Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Cieknie z pod wałka na którym osadzony jest pedał sprzęgła i hamulców... Ja podczas malowania( miałem wszystko rozebrane) pościągane skrzynki na akumulatory i ściągnięte wszystkie "pedały" to normalnie wywaliłem stary uszczelniacz założyłem nowy i jak ręką odjął już dłuższy czas jest z tym spokój. Jeszcze tak dobraliśmy podkładki pod "pedały" żeby wałek miał jak najmniejsze luzy wzdłużne.Co do kabiny to zależy jaką masz ale myślę że nie ma takiej potrzeby.Ściągasz pedał i skrzynkę na akumulatory i dalej to już nie powinno być problemu.

 

Jeśli piszę coś nie tak to proszę kolegów o poprawienie mnie ponieważ robiliśmy to już dawno i mogło mi coś umknąćwink.gifsmile.gif

Opublikowano

Witam! Podpinam sie pod wątek, kupiłem nowe siedzonko, jednoczęściowe w grene, do mojej 60-tki, wydawało mi sie że będzie dobre, okazało się jednak ze jest za wysokie...;\ tutaj mam pytanie czy wpadł ktoś na pomysł jak obniżyć mocowanie fotela? w oryginalnym miejscu raczej nie da rady ze względu na przewody do szybkozłączy. Stare było już totalnie zmasakrowane, rzeźbione przez rzeźników i nawet nie miałem już ochoty go poprawiać... Ogólnie wykonanie fotela jest w miarę tylko zbyt wysoka pozycja;/

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Przy siedzeniu po bokach powinny byc dwa pokretla, poluzuj je i nacisnij siedzenie powinno sporo sie obnizyc i zakntruj pokretlami.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

moze zmien przewody na gomowe i pusc obok

 

to nie jest zbyt dobre rozwiązanie, gdyż z "plecaka" wystaje króciec który przeszkadza przy tym rozwiązaniu, zmiana przewodów na gumowe niewiele zmieni, poza tym przy wzroście ciśnienia wąż ma tendencje do :prostowania się" więc musiałbym zmienić umiejscowienie szybkozłączy. Mam drugie oryginalne siedzenie przy "raczku" ale ono też jest zbyt wysokie a przy moim wzroście po dłuższej pracy bolą nogi które wiszą nad podestami... Popełniłem błąd przy zakupie i nie zmierzyłem wysokości podstawy siedzenia, są już ślady montażu więc zwrot odpada. do MAT912 niestety nie ma tam takich pokręteł;/

Opublikowano

Panowie, potrzebuje nowe siedzenie do 360. Chodzi mi o to żeby było wygobne tzn. wytrzymało moje 110kg. Mam fotel który na naszych polskich drogach bije o podstawę. Kilka dni żniw i na chorobowe by trzeba iść. Ma ktoś fotel z "Agrolica" Lubień Kuj. ??? Chciał bym go kupić ale nie wiem czy sie nie nadzieje..... podsuńcie jakimś adresem bądz nazwą dobrego i pewnego sklepu. pozdro

Opublikowano

Co byś kolego powiedział na fotel od samochodu ciężarowego np jakić MAN czy DAF najlepiej pneumatyczny może warto poszukać na szrocie czegoś takiego;) za 300 pln powinieneś coś kupić w tym stylu;)

 

 

Opublikowano

Z fotelem od ciężarówki to dobry pomysł,tylko że lepszy będzie mechaniczny.

Z tego względu że sprężarka musiała by być załączona cały czas.Taki fotel przeważnie jest po stronie pasażera w ciężarówkach.

Opublikowano (edytowane)

Pneumatyczny nie musi byś podłączony pod sprężarkę.U mnie w pracy jest NH TS100 i on nie ma pneumatyki a siedzenie jest pneumatyczne. Pod siedzeniem zamocowana jest oryginalnie mała sprężareczka która jest sterowana małym przyciskiem.

Edytowane przez grzesiu09091987
Opublikowano

Kasa jest, ale nie dam więcej niż 800zł. W 360 z turem mam stare siedzenie z FMR KUNÓW i to siedzenie choć ma 27 lat to jest naprawdę wygodne. A do tej 360 bez tura chcę jakieś z większym oparciem.

Opublikowano

Witam

Musze kupić dziadkowi nowe siedzenie i mam mały dylemat w wyborze.Jest ich dużo tylko nie wiadomo jak z wygodą ich.Zastanawiam się nad wyborem pomiędzy takim http://allegro.pl/rolnex-siedzenie-ursus-c360-c330-zetor-t25-tanio-i2260088716.html a takim http://allegro.pl/siedzenie-jednoczesciowe-c-360-c-330-widlak-zetor-i2244037340.html .Chciałbym abyście koledzy wypowiedzieli się które lepiej kupić.Które jest lepsze i wygodniejsze.Z góry dzięki za pomoc :)

Opublikowano

jarecki94, w swoim 3p mam to drugie, nie dzielone, nie powiem żeby było ciasne, ale narzekam na to, że się nie ugina pod ciężarem ciała, tzn. ugina się, ale słabo i przez to jazda po nierównych łąkach to masakra.......

 

Siema

Jak już musisz kupić takie siedzenie to radze żebyś kupił sobie to dzielone bo jest wygodniejsze i tak się cztery litery nie spocą w lecie:)

co do wygodności to trudno mi powiedzieć, ale jeśli chodzi o spocenie "czterech liter w lecie" to nie ma żadnej różnicy, czy będzie to siedzenie jedno- czy dwuczęściowe, bo siedzisz na tyłku, a nie na plecach. i w jednym i w drugim przypadku z tym pokryciem to masakra, cienkie spodenki wiadomo- będą mokre, chyba, że podłożysz sobie jakąś poduszkę:)

Opublikowano (edytowane)

RolniczkazZawad No jak "cztery litery" pocić się będą to jakąś poduszkę trzeba będzie wozić ze sobą :D

Ale to dziadkowego to on będzie nim więcej jeździł to coś wymyśli :P

U siebie mam oryginalne obszyte i się "cztery litery nie pocą" a w tych nowych to właśnie nie wiem jak jest.

 

Dziękuje wszystkim za cenne rady teraz muszę trafi takie żęby było naprawdę wygodne.

Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc :)

Edytowane przez Jarecki94
Opublikowano

A czego tu wymagać jak to wszystko chińskie lub hinduskie.Jakość jest straszna,jak sprzedawcy mogą reklamować jeszcze takie buble?

Czemu nie mówicie co jest gdzie wyprodukowane?Liczy się tylko zysk

Ja mam w swojej C 360 z 1984 oryginalne,wygodne siedzenie.Radzę takiego poszukać,choćby na allegro lub u handlarzy

Opublikowano

A jak mogą sprzedać inne siedzenia skoro nikt ich na chwilę obecną nie produkuje w kraju?

 

Sam szukałem krajowego siedziska i co jedynie mogłem znaleźć stare oryginalne, z grzybem i wytarciami na szrocie.

 

Tu już nie chodzi o zysk, tyle co o dostępności. Zakupiłem jednoczęściowe, może i chińskie, alternatywy bez kombinowania nie było - działa.

Opublikowano

@Jarecki94

Sam kiedyś stałem przed takim dylematem (fakt kupowałem do 330 ale to te same siedzenia). Kupiłem to dzielone, i co tu dużo mówic, szału nie było, choc przy tym nie dzielonym pewnie bedzie podobnie. Fakt wygodniejesze trochę do metalowego które miałem wcześniej, ale spodziewałem się więcej. Siedzenia te mają napewno 2 duże wady, pierwsza to taka którą już wymieniła @RolniczkazZawad, czyli siedzenie jest dośc mało elastyczne, czyli słabo działa jego amortyzacja i nawet przy ustawieniu na naniższą wagę i przy mojej wadze(85kg) czuło się to w tyłku. druga wada to siedzi się strasznie wysoko(choc nie orientuje się jak było przy orginalnych siedzeniach grammera) no ale nawet ja człowiek nie mały miałem problem z dostaniem do pedałów. Trochę mi zeszło zanim ogarnołem to siedzenie ale po małych udoskonaleniach idzie wytrzymac ;) Więc wydaje mi się, że to żadna róznica które wezmiesz. A co do tego, że nie ma innych, cóż zawsze możesz sobie kupic Grammera tyle, że tam ceny to są ok 1000 zl. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez agi
      Witam
      jak w temacie: 
      co sądzicie o tym zetorku zamiast c 360 do ok 30 ha na ciężkich glinach, chodzi o stosunek masy  ciągnika (mniej niż 3 tony) do udźwigu wiecej niż 1500 kg.. wiadomo
      do tego koszty i komfort żeby się dało wytrzymać,naped 4x4
      https://www.olx.pl/oferta/zetor-4x4-zetor5748-oryginal-CID757-IDyXOkx.html#1eb0c561ee
      zetor 5748
      Alternatywy
      ciągnik fiat jak 666 czy inne podobne parametry jednak droższe części np. sprzęgło wom z 5 tys, a zetor z 2 tys..
      ten zetor https://www.agrospis.pl/ciagniki/zetor-5711/opinie
      http://www.tractordata.com/farm-tractors/001/7/6/1763-zetor-5711.html
      ps szoda że nie ma  4-ro cylindrowy silnik perkinsa w zetorach https://www.agrofoto.pl/forum/topic/33045-zetor-z-silnikiem-perkinsa/ :-( 
      chyba że zetor 7048A 
      lub ten zetor http://www.tractordata.com/farm-tractors/009/9/2/9928-zetor-major-ht-55.html
      http://www.tractordata.com/farm-tractors/006/4/8/6480-new-holland-boomer-4055.html
      http://www.tractordata.com/farm-tractors/000/7/7/771-massey-ferguson-275.html
       
      koszt 20-30 tys
    • Przez eddi87
      Panowie do 3-4 tys jakiej dwójki obrotowej szukać co by dokupił do niej jeszcze odkladnie, piersi, lemiesze.
    • Przez MarcelJaros
      Witam 
      Wykonuje ktoś z Was zabiegi ochrony roslin c360 i opryskiwaczem biardzki 15m? Interesują mnie wydajnościi cieczy l/ha jakie Wam wychodzą w praktyce 
      Mam zamiar pryskać 250-300l/ha  . Bedę robił osobiście kalibracje ale chciałem wiedzieć dla porównania 
      Z góry dzięki
    • Przez Fredovsky
      Witam. Mam problem mam problem z hamulcami w c-360. Ostatnio wymieniałem cylinderek w prawym kole wszystko złożyłem, ale ciągnik nie hamuje (ma lekkie spowalniacze). Jak kręciłem piastą dawały radę zatrzymać ale podczas jazdy mają zbyt mało siły. Układ jest odpowietrzony wg. mnie po naciśnięciu pedałów(chodzą z lekkim oporem i odbijają) płyn leci strumieniem z odpowietrzników. Więc moje pytanie czy jest jakaś regulacja na tych cylinderkach bądź jakiś inny sposób na ustawienie tego?
    • Przez majes
      każdej wiosny mam problem z rozsianiem nawozu. Mam podmokłe ziemie. Do tej pory czasami udało się rozsiać po przymrozku. teraz mamy zakaz stosowania przed 1 marca i efekt taki że mamy zaraz kwiecień, a u mnie nie mam mowy z wjechaniem w pole, rośliny aż proszą się o zasilenie nawozem.
      Chciałem założyć bliźniaki ale zastanawiam się nad zbudowaniem napędu gąsienicowego. Efekt końcowy chciałbym żeby był taki :)

      Gość tu ma na sprzedanie gotowy ale cena spora.
      https://www.olx.pl/oferta/naped-gasienicowy-CID5-IDjV5gr.html#3580abf2ca
      Trochę zabawy w warsztacie ale powinno się udać. Znacie może kogoś kto wykonał już taki napęd?
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v