocarnia , to zależy co będziesz kosił , ja np mam tylko zboże i łubin więc przestawianie prędkości to właściwie raz albo dwa w sezonie

  • Thanks 1

Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rex15    265

nie wiem czy ja to źle zrozumialem czy co, ale jak sie wrzuci jakis bieg i pusci sprzeglo to powinien jechac kombajn, a to ze po wcisnieciu sprzegla przyspieszacz wraca na najwolniejszą szybkosc jazdy to zupelnie co innego

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    522

No masz rację ,   właściwie to powinien ruszyć ale wystarczy że troszkę jest podrobiony wariator  czy pasek i będzie taki efekt że nie ruszy albo będzie delikatnie ruszał 


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    605

Pasek może być zużyty - węższy lub jakiś zamiennik odbiegający wymiarem. Lata  temu miałem podobną sytuację w Consulu , przyczyną był zbyt wąski pasek , a zżerało go szybko bo wariator miał wybity rowek pod wpust.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez AndrzejG1972
      Może ktoś pomoże. Awaria rozdzielacza objawia się tym że dźwignia rozdzielacza (wajcha) w momencie uruchomienia silnika gdy jest w położeniu neutralnym ustawionym w pozycji na sterowaniu wysokością hedera samoczynnie ustawia się w pozycji podnoszenia tzn tłoczek wraz w wajchą wciągany jest do wewnątrz i heder się podnosi na maxa i dalej daje ciśnienie na tłoczyska. Poproszę o poradę a nie jak jedna osoba napisała ,,no to musisz naprawić'' .
    • Przez AndrzejG1972
      Może ktoś pomoże. Awaria rozdzielacza objawia się tym że dźwignia rozdzielacza (wajcha) w momencie uruchomienia silnika gdy jest w położeniu neutralnym ustawionym w pozycji na sterowaniu wysokością hedera samoczynnie ustawia się w pozycji podnoszenia tzn tłoczek wraz w wajchą wciągany jest do wewnątrz i heder się podnosi na maxa i dalej daje ciśnienie na tłoczyska. 
    • Przez Artur312
      Witam . Jestem posiadaczem dominatora 76 . I mam kilka pytań. Czy czy kolumna kierownicza ma jakieś zabezpieczenie w orbitrolu  . Po prostu wychodzi mi cały drążek z kierownicą  z orbitrola  .                 
       
      A druga sprawa czy z tyłu kombajnu pod sitem górnym powinna być jakaś guma skręcana tymi śrubkami M6  co widać na zdj 

    • Przez AndrzejG1972
      Może ktoś wymieniał kosz dolny podajnika zbożowego w Claas Mercator 75 i podpowie jak to zrobić, co i jak po kolei żeby było dobrze. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
    • Przez stasek2
      silnik w moim clasie (perkins 6 cylindrowy-mercator 60) na pełnych obrotach cały czas dymi na czarno tak jakby szczelał tym dymem tak pyrkał na czarno, od połowy obrotów do pełnych. Na wolnych niema wcale dymu, nie bierze oleju , pali na dotyk. Kupiłem go 8 lat temu z niemiec i tak było od początku. 3 lata temu robiłem silnik nowe cylindry tłoki pierścienie, głowica podcierane zawory(szczelne nie wypalone), pompę i wtryski robiłem już u trzech fachofców i każdy mówi że jest ok.
       
      pomóżcie co to za przyczyna
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj