Młody56

Nie odpala New holland 8360

Polecane posty

Młody56    0
Witam. Mam problem z moim ciagnikiem. Wyglada to tak, że po zakonczonej pracy został zgaszony(nic podczas pracy się nie działo) i gdy poszedłem 8 godzin pozniej go odpalić to nie mogę tego zrobić. Po przekreceniu kluczyka na zapłon kontrolki się zaświecają lecz gdy chce odpalić nawet rozrusznik nie przekręci (akumulator jest nowy) Objawy wyglądają tak jakby rewers był ustawiony na jazde w przód albo w tył ale rewers jest w pozycji neutralnej. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

może trzeba bezpieczniki sprawdzić, a może kabel z elektronicznej spadł a może.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1601

A na krótko próbowałeś , przekręcić kruczyk i na krótko może nie łączyć czujnik w skrzyni .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Młody56    0

Bezpieczniki były wczesniej juz sprawdzane. Na krótko odpalił ale w takim razie co może być przyczyną? Stacyjka? O jakim czujniku mówisz?


Dodam, że po przekreceniu kluczyka nie wyświetla się żaden błąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1601

No to może inaczej ; żeby go opalić to co musi być rewers na luzie , czy np. sprzęgło do końca wciśnięte??.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

kabel  z elektromagnesu nie spadł? odpalasz ze sprzętem? jeśli tak to sprawdź czujnik przy pedale 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Młody56    0

Kabel z elektromagnesu nie spadł. Robert tak jak piszesz, żeby go odpalić warunkiem jest wciśnięcie pedału sprzęgła i rewers musi byc na luzie. Ale kiedyś była sytuacja, że wyskoczył błąd właśnie od czujnika położenia pedału sprzęgła ale ciągnik odpalał normalnie no i wyświetlał się błąd a teraz po odpaleniu go na krótko przyjechałem do domu i błądu nie było żadnego i po zgaszeniu ta sama sytuacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miteszko123    0
Dnia 29.06.2021 o 18:14, Młody56 napisał:

Kabel z elektromagnesu nie spadł. Robert tak jak piszesz, żeby go odpalić warunkiem jest wciśnięcie pedału sprzęgła i rewers musi byc na luzie. Ale kiedyś była sytuacja, że wyskoczył błąd właśnie od czujnika położenia pedału sprzęgła ale ciągnik odpalał normalnie no i wyświetlał się błąd a teraz po odpaleniu go na krótko przyjechałem do domu i błądu nie było żadnego i po zgaszeniu ta sama sytuacja

Rozwiązał Pan ten problem? Co to bylo , bo dzis rowniez mam taki sam przypadek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez przemekk22
      Witam mam problem z TM165 mianowicie chodzi o to że po rozgrzaniu podczas zmiany kierunku jazdy zapala się i gaśnie kontrolka ciśnienia skrzyni ,szarpie przy zmianie na 13 bieg.  Również zapala się przy zmianach biegu, na zimnym wszystko dobrze nie szarpnie na 13 i nie zapala się kontrolka. Co to może być?.
    • Przez Młody56
      Witam. Posiadam NH8360 i zauważyłem, że przy jeździe na zakresie C słychać dziwny dźwięk w okolicach tylnego mostu tak jakby jakaś blaszka była nie dokręcona i brzęczała. Wraz ze wzrostem prędkości i zmiany biegu ten dźwięk się nasila. Myślałem, że dzieje się tak tylko na zakresie C ale na B też tak jest, tyle że jedzie się wolniej więc tego tak nie słychać. Może miał ktoś podobny przypadek lub wie co to może być za przyczyna?
    • Przez Marcin821010
      Witam, proszę o pomoc w moim TM zapalił się taki błąd  i nie wiem od czego jest, ciągnik jeździ normalnie nic się nie dzieje ale po odpaleniu za jakiś czas się zaświeca.

    • Przez piotrus11
      Witam chciałbym się dowiedzieć czy ktoś miał problem z wspomaganie kierownicy w TM z osią skrętna zanikło całkowicie niemożna obrócić kierownicą stało się to raptownie 
    • Przez adam1968z
      Witam wszystkich, Mam pytanie czy w nch pompka zasilająca powinna pracować po przękręceniu kluczyka w stacyjce cały czas czy tylko dopompowywać ciśnienie i się wyłaczać. Proszę o podpowiedzi jeżeli ktoś coś wie.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj