Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ja podejrzewałbym raczej że to przedstawiciel MF-a :D .A dlaczego tak sądzę-ano z tego powodu że rzucił tu tak niskim wynikiem że zahaczało to o śmieszność .A co sie robi z przeciwnikiem którego nie można uczciwie pokonać ?-próbuje się go ośmieszyć ...

Opublikowano

@jaro, ty wiesz że o czymś podobnym pomyślałem? Bo normalny użytkownik jakiejkolwiek marki nie zaniżyłby aż tak spalania. I to jest w tym przypadku bardziej ośmieszające (tym bardziej że w zestawie był pług 5*50) niż te skrzynie w mf ;)

Żaden serwisant mf a nie powie, że się skrzynie psują w nowych modelach, bo one się nie psują

Do drugiego przecinka się zgodzę, bo żaden serwisant ani diler nie będzie odradzał swojego ciągnika (to także dotyczy każdej marki- żeby nie było tu zaraz kłótni) ;)

Opublikowano (edytowane)

co by nie było, że wybielam MF, ale mogę też oczernić :D serwisanci mówią, że skrzynie się wcale nie psują, za to psują się czujniki, pompki paliwa, cewki,ciekną złącza hydrauliki, turbiny, pampy wrażliwe na paliwo itd...

Mam znajomego serwisanta od MF i szczerze mi relacje zdaje, mówi że wkurzają go MF-y, bo często do d*pereli muszą jeździć w przeciwieństwie do Fendta.

Edytowane przez b0gdan
Opublikowano

Ludzie swoje opinie o skrzyniach mf a opierają na zasłyszanych opowieściach o serii 3xxx. Nikt nie bierze pod uwagę, że były to modele weksploatowane, dobijane przez polskich rolników niedbałym uzytkowaniem. Od początku lat 2000 mało się słyszy o problemach ze skrzynią dyna4 czy dyna 6 w różnych jej wariantach. Psują się d*perele jak pisze b0gdan. A przeważnie w serii 54xx pompka paliwa i czujnik połozenia sprzęgła.

Jeśli ktoś traktuje wypowiedź @Arek6630 ganiącą mf a i chwalącą jd jako wypowiedź na korzyść mf a to gratuluje wyobraźni.

Opublikowano

Mniej elektryki. Ludzie dajcie spokój z takimi sloganami. Bo to tylko o piszącym źle świadczy. Jeśli już tak dokładnie ważyć tą elektronike a nie elktrykę. To w tytułowych modelach więcej jej jest w jd. 5r ma common rail. Jd może i ma wyższą pozycje w rankingach sprzedaży ale to dzięki seriom m i d. Mf w zasadzie nie oferuje podobnych modeli na rynku europejskim. Jeśli ktoś chce jd niech kupi jd, ale po co tak usilnie do tego innych namawiać.

Opublikowano

Guzik prawda-seria M (nie mówiąc o D) jest oferowana od stosunkowo krótkiego czasu.

A do MF-a nic nie mam-całkiem dobre ciągniki tyle że jak ktoś już wspomniał z "pierdółkowatą" awaryjnością (kuzyn ma z serii 6 coś tam coś tam więc co nieco wiem)

Opublikowano

@Hubertuss to jest Forum i kazdy moze sie wypowiedzieć jak chce o danej maszynie i co napisałem ze JD ma mniej elektyki w sobie to o mnie źle swiadczy ha ha dobre sobie coman rail to wszystko argumenty sie skończyły ?? ,a Mka i Seria D jest krótki czas na tym rynku moze dorzuć jeszcze tu serie E co he he kolega wyzej napisał że w MF jest takie cos jak pierdółkowatość awarii zdarzają się wadliwe modele jak i w MF i JD ale ja zdania nie zmieniam i jestem za JD!

Opublikowano

Rankingi sprzedaży robi się corocznie. Oba wyżej wymienione modele były oferowane w 2011 roku napewno i chyba w 2010 też. Więc jakiś czas na rynku juz są. CR podałem jako przykład tego, że co niektórzy porównując oba modele nie bardzo wiedzą o czym piszą. Nie wspominam już o myleniu pojęć elektroniki z elektryką. No chyba, że ktoś np oświetlenie uważa za wadę. No ale tego komentował juz nie będe.

Opublikowano

tak JD jest na 2 miejscu dzięki D haha tym szmelcem miałby się podnosić ? jakoś nie widzę tych 6D głównie serie 6030 i 5M/R nawet na forum niema tych 6D myślisz, że ludzie nie mają rozumu i będą zakupywać ten model tylko dlatego bo pisze JohnDeere ? ludzie już się poznali na rzeczy.

 

ale JD i tak ma mało elektroniki w porównaniu do innych .

  • Like 1
Opublikowano

Nie ma co sie bać spalania Kazdy gada ze takie wielkie są w JD a wcale tak nie jest jak ma sie odpowiednie maszyny do niego to sie tego nie odczuje znam to z doświadczenia w pracy Jako traktorzysta nie jednego traktora i maszyn współpracujacych z tymi ciagnikami

Opublikowano (edytowane)

maszyny z jakimi bedzie pracował to pług ibis 4 i agregat upr siew 3 m no i jakiś transport np kukurydza mokra do gorzelni z 2 przyczepami

Edytowane przez JAKUBB1988
Opublikowano
:ph34r: zastanów się JD wg. niektórych opinii pijie jak smok, ale wszyscy go kupują. Zastanów się jescze nad inną marką bardziej oszczędną a małą znaną np. Foton :lol:
Opublikowano

@zenas, coś w tym jest bo w okolicy pozornie oszczędnych nh jest może 3-4, mf jest tylko jeden, 2 df-y a smoków typu Zetor czy JD jest dużo więcej.

P.S. Jeszcze nie spotkałem właściciela JD 6D i szczerze mówiąc to nie kupiłbym go. Wolałbym za tę cenę coś sprawdzonego.

Opublikowano (edytowane)

Jak tu z człowiekiem rozmawiać jeśli co dzień inne zdanie ma. Zastanów się co piszesz.

 

fajne ciągniczki mało palą komfortowe, tylko drogie ja bym teraz nie kupił Fendta, lepiej zaoszczędził bym na twoim miejscu na jakąś maszynkę.Lepiej kup JD 6230 (chyba jeszcze można do końca roku) i byś miał na coś innego :rolleyes: .

Ja też polecam Fendty ze względu na mojego 412 vario który wciąż zaskakuje. ale są bardzo i to bardzo drogie .

 

Po pierwsze nie piszcie czego więcej ludzie kupuja bo takich danych nie macie. Po drugie mf o podobnej mocy jest niestety o około 20 tys netto droższy. Korbanek nie stosuje żadnych promocji kursowych. Jak ktoś chce to niech kupuje a jak nie to nie. Logika wskazuje, że więcej chętnych znajdzie się na maszyne tańszą jak na droższą. Ta zasada działa pomiędzy 5m a 5r. Oraz ma jakiś wpływ na wybór pomiędzy 54xx a 5r.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Odświeżę nieco temat

Zmieniam zdanie ? ,,, a co mówię w 1 poście Fendt jest zły a w 2 że dobry ? nie ... ja mówię tak Fendt jest dobrym ciągnikiem ale bardzo drogim.

 

dla przykładu MF 7480 160 km full wypas (wszystko lusterka podgrzewane i wysuwane elektronicznie :D itp.) kosztuje 360 tyś netto Fendt nowy 716 vario będzie kosztować grubo ponad 100 tyś więcej od MF-a.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v